Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc

Gå ner 
+155
Anna_B
Jim_H
stenemo
joeek
emiliutti
SSR-Hans
Biiren
Ekson
J.Andersson
Rake
JTPerformance
Wombat
akerlof_
Anton_N97
Wollinger
Oggster
nameless90
Matte_s
Mike_Litoris
plåtis
konstapelkazk
krille_CoX
mister_tuned
Redbullen
Robinson
lewwan
Sten
naddut
stuff
Painlake Racing
Blue baby
Cowhill racing
racepeter
musse
Knasen
Mackan900
hessu75
Casy86
anton s
marntell
asjohem
driftz28
drzero
Backbone
danteho
SalkerF
Denniz
Siljaspeedshop
Festerkatt
Johansson
Alexander92
pejo89
Dannexx
rikard_vinkelslip@hotmail
oskar.ax
hardy4
021petterzzon
Fjellström
Röbba
FilipD
turbospool
Holme
solsken
henke_92
dachevyman
Lazer94
Åsa-Johan
Budda
Curious1
marcus.fl
Forsberg
Frolen
rydan88
saypay
Mrpete
Grey
JH
Steve
jakobgunnarsson
bosse
Limpdjur
Eljest
_Macce_
EvoAlex
Fredrikhenriksson
nuffe88
mrr
WTB
mantaturbo
houk
vurstingmk2
Joel
Henrik
Consul72
tompa_91
Awpelqvist
NIKKELICIOUS
Turboglöggen
xstream
Crisse
e46turbo
Fritte
Haggen
kizen
Axxel_021
_tommy
jol
Fordpappa
sjöblom!
bonnalex
740_klasson
eXter
bjogum
patric2001
Eriksson
theymmot
_energi_
Sköld
persson121
bäckerracing
Bagge_Turbo
sierraboss
Jonte
_Glenne_
Wike
Hedin_
Chris__
MantaMania
ricze
Schimpy
xepez
Peter_A
Mantel
Kverna
Team HR
dutten
Palmqvist
190ecosworth
Vr6
bumbi
Jeppo
mbfidde
kjerre
Roobin
robsan
Öbbe
jockelw
Anton
_-gniraz-_
Henka_
w8stg8
fredda
Lindskog
TICSierra
Mikael
159 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Nästa
FörfattareMeddelande
nuffe88
Skogenracing Small



Antal inlägg : 2
Age : 35
Namn : Tom Richard Maage
Från : Odda, Norway
Kör : Granada 2,9
Registration date : 12-02-21

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimeons 22 feb 2012, 18:02

Då er det komt opp ett nytt problem, har no fått motoren klar til og bli startet men er noe som ikkje stemmer med tenningen får ikkje tenning når eg kjinner bare i et lite øyeblik eg vrir nøkkelen og akkuratt i det eg slepper. (når eg har koblet ein tenn plugg rett på coilen.

Er ein 2,9 v6 88 mod fra ford scorpio med tfi tenning.

Så har komt fram til at det må være noe med det elektriske til tenningsmodulen(tfi) som er feil siden eg har vridd reimhjulet til første sylynder er i topp og den står da på 12 grader btdc og så satt fordeleren på plass igjen med rotor rettet mot kabel på cylynder 1.



så kommer det eg tror kan være feil for den får 12v på nr 3. fra starteren og 12v på nr4 men skal nr 4 ha 12v når jeg kinner bilen el bare når tenningen er på?
Har koblet 12v på coilen og nr5 på coilen.

noen som kan hjelpe med koffor eg då ikkje får noe gnist?

Kjører ms2 v3,57 moddet til tfi tenning. er foresten ein svart tfi modul som er montert på fordeleren så vidt eg har sett rundt på nette er det ein som ikkje skal ha 12v på pin 3 men gir ut et signal.

1 = PIP, Profile Ignition Pickup. PIP signals the EEC of the cranshaft position.
2 = SPOUT, Spark Output Signal from the EEC module. This is how EEC controls your timing
3 = START, Battery voltage input with ignition switch in start position
4 = TFI PWR, Battery voltage input with ignition switch in run position
5 = TACH (IDM), Tachometer, Ignition Diagnostic Monitor, Switched output to ignition coil. Power from SPOUT signal is routed through the TFI and to this pin->coil->rotor cap.
6 = IGN GND, Ground.
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimeons 22 feb 2012, 21:43


Tja grabbar ! håller på att koppla in mitt ms1 v3 på en 740, funkar de att använda orginal befintlig vattentemp givare i toppen? och vilken lufttempgivare funkar bäst?

/ Fredda
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimetor 23 feb 2012, 07:32

Om det e den med 2st runda stift så ska det funka, för den använder jag ia fall.
Lufttemp köper du en Bosch 0280 130 039 kostar ca 350:-
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimefre 24 feb 2012, 21:31

behöver hjälp akut !

har koppla in allt , ms1 v3 , sen skulle jag plugga ihop med datan för första gången och jag kan fan inte koppla ihop datan med boxen, har en dp9-->usb kontakt imellan, men när jag kör megatune eller tunerstadio så funkar de inte med com - portarna, blir fan galen.... hjälp tack Smile
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimefre 24 feb 2012, 22:10

Har du ställt in Comporten i programet? den ska helst va Com1 och samma på porten som adaptern e kopplad på.
Du kan ändra i kontrollpanelen / enhetshanteraren / Portar ( gå in på porten som adaptern fått) / egenskaper / avancerat, så att adaptern får Com1

Tänk sen på att alltid koppla adaptern till samma usb uttag.

Hoppas det hjälper, e lite dålig på att förklara
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimefre 24 feb 2012, 22:16

har gjort allt det där, funkar inte :/ tändningen behöver ju inte vara på ?
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 07:12

Jo klart tändningen måste vara på, boxen måste ju vara igång så klart Wink
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 08:29

Haha fyfan, jag satt och mixtra som fan och polarn vred på tändningen och alla mätare rörde sig, vilken lycka ;-) men bilen starta inte.. jag kör ju som sagt ms1 v3 med extra kod och jag vill ju bara göra så bilen får "soppa" igenom sprutet.. tändningen sitter blockmonterad fördelare med givare som går till tändmodul så tändningen kör jag ju inte alls igenom sprutet, är detta ett problem för att spridarna inte ska öppna när dom ska ? pin 36, ska den sitta någonstans ? är ju helt jävla grön på området som ni förstår.. tack för snabba svar houk :-)
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 08:42

He he! jag vet hur det e för jag kunde inte ett skit innan december Razz
Mycket att få koll på i början, jag kör med EDIS tändning så jag kan inte svara dig till hundra procent, men du måste ju trigga var motorn e på varvet nånstans, och det beror ju på vad e boxen lödd för?
Annars vet ju inte boxen vad som händer, tex drar du på startaen så tror MS fortfarande att den står still så att säga
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 08:52

Fattar vad du menar, grejen är den att jag har fått
boxen och han sa aldrig var den är lödd för, men jag har 4 kablar som jag inte använder och när jag kollar på schemat jag följt ska dom gå till .å form av fördelare lr nå.. lite osäker , kan man kolla vad boxen är lödd för? :-)
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 09:00

Dålig på det där, du får lägga upp bilder på megasquirt.se å se om det e nån som kan säga vad den e lödd för, men troligtvis så e det hall å då ska den trigga på hallgivaren i fördelaren om du har en där.
Vet du inte vad för bil han hade sprutet till då? eller kan du inte ringa honom å fråga vad den e lödd för?
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 09:20

yes jag har hallgivare i fördelaren, så jag lär skruva isär boxen och ta kort på den och lägga upp? sprutet har inte seta på någon bil innan men på översidan av boxen står de på en tejpbit "pin36 - tänd 1a" tror de stod så sen stod de nå mer men kommer inte ihåg de , å boxen ligger i garaget .. men de är som du säger, boxen lär veta vart motorn är någonstans , kan man bränna boxen om man provar koppla in i hallgivaren ?
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimelör 25 feb 2012, 09:37

Jag får lämna över till dom som kan det bättre, men tycker inte att du borde bränna nåt, men som sagt, jag vet inte!
Till överst på sidan Gå ner
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 13:07

2 lätta frågor hoppas jag..

1: Hur göra för att få mätarna i megatune till Celsius? är farenheit nu å de vill jag äl helst inte ha :-)

2: Kan man mäta på spridarna om de är hög eller låg ohm? :-)
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 13:46

Du får gå in i menyn (i Megatune) File/configurator/ gå in i den .ini filen du använder tex MS1 Extra 029y4 /settings.ini/ celsius och markera rutan högst upp.

Har du ställt in mappsensor m.m annars får du göra det här med.

Mvh
Till överst på sidan Gå ner
EvoAlex
Skogenracing Small



Antal inlägg : 17
Age : 36
Namn : Alex
Från : Västerås
Kör : Mitsubishi Evo 3
Registration date : 10-03-12

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 19:37

Hej allesammans.

jag har precis börjat mappa min Evo3 med megasquirt.

Jag har ett litet problem och det är att runt 120 kPa börjar bilen misstända ordentligt. Det går allså inte att smyga upp laddtryck. Om jag däremot håller fullgas och tvingar upp laddtryck hoppar turbon igång och det misständer ingenting upp till 2.5 bar laddtryck.

Någon som vet en inställning som borde kollas upp?
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 19:43

Ajaj, du kan inte hålla på och göra så, dom där motorerna är känsliga nog. Du måste konstatera om den misständer eller om den surar ner sig till att börja med
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
EvoAlex
Skogenracing Small



Antal inlägg : 17
Age : 36
Namn : Alex
Från : Västerås
Kör : Mitsubishi Evo 3
Registration date : 10-03-12

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 20:41

Det är misständningar. Jag har kollat över loggarna och han håller lambda fint hela vägen. Det är allså när det väl börjar ladda så slutar den misstända helt.

kanske ska tillägga att jag var upp till ppf och fick en fin grundmapp som jag bara har justerat lite i. Vi hade problem med att han inte orkade riktigt över 5000 rpm men det fixade jag genom att ställa in dwell samt trigger angle.

Bilen har fullsmidd motor, 288 kammar, 1600 spridare, aeromotive a1000 pump, PT67 turbo bl.a

Kommer få bra hjälp med dehär men inte förren det är plusgrader på kvällarna så tänkte bara kolla om nån har haft samma problem.
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimesön 26 feb 2012, 21:49

Jag tror inte på misständningar, om den inte missar på högre tryck så ska den inte göra det på så lite tryck heller.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Fredrikhenriksson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 34
Namn : Fredrik Henriksson
Från : Surahammar
Kör : sierra turbo
Registration date : 12-01-03

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimetis 28 feb 2012, 10:31

Hoj ! hur känner spridarna av att dom ska öppna? är de vr givaren som ger signal till de?`/ Fredda
Till överst på sidan Gå ner
houk
Skogenracing Supreme
houk


Antal inlägg : 596
Age : 47
Namn : Håkan
Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen
Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95
Registration date : 11-02-18

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimeons 29 feb 2012, 18:40

Tänkte bara skriva in ett tips för alla som kör med original varvräknare och vill koppla in det till EDIS 4.
Om man har en varvräknare som har varit kopplat till tändspolen tidigare så kan man koppla in den till stift nr:2 på EDIS modulen, om det blir som i mitt fall att varvräknaren inte fungerar ia fall.
Då kan man montera en kondensator i serie på kabeln till varvräknaren, min va 50v 4.7µf men har sett att folk använder olika storlekar på dom.

Hoppas det hjälper någon.
Till överst på sidan Gå ner
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimetor 08 mar 2012, 22:47

Om man väljer att skippa TFI och vill köra med hallgivaren i fördelaren istället, kopplar man då första stiftet "PIP" på tfi modulen till MS-24 och sedan MS-36 direkt till minus på spolen och skippar resterande stift på Tfi-modulen ?

Vet att man i detta fall måste modifiera den mindre tanden i fördelaren.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimetor 08 mar 2012, 22:56

Du måste plocka bort tändmodulen och komma åt hallgivaren bakom, tre kablar, röd plus, svart minus och grön signal. Sen svetsa på tanden som är mindre. Sen modifera boxen för hallgivare också såklart
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimetor 08 mar 2012, 22:59

Tack för det, orkar originalspolen med 1,2 bar på e85 tro ?
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitimefre 09 mar 2012, 07:44

Jag är faktiskt lite osäker, den orkar förmodligen mer om du behåller TFI
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Sponsored content





Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Empty
InläggRubrik: Sv: Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc   Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc - Sida 26 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Stora Megasquirt tråden, Guider, frågor etc
Till överst på sidan 
Sida 26 av 44Gå till sida : Föregående  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Golf 2 Går dåligt, Frågor i tråden.. Hjälp önskas!
» Dumma frågor om Megasquirt
» Megasquirt frågor om sparkpout settings
» Den stora bortförklaringstråden
» B: Isbils tråden!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Teknik-
Hoppa till: