Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film

Gå ner 
+11
Jättemackan
fordfrälsttodöd
renegade
_Macce_
krille_CoX
Limpdjur
Budda
Grey
Kanto
Mikael
Fjellström
15 posters
Gå till sida : 1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 21:36

Tänkte ta och visa upp mitt lilla projekt som jag började med nu på vårkanten.
Har haft bilen sen sommaren 2011, när den inköptes var meningen att ha den som busbil-vinterbil, men blev så fäst vid den så har fått gå som bruksbil sen dess Smile

En bild från förra sommaren med 17" plåt, bilsteindämpare, powerflex i framvagn, cosworth stolar och ratt.
Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2nriyzd

145 hästar blir ju ingen glad av så turbo var ju ett måste så började med att installera ett megasquirt i vintras, men gick och blev arbetslös så bygget avstannade. Började jobba igen i början av mars och tänkte att om man skulle få köra turbo till sommaren var det bara att bestämma sig så delar började inhandlas

-Ms1 v3 för tfi
-Hx35 från bakaxeldelar
-Kl-racing 50mm wastegate
-Boxch 044
-Innovate mtx-l bredbandslambda
-Röda saabspridare
-Kl-racing intercooler
-2.5" tryckrör
-3" avgassystem med två små dämpare
-Sachs 695 med 6-puckars fjädrar sinterlamell
-Orginal grenrör fick byta plats med varandra och adapterrör till turbo

Lite bilder är ju alltid skoj

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2rzc1w0

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2629mr4

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2j2ub79

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2m4umc0

Ja luftfiltret är utbytt Smile
Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 15gou9i

En bild från dagen efter första provturen
Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film 2b1udy

Bilen startade fint och gick bra utan några större bekymmer förutom söndersmält slang till wastegate, helt otroligt att den varken läkte olja eller vatten Smile
Vill ge ett stort tack till Mikael för den färdiga mappen, annars hade man nog aldrig tagit till med projektet Smile
Laddar i dagsläget bara 0.6 men väntar på en hårdare fjäder så det blir lite fart på bitarna, har åkt några mil bara än sålänge, tycker dock vattentempen stiger lite väl högt när man lekt lite.
90grader när man åker landsväg och det är ju normalt men stiger fort mot 95-97 om man gasat på lite i lägre farten, var upp mot 99 som mest.
Finns det några sätt att förbättra kylningen eller är det lugnt om det inte stiger mer, ny termostat sitter monterad dock utan skillnad.

Tyvärr så står bilen just nu pga av problem med bromsservo, pedalen blir alldeles stum och bromsar bara på en krets så drar mycket åt sidan, har bytt hela servo med pump och allt men inte hunnit lufta än så får hoppas det ordnar sig då


Senast ändrad av Fjellström den ons 02 jul 2014, 23:18, ändrad totalt 13 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 21:56

Snyggt!


Byt till en rejäl elfläkt istället (volvo 940 tex) samt leta på huv från en nyare sierra som är kortare samt skär upp kofångaren lite snyggt så du får in mer luft på kylaren.

Det är lite problem att 2.9 maskinerna blir lite varm när man leker, är rätt kompakt gjutjärns klump, en oljekylare hjälper också till lite
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 22:03

Tror jag börjar med att förbättra luftflödet för tar lång tid innan den svalnar även om man kör lugnt, dock är ju problemet att jag gillar långhuven så mycket Smile

Är ju tråkigt om man inte hinner leka så mycket innan det blir varmt Sad
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 22:16

Börja med fläkten först då, men ta en som flödar rejält med luft, vanliga typ biltema är för taniga
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Kanto
Skogenracing Supreme
Kanto


Antal inlägg : 968
Age : 31
Namn : Petter
Från : Gävle
Kör : Volvo & Ford
Registration date : 07-05-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 22:37

Trevligt projekt! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 23:06

Nu vet jag inte vad du kört i för utetemperatur, men jag kör ofta som referens vad vattentempen låg på Glasshinksräsern, vilket var en Scorpio 2.9 från -90. På den så laddade vi 0.5-0.6bar och var aldrig över 89 grader vattentemp, även fast vi pressade den varv efter varv på Mantorp. Då var utetemperaturen ca 5 grader. (edit: skrev 79 grader först, viket var felaktigt)
Scorpion har en något större kylare har jag för mig, så detta kan såklart hjälpa, men rakt av så låter det som att kylaren eller vattenpumpen är lite dålig.

Elektroniska fläktarna är något mer effektiv än vanliga fläkten, men vi körde vanliga på Glasshinskräsern.


Senast ändrad av Grey den mån 22 apr 2013, 09:00, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 21 apr 2013, 23:14

Var väl ca 10-15 grader ute så lär ju bli problem sen i sommar, har en kylare från scorpio 2.9 som man skulle kunna pröva och se om det blir någon skillnad.
Termostaten jag bytte till var på 88grader, hittade ingen kallare men kanske finns att få tag på någonstans
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 06:50

Skillnad att pressa på en bana i högre farter och att åka och hata på en parkering eller vad det nu kan vara Smile

Har man en normal termostat på 88 grader ska man egentligen inte komma under t.ex 88 grader för då stänger ju den flödet till kylaren och blir dålig cirkulation genom kylaren
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 07:00

I glassbilen använde ni ju waterwetter, gör det någon skillnad eller är det bortkastade pengar? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 08:35

Fjellström skrev:
I glassbilen använde ni ju waterwetter, gör det någon skillnad eller är det bortkastade pengar? Smile

Waterwetter funkar bra tycker jag. 2.9an gillar att gå upp i höga temperaturer, men med waterwetter så tycker jag att den håller sig väldigt stabil och man kan provocera den mer innan den går upp i temp. Prova!
Det kostar trots allt inte så mycket för en flaska.

Ang. att pressa på bana jämfört med parkering, så är kylsystemet dåligt kan även tempen gå upp när man pressar full gas på motorvägen också! Smile Skillnaden är väl om man står helt still å börnar, men annars borde tempen hålla sig rätt stabil. Jag hade en 2.9a där tempen inte kunde hålla sig om man körde 130+km/h på motorvägen (autobahn såklar Wink). Den hade långnosen och trimkam, men ingen turbo. Tändningen och felaktlig bränsleblandning kan mycket väl ha spelat roll i det fallet, men i ditt fall så är tänd-mappen mer eller mindre identisk med glasshinkräsern.
Har du kollat så att tändningen står rätt?

Ang. termostaten, jag vet inte vad som satt i glasshinkräsern men det kan mycket väl vara en lågtemps-version eftersom tempen i loggarna aldrig gick över 90 grader. (edit: skrev 80 först, vilket var felaktigt)

Kör en logg och länka så kan vi kika om det kan vara något annat konstigt.


Senast ändrad av Grey den mån 22 apr 2013, 09:01, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 08:45

Tempen höll sig på 90-93 grader när man körde fort på landsväg men efter man bromsat fast den en liten stund så steg tempen direkt, dock stod jag aldrig still utan rullade ganska snabbt så borde inte blivit så varm som den blev tycker jag.
Tändningen justerades när jag monterade ms-boxen men skadar väl inte att kolla en gång till.
Någon som vet var man kan få tag på en kallare termostat eller om det finns från någon annan motor som passar?
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 09:46

Fjellström skrev:
Tempen höll sig på 90-93 grader när man körde fort på landsväg men efter man bromsat fast den en liten stund så steg tempen direkt, dock stod jag aldrig still utan rullade ganska snabbt så borde inte blivit så varm som den blev tycker jag.
Tändningen justerades när jag monterade ms-boxen men skadar väl inte att kolla en gång till.
Någon som vet var man kan få tag på en kallare termostat eller om det finns från någon annan motor som passar?

En 88 graders borde funka! Prova med waterwetter och kolla även om fläkten går som den ska (ska vara mer eller mindre stum när du stängt av och motorn är varm). Annars kan du byta till DOHC elfläktar, eller som Mikael säger, från någon Volvo.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Budda
Skogenracing Large



Antal inlägg : 166
Age : 32
Namn : Ludvig
Från : Enköping
Kör : Lite för fort
Registration date : 11-10-09

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimemån 22 apr 2013, 10:27

Skulle även kunna vara skit/stopp i kylkanalerna.
Prova kylarrens (Går även med typ ättikssprit), sen river du bort vattenpumpen och blåser ur hela kylsystemet och kylaren med högtryckstvätten. sen på med en ny vattenpump.

Det bör hjälpa. så gjorde jag på min V8 som kylde apkasst Razz
Till överst på sidan Gå ner
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 12:05

Spolade ur kylsystemet och monterade dit en fläkt från en volvo 850 och verkar ha gjort stor skillnad, tempen sjönk från 97 till 87 grader på drygt en minut efter man slagit igång fläkten Smile

Dock kvarstår problemet med bromsarna, har bytt hela huvudcylindern med pump och allting, ett bromsok fram samt prövat en annan styrbox för abs samt prövat andra relän.

Känns precis som att servoverkan försvinner och pedalen blir stum och bromsar bara på ett hjul fram (höger), om man trampar försiktigt på pedalen så funkar det bättre.
Någon som varit ut för något liknande?
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 15:24

Du kan inte ha tjall med nån abs givare då så den missar att läsa några tänder å tror den har låst hjulet? Vet att fords abs är lite mupp, har hållt på kört in i garage porten med farsans förra scorpio när man svängde in på uppfarten, det jumma i pedalen precis som när den arbetar på halt men det var på grus å automaten drev på frammåt.

Har även hört av en cosworth åkare att han fått använt handbromsen för att bromsa en gång när han hade först gasat ur bilen så det spann på nått av hjulen(4x4) sen skulle bromsa in för bilen framför å då var pedalen stum å vägra bromsa riktigt.
Till överst på sidan Gå ner
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 20:07

Det konstiga är att den beter sig likadant även om man rycker säkringen till abs:en så känns inte som det borde vara abs som strular :/
Till överst på sidan Gå ner
krille_CoX
Skogenracing Extreme
krille_CoX


Antal inlägg : 332
Age : 33
Namn : Krille
Från : Enköping
Kör : Ford Sierra CLX 2,0...T (;
Registration date : 12-04-12

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 22:13

fan va jobbit med ABS strul ;/ men förmodligen nån givare som inte är helt hundra ?

Jävligt fett med 17" plåtisar föresten, vart fick du tag på dom med rätt bultmönster Smile?
Till överst på sidan Gå ner
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 22:54

Är från Peugeot 3008
4x108 17x7,5" et 29, sitter perfekt med 205/40 däck efter man misshandlat skärmkanterna fram lite Smile Bak hade det inte skadat med lite bredare dock Smile

http://www.dackgrossisten.se/sr499.aspx
Till överst på sidan Gå ner
krille_CoX
Skogenracing Extreme
krille_CoX


Antal inlägg : 332
Age : 33
Namn : Krille
Från : Enköping
Kör : Ford Sierra CLX 2,0...T (;
Registration date : 12-04-12

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 05 maj 2013, 23:10

Fjellström skrev:
Är från Peugeot 3008
4x108 17x7,5" et 29, sitter perfekt med 205/40 däck efter man misshandlat skärmkanterna fram lite Smile Bak hade det inte skadat med lite bredare dock Smile

http://www.dackgrossisten.se/sr499.aspx

Skapli ! Very Happy jag har tänkt att bredda ett par plåtisar till 9" bak och 8" fram minst men hade bara hittat 16" plåtisar så man tackar ;P
Till överst på sidan Gå ner
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimetis 07 maj 2013, 02:30

Kul bygge !
Får en att sakna förra sommaren lite, allt var så mycket enklare gjort då.
Bara tuta och köra med knappt något mek alls Very Happy

Ang kylare osv så monterade jag Scorpio cosworth fläktar.
eftersom att fläkthållaren passade rakt på min kylare antar jag att dessa 2 kylare såg likadana ut.
Jag fick problem med tempen EN gång när bilen fungerade bra utan trasig topp/insugspackning som jag fick framåt slutet av sommaren.
Då var jag närmare 100grader efter 5-10 min ren misshandel av bilen och kanske 18grader ute.

Sålänge jag hade rull på bilen kunde man gasa hur mycket som helst utan att tempen steg högre än normalt.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 16 jun 2013, 20:04

Var ut en sväng idag efter jag bytt fjäder i wastegate, så laddet hamnade på 1.04bar och skjuter på riktigt fint nu. Kritade 3:an ut på torrasfalt Smile
Kylningen fungerar perfekt så länge man inte står helt still och bränner, var uppe i 95° som mest och det är ju klart godkänt Smile 

Dock strular bromsarna fortfarande, ibland fungerar dom klockrent för att sen låsa något av framhjulen. Prövade koppla bort all el ifrån abs enhet, pump m.m och då tog dom jämnt men förstås blev det väldigt tungtrampat. Kan det vara något fel på "ventilblocket" där bromsrören ansluts? Men känns konstigt det ska vara exakt samma fel på två stycken...
Man kanske får leta reda på ennu en ny och pröva...
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 16 jun 2013, 20:08

Gött! Smile

Dålig koll på vad du ska göra åt bromsarna tyvärr
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Fjellström
Skogenracing Large
Fjellström


Antal inlägg : 205
Age : 34
Namn : Per
Från : Strömsund
Kör : Ford Scorpio x2
Registration date : 11-09-13

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 16 jun 2013, 20:14

Verkar inte vara just någon annan heller som har haft samma fel så svårt att veta hur man ska laga.
Inhandlade ett par nya fälgar i vintras också, 7.5" samt 9"x 16" Very Happy

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Aqdr9
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 16 jun 2013, 20:14

Feta!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitimesön 16 jun 2013, 21:50

Skönt !
Snygga fälgar du hittat också.

Har tyvärr inga tips på vad som kan vara fel ang abs:en heller.
Synd, för jag kastade iväg hela min enhet, annars hade du kunnat fått prova den.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Sponsored content





Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Empty
InläggRubrik: Sv: Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film   Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fjellström - Sierra 2.9 turbo, Film
Till överst på sidan 
Sida 1 av 4Gå till sida : 1, 2, 3, 4  Nästa
 Liknande ämnen
-
» FILM: Min sierra is-turbo leker seg
» Pzykko - Turbo grisen (sierra -87) nu med film =)
» Mikael - Ford Sierra 2.9i V6 Turbo: 323hk, 487nm på driven! Film sid 33
» Maranello - Ford Sierra Turbo (megasquirt) : film finns (0,9 laddtryck)
» Schimpy - Ford Sierra Turbo -87 (Film sida 10)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: