HeHE ett tiotal majblommor och takräcken på den där så är det en riktig sleeper med T5 motorn i!
redan tröttnat på den?
nej då jag har inte tröttnat på den men meningen var att fixa upp den och besikta för att sen sälja...
jag har börjat lite smått med att fixa avgasystem och snygga till den lite. det som är kvar är att fixa nya bussningar till stötdämparna bak, nya däck (på G) och lite rostlagning under sen ska den nog gå igenom. det sitter ventilerade skivor och krägningshämmare på den oxå
5000kr kan du få den för som den står nu...
Lindskog Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 953 Age : 39 Namn : Lindskog Från : Gävletrakten Kör : Bmw E60, Skidoo 800R Registration date : 07-04-17
då är du ute och cyklar jag har denna bil och skaffat annan motor till den här! motorn jag lägger lite pengar på som skulle sitta i den här ska ner i en gammal volvo!
Antal inlägg : 953 Age : 39 Namn : Lindskog Från : Gävletrakten Kör : Bmw E60, Skidoo 800R Registration date : 07-04-17
ska fixa fram lager så han kan skicka upp grejerna till sundvall till någon som ska slipa där(fast han sa att lager ingår i priset jag fick) så ingår det då inga lager sa han! jag är 100% säker att dom skulle det, men skit samma, har beställt nu!
så det händer lite med den motorn iaf!
tufårti Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 432 Age : 37 Namn : Rikard B Från : östervåla Kör : e36 m3 ;) 244 t5 e46 m3 :):) Registration date : 08-06-08
då är du ute och cyklar jag har denna bil och skaffat annan motor till den här! motorn jag lägger lite pengar på som skulle sitta i den här ska ner i en gammal volvo!
haha ok precis ett sånt projekt jag vill ha
Toffe Vinnare Månadens Projekt
Antal inlägg : 1989 Age : 138 Namn : Toffe Från : Torsåker Kör : Volvo Registration date : 06-10-16
började sänka i motorn i lördags och startade upp den igår! efter lite efterdragningar och lufta kopplingen så kunde jag idag få ut och åka den en sväng! besiktning beställd! måste ge den en rejäl tvätt efter ett år ståendes!
ett par bilder!
körde igår söndag lite nattligt och fick den till en andraplatts bakom en 4x4 audi turbo. jag måste säga att den är förbannat svår att få iväg grävlingen. kör den på 1bar nu men ska ladda 1,2 med detta chip!
skönt att en äntligen rullar igen iaf!
Mese_Jonas Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 893 Age : 38 Namn : Jonas Gistö Från : Terjärv/Finland Kör : Mercedes 190 Registration date : 07-11-25