Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld"

Gå ner 
+27
Sköld
Pimplaren
JBlom
Hedin_
nicke blom
ghettojonny
banzai
victor91
Noxx
Henka_
Mäki
xepez
[zJo^]
Veteranhenke
m5micke
Svintoleffe
Öbbe
tufårti
Mikael
328Rikard
Andy_B
Tokruska
Golden Boy
Crille
Eriksson
Mantel
Almgren
31 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
FörfattareMeddelande
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld"   turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Icon_minitimesön 11 jul 2010, 14:36

Ångade på fint i hagsta
Tycker du kör riktigt bra för att nyss fått kortet Smile
Till överst på sidan Gå ner
Jättemackan
Skogencrew
Jättemackan


Antal inlägg : 1564
Age : 47
Namn : Marcus
Från : Karlholmsbruk
Kör : 1 Bil + 1 Fård..
Registration date : 09-05-10

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld"   turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Icon_minitimesön 11 jul 2010, 21:18

Fan lite bättre chassi på bemmern å lite mera ladd då jävlar får man hålla till höger mest hela tiden.. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Almgren
Skogenracing Elite
Almgren


Antal inlägg : 2207
Age : 31
Namn : David
Från : Skutskär
Kör : Tradare
Registration date : 07-06-20

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld"   turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Icon_minitimesön 11 jul 2010, 21:50

Tack o bock! de värmer och är riktigt kul att höra. Ger en mer push dessutom Smile Ja jag blev lite orolig där när jag vände mig om och de bara flåsade rök som jag först trodde det var, men visade sig vara ånga. Very Happy


Som sagt, Var i hagsta idag, hade med mig fyra uppsättningar däck, tog slut bra nog snabbt! Jag som hade tänkt först ta med två uppsättningar haha...

Gick faktiskt hyffsat för att vara första gången man åker på ställ i mer än en sväng bara. Kul som fan var det & en riktigt lyckad dag!

Stod och bytte däck eller vad jag sysslade med, polarn väser till och jag vänder mig om, biljäveln stod halvt som halvt i en dimma och det bara forsade ånga ut från kupen, trodde först den brann, men konstaterade fort att de var kylarvatten som var boven Smile Värmepaketet var boven eller nån slang i bilen till paketet. Så kopplade bort det och sen lossnade elfläkten, men kompenserade med att ta bort huven på samma gång, så sen så gick det bra att köra igen.

Lär inte bli den sista gången kan jag säga. Smile Mer kräm och lite fräschare fjädring så blir det ännu bättre.
Till överst på sidan Gå ner
Almgren
Skogenracing Elite
Almgren


Antal inlägg : 2207
Age : 31
Namn : David
Från : Skutskär
Kör : Tradare
Registration date : 07-06-20

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld"   turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Icon_minitimetor 15 jul 2010, 23:01

Har varit dåligt med bilder i den här jäkla tråden! Men kameran har dött efter midsommarhelgen så nu är det bara lite mobilbilder som finns tillängliga tills vidare.

Börjar med dagens bravader. Jag och Klas + "publik" åkte upp till Rawhellan och drog lite spontandrifting. Ja man hinner inte långt på 6 däck eller Smile

Sen lite bilder från förra helgen som Henka har knäppt.

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Dsc0026cf

turbo guide - Almgren - Bmw 535 Turbo: "Såld" - Sida 5 Dsc0027re

Film