Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)

Gå ner 
+31
Off3r
Håcke
Ford maffian
hockne
Sten
Bruntis
Liljan
JayBee
ØrjanD
Eriksson
PLO
Puttee
cyberfalcon
Fiechen
Ekkin BoltOn
Haggen
Jättemackan
AtlanticBlue
sonaxvax
Henrik
JElfgren
Tobbe H
JBlom
Golden Boy
Kjelle.G
Mikael
MrB
_Macce_
Crille
_Glenne_
Grey
35 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
FörfattareMeddelande
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 28 feb 2012, 12:49

granadadr skrev:
snyggare kolla på min blå så ser du ju, finns i min projekttråd på kombin,, jag ska sånna på den med

Jag ska suga på idén, tack för tipset.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
granadadr
Skogenracing Large
granadadr


Antal inlägg : 244
Age : 50
Namn : Jörgen
Från : Skellefteå
Kör : Granada Cosworth
Registration date : 11-02-07

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 28 feb 2012, 12:50

klart en smaksak, Wink
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 04 jun 2012, 15:10

Så, dom som var på mässan fick se att kjolarna fick ryka, tills vidare iaf. Recaroinredningen sitter i och ger mig helt klart mysigare och trevligare bakom ratten.

OZ Futura fälgarna satt som handen i handsken och nu saknar jag bara ett avgasrör. Det får byggas när det blir tid.

Nogsnackat, dags för lite bilder!

Bilen på väg till Gävle och motormässan.
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 467638_3765908598669_1445098161_o

Granadan på Motormässan i Gävle.
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 461562_3768942554516_1242939596_o

Nu är det att eventuellt se över motorn lite och fokusera på utsidan. Nya framskärmar å rostlagning bak står på agendan. Ja, också ny lack såklart. Smile


Senast ändrad av Grey den tis 07 maj 2013, 13:09, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
granadadr
Skogenracing Large
granadadr


Antal inlägg : 244
Age : 50
Namn : Jörgen
Från : Skellefteå
Kör : Granada Cosworth
Registration date : 11-02-07

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 04 jun 2012, 19:31

blir nog najs ska du se Smile
var har du frontspoilern?? ser ju sååååå tråkig ut utan den Wink
Till överst på sidan Gå ner
Tommysundberg
Skogenracing Medium
Tommysundberg


Antal inlägg : 99
Age : 32
Namn : Tommy
Från : Piteå
Kör : Nissan 200sx s13
Registration date : 12-04-19

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 04 jun 2012, 22:17

Grymt bygge!Smile
Till överst på sidan Gå ner
granadadr
Skogenracing Large
granadadr


Antal inlägg : 244
Age : 50
Namn : Jörgen
Från : Skellefteå
Kör : Granada Cosworth
Registration date : 11-02-07

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 04 jun 2012, 22:19

hur gjorde du med servopumpen?? behållaren??
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimeons 06 jun 2012, 22:35

Tommysundberg skrev:
Grymt bygge!Smile

Tack! Smile


Granadadr skrev:
Det blir nog ingen front utan kör utan det och kjolarna tills vidare. Enligt mig blir ett rätt gött stuk med en fet sänkning och ett par fina fälgar.

Servo är inte byggt än, men V6Cossin/DOHCens passar ju ganska bra så det blir att bygga nått till nästa år. Var inte allt för tungstyrt nu faktiskt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
MrB
Skogenracing Large
MrB


Antal inlägg : 275
Age : 55
Namn : Björn
Från : Borlänge
Kör : Capri RS Clone
Registration date : 10-09-17

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 20 aug 2012, 19:17

Vad hände med detta objekt då??? Är det nedlagt eller ?
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimemån 20 aug 2012, 20:33

MrB skrev:
Vad hände med detta objekt då??? Är det nedlagt eller ?

Tack som frågar.
Granadan är delvis klar och det blev blev lite körning men efter att jag launchat lite för friskt så tog ringlandet på kolv 2 och sa upp sig. Ska riva till vintern och ska samtidigt planera lite förändringar och förbättringar så nästa år ska det väl kunna gå undan. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 21 aug 2012, 00:21

Vad körde med för för inställning på launch?
Hur många brytpunkter hade du och hur mycket backade du tändningen?

Denna bil kommer bli mycket häftig nästa sommar.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 07 maj 2013, 09:48

Det går lite trögt (som vanligt!  Razz ). Mycket att göra med annat har gjort att Granadan har fått vänta. Igår blev det dock lite gjort. Flyttade in den till sitt nya mysiga krypin där det ska skapas magi.
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Granadamys

Motorn måste plockas isär och gås igenom, efter det ska grenröret och vattenrör modifieras för att jag ska kunna köra en GZ-2045R med A/R 0.82. Borde kunna ge samma effekt då det är ett riktigt race agg. och med betydligt snabbare spoolup då avgashuset är mindre och huset är kullagrat. Om allt stämmer och laddet kommer vid 3500rpm så finns det stor risk för att det börjar spruta motordelar. Beräknat bör vridet hamna på ca 900nm, så jag får nog backa av lite på laddet vid lägre varv och kanske nöja mig med 1bar tills jag passerat 4000rpm. Tänkte ändå köra ställbart så borde vara en ganska ok lösning på det framtida eventuella problemet.

Jag kunde inte hålla mig och provmonterade turbon, eftersom storleken in och ut på kompressorhuset är samma som GT40in så passade slanganslutningarna direkt på.
Är den inte gullig? 7,5 kilos välpumpad lättviktare! Smile
GZ-2045R VS. GT4082
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Ny_turbo VS. Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Motorutrymme

Jag bjuder på barren och löven som lyckats komma in!
Fördelen med nya turbon är också att jag får mycket mer plats. Den är ju så smidig så det är ju lätt att få plats med den oavsett motorutrymmet (inte för att det direkt var problemet tidigare då granandans motorutrymme såg tomt ut redan innan). Smile

Så, vad är nästa steg? Ur med motorn och sätta upp den i stativet, kolla igenom allt och sedan smacka ihop. Hinner jag få ut den i år?
Tiden får avgöra... Hade ju varit fint att hinna göra en besiktning också!


Senast ändrad av Grey den ons 31 jul 2013, 13:17, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Sten
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 379
Age : 53
Namn : Morgan
Från : Härjedalen
Kör : Bil,skoter,hoj,mm.
Registration date : 11-04-10

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 07 maj 2013, 13:21

Riktigt snyggt!

Är det där nått nytt turbomärke eller?
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 07 maj 2013, 13:30

Sten skrev:
Riktigt snyggt!

Är det där nått nytt turbomärke eller?

Ja, det kan man väl säga.
Det är ett av de aggregat som jag tagit fram tillsammans med en kille i England. Den grundar sig på en GT3582 men huset i mitten är helt annorlunda. Finns med kullager eller vanliga glidlager.
Tanken med allt var att ta fram raceturbo-aggregat som är prisvärda och fokusera mycket energi på att få ihop ett välgjort hus med bra balans så turbon kan hålla måttet. Fler aggregat kommer alltså att presenteras framöver, men till en början är det GZ-2045 som är god för ca 600hk (finns i två olika A/R och med eller utan anti surge) och sedan även en större modell som heter GZ-2570 och GZ-2570+ som är ett 1000hk+ aggregat, även det med antingen kullager eller glidlager.

Just nu håller vi på med tester som senare kommer att presenteras. Det märks att det är ett stort aggregat även fast det är litet på utsidan. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Sten
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 379
Age : 53
Namn : Morgan
Från : Härjedalen
Kör : Bil,skoter,hoj,mm.
Registration date : 11-04-10

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetis 07 maj 2013, 22:14

Jasså,va fränt!

Hur bra (om jag får utrycka mig så) är dom här aggregaten,visst är det ett sånt Mikael och Crille ska köra med?
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimeons 08 maj 2013, 09:35

Sten skrev:
Jasså,va fränt!

Hur bra (om jag får utrycka mig så) är dom här aggregaten,visst är det ett sånt Mikael och Crille ska köra med?

Hur långt är ett snöre? Smile
Här är specifikationer saxat från nya hemsidan som snart kommer upp.
GZ Turbos

Just nu håller vi på med tester av ett GZ-2045R A/R 0.63 på en 2.0l YB Cosworth RWD. Alla tester beräknas vara klara i Juli men än så länge med gatmappning så levererar aggregatet enligt förväntan. Det är ett stort agg med liten kostym så fullt ladd (2bar) kommer vid ca 4400rpm och när laddet väl kommer så spinner det på 1-3an, på 4an börjar det greppa något.

Det stora agget som Mikael och Crille ska köra (GZ-2570) är tillverkat för mycket effekt. 1000hk är deras mål och jag ska försöka att inte göra dom besvikna. Smile

PMa gärna så kan jag berätta mer.


Senast ändrad av Grey den ons 31 jul 2013, 13:19, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimefre 10 maj 2013, 23:02

Jag satt mig och torrkörde lite igår. Det första jag verkligen gillar med Granadan är dom tunga dörrarna. Allt känns så gediget och redigt. Feta dörrar som verkligen känns tunga gör att när man drar igen dörren får man det där fina ljudet som man inte får på moderna bilar. Mycket märklig känsla om man aldrig upplevt den... När man väl tagit plats bakom ratten så är det rymligt men ändå nära till allt man behöver. Alla knappar känns bra och rattarna är stora och tydliga. Men vad tänkte Ford när dom installerade en ratt med två noter där man... justerar balansen mellan höger och vänster högtalare. Tro om dom tänkte att den som åker Granada V.I.P ska ha den bästa balansen av allt, även ljudet!

Hur som helst, Granadans inredning känns riktigt bra! Jag kör den första Windows 7 paden så jag har även tunerstudio direktuppkopplat med de mätare som passar bäst för tillfället (fästet i rutan). Saknar dock hastighetsmätare... Får fundera ut något bra sätt att lösa det. Är en cykeldator ok på besiktningen?
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Commando

Stolarna är helt OK, Granada Recaro. Skulle behöva lite uppfräshning men för att vara över 30 år gamla så sitter man helt OK.
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Recaro

I det stora hela längtar jag nog tills jag kan ut och dörna lite. Det är trots allt en hel del Porschar och Ferraris som behöver sättas på plats här nere...

Over and out!


Senast ändrad av Grey den ons 31 jul 2013, 13:19, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimefre 10 maj 2013, 23:11

Öka öka jocke Smile Crille och jag vill åka lite granada i sommar!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimefre 10 maj 2013, 23:26

Mikael skrev:
Öka öka jocke Smile Crille och jag vill åka lite granada i sommar!
Hehe, förstår att abstinensen börjar komma!

I sommar:
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Rita <-- Grey
Crille --> Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Uglyhamm <-- Mikael
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimelör 11 maj 2013, 00:06

Öka, den har stått för länge redan nu.....
Till överst på sidan Gå ner
bosse
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 659
Age : 37
Namn : Bosse
Från : BRO/STHLM
Kör : allt för många bilar
Registration date : 10-06-16

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimelör 11 maj 2013, 01:02

cyckeldator fungerar på bes så länge displayen är belyst!
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimelör 11 maj 2013, 07:41

Crille å Mikal skulle behöva besöka huvudstaden nån helg. Å när dom endå är där så bjuder du dom på husrum Jocke så skruvar ni ihop Granadan!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
granadadr
Skogenracing Large
granadadr


Antal inlägg : 244
Age : 50
Namn : Jörgen
Från : Skellefteå
Kör : Granada Cosworth
Registration date : 11-02-07

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimesön 12 maj 2013, 16:39

kul å se bilder på inr Smile jag har en Gl panel för extramätare Wink
hoppas vi kan träffas i sommar Wink Wink

ser att det är en vip Wink
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimetor 06 jun 2013, 21:18

Var ju tvungen att provmontera en GZ-2570+. Känns bra, men jag börjar med lillen så får vi väl se framöver. Smile
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Kal2f5

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 711oxs
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimefre 07 jun 2013, 20:39

Det är ingen dålig kringla det där !
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitimelör 08 jun 2013, 20:59

När får vi se nya fina bromspapper på en 600whp 12v 2.9:a då? Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Sponsored content





Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Empty
InläggRubrik: Sv: Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)   Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!) - Sida 6 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Grey - Ford Granada "Dunderklumpen" (Ny Turbo!)
Till överst på sidan 
Sida 6 av 7Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Grey - One of a kind, Ford Falcon G6E Turbo
» Grey - Ford Fiesta -82 "FIA" going RS-Turbo. G-tech sid 10.
» Mattias - Ford Granada Injection 2.9 turbo
» ØrjanD - Norsk Ford Granada 2.9 Turbo
» kallur- Ford Granada Cosworth 24V Turbo

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: