Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: Konstigt problem, smäller till och rycker vid ladd! sön 11 jan 2009, 13:52 | |
| - JBlom skrev:
- Dryygt...
Hoppas det är något enkelt. Ja det gör jag verkligen, har hört att det ska vara vätskekylda oljekylare i den här bilen Så får hoppas att det är den som har gått, då ryker den och en riktig oljekylare kommer istället. - Mikael skrev:
- Mäki skrev:
- Då var turbon beställd!
Vart kan man köpa 2st 3" V-bandsklämmor? Gärna rostfritt, flänsarna gör jag själv.
TG racing har hemma här i Gävle 0705 - 63 72 24 han har även mycket snygga övergångar och sånt sist jag kolla Tack så mycket! Ska höra med dom när grejerna är hemma. | |
|
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Konstigt problem, smäller till och rycker vid ladd! sön 11 jan 2009, 15:01 | |
| Ja funderade om det kan sitta nåt sånt på dom. VAG har ju förkärlek för sånt. Sant en sån på min Golf GTI och den pajjade men det upptäckte man ju efter att man bytt topp och topplockspackning. | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Konstigt problem, smäller till och rycker vid ladd! sön 11 jan 2009, 15:12 | |
| Är igentligen ingen oljekylare utan en värmeväxlare.
Ser till så allt kommer upp snabbare i temperatur | |
|
Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: Konstigt problem, smäller till och rycker vid ladd! sön 11 jan 2009, 23:27 | |
| Jag hoppas för allt i världen att det bara är den, för det var inget vatten i oljan, bara olja i vattnet. Så det kanske räcker att byta den och skölja kanalerna. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Konstigt problem, smäller till och rycker vid ladd! | |
| |
|