| CarCass - Svart Evo 1 | |
|
+29Matte GrevTech ivah Almgren Holmqvistarn engstrand One Eye Open Crille Hansson JBlom staffe_ Prozac ander3on jonasstork Pearly Öbbe Sköld Schimpy Rekord E2 Turbo 328Rikard Henka_ Kenney Sandvik Mikael Mäki Golden Boy m5micke _-gniraz-_ CarCass 33 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 mån 14 jun 2010, 20:15 | |
| såg ut att gå väldigt långsamt? såg lite tråkigt och seg ut banan. verkar som det va mkt roliga bilar med | |
|
| |
CarCass Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 593 Age : 36 Namn : Jim Från : Mehedeby Kör : Mitsubishi Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 mån 14 jun 2010, 20:38 | |
| haha, ja, ser alltid ut att gå sakta på film, hjälper till att det är så långt bort. Gick på trean hela vägen utom i vändningen (och starten då ) Såg mer eller mindre ut som söndagskörning för alla. Ändå var det där den andra banan som var snabbare. Edit: Hade inte skadat med en kurva där det skulle ha gått att damma på ordentligt dock | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tis 15 jun 2010, 15:29 | |
| Kommer film från kamran soma att inni bilen lite senare då ser de ut att gå ganska fort i alla fal | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tis 15 jun 2010, 20:17 | |
| ja vist är det roligt att köra?
men det är knappast någon publik sport kan man säga, hur tråkigt som helst att kolla på...
förbättrade du dina tider något då? | |
|
| |
Antal inlägg : 593 Age : 36 Namn : Jim Från : Mehedeby Kör : Mitsubishi Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tis 15 jun 2010, 21:12 | |
| Staffan du får skynda på lite! Jonny: Hur kul som helst! Är mest för förarna, det håller jag med om. Den mesta körningen var alldeles för långt bort.. Jagade inte tider allt för seriöst. Men på bana två tänkte jag att jag ville ha en tid på 48.x sekunder, fick en 47.3 och är helnöjd med det. Främsta målet var att inte komma sist, andra var att ha kul Däcken vet jag inte hur dom stämmer in, vissa som det står gatdäck på hade R-däck, och tvärtom gällande S1an. Såvida jag inte är helt blind | |
|
| |
Henka_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1915 Age : 36 Namn : Henke Från : Geffle Kör : SxxB Registration date : 07-02-20
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 ons 16 jun 2010, 22:30 | |
| du var ju snabbare än en viss M3:a med R-däck iaf =) | |
|
| |
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tor 17 jun 2010, 16:46 | |
| Visst Jag är som sagt jäkligt nöjd med att hänga med så pass bra för att vara första gången trots billiga gatdäck. Syns i filmen att jag kan köra en meter eller två närmare konorna Nästa gång vill/(ska?!) jag hamna högre upp på listan! | |
|
| |
Åstrand Skogenracing Small
Antal inlägg : 27 Age : 40 Namn : Viktor Från : Gävle Kör : Civic Type-R Registration date : 09-09-09
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tor 17 jun 2010, 17:40 | |
| Roligt att du, staffe och mäki kom och körde. Bra kört av er för att vara första gången. Ganska svårt att hitta i banan, men det blev bättre sen. Ja det där med däcken, det stämer inte så bra. jag körde med R-däck. - CarCass skrev:
- Visst Jag är som sagt jäkligt nöjd med att hänga med så pass bra för att vara första gången trots billiga gatdäck.
Syns i filmen att jag kan köra en meter eller två närmare konorna
Nästa gång vill/(ska?!) jag hamna högre upp på listan! | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 lör 19 jun 2010, 21:50 | |
| | |
|
| |
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 sön 17 apr 2011, 14:43 | |
| Återupplivar denna tråd efter vintern. Ställde på förra helgen. Första träffen igår. Sandviken. Körde mot ivah's E30 turbo på risk80 och åkte på rejält däng såklart Köpt in några prylar som förhoppninsvis ska komma till användning i sommar. Mest mysmek som vanligt Efter modding av fäste till BTR fick jag dit en pinne i fram Bak fick också en Racingdomkraft Biiiltema No more plankor behövs! Fint de | |
|
| |
hantoft Skogenracing Large
Antal inlägg : 113 Age : 42 Namn : johan Från : Landskrona Kör : volvo s40 Autotech, Volvo 740 GLT 1988B Registration date : 07-02-11
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 sön 17 apr 2011, 22:51 | |
| - CarCass skrev:
- hehe, böhövs nog inte. Lossnar så lätt så med hammaren.. Slipper repor med
jag hackade loss alla mina oxå! blev skit bra! (limmet som blev kvar gnuggades av med thinner sen) för övrigt nice evo =) | |
|
| |
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 mån 18 apr 2011, 15:52 | |
| Tackar Ja hammaren fungerade över förväntan. Smart trix "böhövs" är respekt | |
|
| |
ivah Skogenracing Medium
Antal inlägg : 85 Age : 36 Namn : M Larsson Från : Valbo Kör : Bmw E30 335 Turbo Registration date : 09-09-19
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 ons 20 apr 2011, 10:29 | |
| Då väntar vi bara på ett motorskott nu då så du har en anledning att bygga värre Trevligt med lite snyt på motorvägen föresten, men rejält med däng var väl att ta i Leta på lite häftiga ban/konbane körningar i närheten nu så ska jag lite snabbt besikta min holk så kan vi gasa på dina villkor sen /M | |
|
| |
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tor 21 apr 2011, 18:36 | |
| - ivah skrev:
- Då väntar vi bara på ett motorskott nu då så du har en anledning att bygga värre
Trevligt med lite snyt på motorvägen föresten, men rejält med däng var väl att ta i
Leta på lite häftiga ban/konbane körningar i närheten nu så ska jag lite snabbt besikta min holk så kan vi gasa på dina villkor sen
/M Min motor rasar aldrig Rejält med däng var det uppe i fart, låg före ett tag, låg lika ett tag, men sen jäklar Ska försöka hitta en vettig RS-körning. Är grymt sugen på en sån.. Uppdatering. Gick loss med rondellen idag och kapade bort ett stolfäste, riktigt snyggt blir det verkligen Gamla ska bort helt senare Nya fästen på G Ett: Två: Tre: Måste köpa borrmaskin Fyra: Slipa så allt blir fint Fem: Städa Sex: Lite färg Sju: Montera stol Åtta: Köra | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 tor 21 apr 2011, 19:02 | |
| hehe gillar listan | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: CarCass - Svart Evo 1 | |
| |
|
| |
| CarCass - Svart Evo 1 | |
|