Kverna Skogenracing Large
Antal inlägg : 122 Age : 37 Namn : Anders Från : Norge Kör : Ford Sierra 2.0 Turbo 3dørs Registration date : 09-01-21
| Rubrik: FILM: Min sierra is-turbo leker seg ons 21 jan 2009, 23:05 | |
| | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: FILM: Min sierra is-turbo leker seg tor 22 jan 2009, 09:16 | |
| Vad är det för spec på den? | |
|
Antal inlägg : 122 Age : 37 Namn : Anders Från : Norge Kör : Ford Sierra 2.0 Turbo 3dørs Registration date : 09-01-21
| Rubrik: Sv: FILM: Min sierra is-turbo leker seg tor 22 jan 2009, 14:28 | |
| - Citat :
- Motor:
- Nybygd i februar 2007 - 205 (merket 2222) blokk (målt og honet) - Cosworth stempler (kontroll målt, nye ringer og låseklips) - Cosworth råder (med blybronsje lager) - Gr. A toppakning høsten 2008 - Nye topplokksbolter høsten 2008 - IS veiv (kontrollmålt, HELT strøken, kjøpt fra Jenspeed, med blybronsje lager) - Ny vannpumpe - Cosworth radiator med vifter og termostat - Ny oppgradert oljepumpe med underspyling fra Cosworth - Ny kam, kam-lager, ventilløftere og ventiltetninger - Nyslipte ventiler og ventilseter - Alt av sim-ringer og pakninger er nytt - Cosworth 2WD T3 turbo - Custom grenrør fra Garnes Racing - Cosworth intercooler - Custom alu-rør til turbo/IC - Haltech F5 tilleggssprut (med innbygget MAP-sensor) med 330cc Bosch dyse - Supersprint eksos fra custom downpipe
Drivverk: - "cosworth540" 6pucka sinterclutch med forsterka trykkplate, fjørende. - Cossie mellomaksel
Understell/bremser/styring - Cosworth forstilling og bakstilling, med bremser - Cosworth 7,52 (2wd) diff, sveiset - Cosworth 2wd spec X-drilled & grooved skiver foran og bak - Ferodo ds2500 klosser foran, NK bak - Stålvevde bremseslanger - Polyrace foringer i alt unntat bakramma. Røde foringer i stabstag - Gule foringer av ukjent merke i bakramma - Coilovere foran - Gule koni bak (med stivere fjærer) - Cosworth servo
Interiør: - Recaro stoler fra Cosworth - is/ghia stoler bak - Turbotrykk, oljetrykk og oljetemp-klokker Kör på 0.9bar ladd, planen var att høya trycket till 1.3bar och megasquirt, men vill heller ha V6:a nu | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: FILM: Min sierra is-turbo leker seg tor 22 jan 2009, 16:31 | |
| Är ju typiskt er Norrmän att kosta på en redig motor och sen köra med en flugturbo | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: FILM: Min sierra is-turbo leker seg tor 22 jan 2009, 16:38 | |
| Är rädslan för turbolag som hindrar den sanna effekten att komma fram | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: FILM: Min sierra is-turbo leker seg | |
| |
|