Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5

Gå ner 
+22
namned
gson
zorbit
makkan
Almgren
Svintoleffe
palten
Rigge
Jazen
staffe_
Mikael
JBlom
Mange
Toffe
Öbbe
Crille
Eriksson
CarCass
Mäki
RsCoupe-71
Jeppo
Golden Boy
26 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
FörfattareMeddelande
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 14:37

Vill inte med tidigare inlägg eller detta inlägg vara kritisk eller nedvärderande eller liknande så ta detta som en fråga och inte bli irriterad!

VAD MENAS MED GATBILAR?
bruksbilar har vi kommit fram till vad det är= det man kan och vågar åka till jobbet med!

är gatbilar chippade vanliga bilar eller det man efter eget bevåg åker på gatan med?

ska dom vara besiktigade med effekten som är i motorn lagligt eller med strypt gaswire som på många snabba v8 tex?

tror det är fler som undrar!

olika klasser/utanförskap med för snabb bil? var går gränsen?

nu blir det väll liv men vet att det är folk som undrar detta!
Till överst på sidan Gå ner
Jazen
Skogenracing Small



Antal inlägg : 27
Age : 39
Namn : Jazze
Från : Gävle
Kör : skyline r32 g-tr
Registration date : 09-04-05

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 14:53

----


Senast ändrad av Jazen den lör 02 maj 2009, 15:11, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
CarCass
Skogenracing Supreme
CarCass


Antal inlägg : 593
Age : 36
Namn : Jim
Från : Mehedeby
Kör : Mitsubishi
Registration date : 08-09-22

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:01

Tycker väl att det skulle vara lite drygt om det kom nån monsterbil på ett sånt här litet race ändå

Min gamla vita evo2 förra året var besiktad precis som jag körde den hela sommaren. På ett sätt är det mer "fair fight" om alla skulle vara så.

Besiktad ska ska en gatbil vara, vad som görs efter besiktingen är upp till var och en. Ska också vara fullt körbar t.ex som bruksbil. Sen att den kanske inte är så bekväm att åka i är annan sak

Så ser jag på saken.
Till överst på sidan Gå ner
Mäki
Skogenracing Elite
Mäki


Antal inlägg : 1100
Age : 33
Namn : Marcus
Från : Sandviken
Kör : Impreza
Registration date : 08-05-25

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:05

CarCass skrev:
Tycker väl att det skulle vara lite drygt om det kom nån monsterbil på ett sånt här litet race ändå

Min gamla vita evo2 förra året var besiktad precis som jag körde den hela sommaren. På ett sätt är det mer "fair fight" om alla skulle vara så.

Besiktad ska ska en gatbil vara, vad som görs efter besiktingen är upp till var och en. Ska också vara fullt körbar t.ex som bruksbil. Sen att den kanske inte är så bekväm att åka i är annan sak

Så ser jag på saken.
Instämmer.

Bruksbil som mange skrev ovan verkar lite skevt, en bruksbil används varje dag, till att hämta barnen på dagis (om man nu är uppe i den åldern Wink ) eller att åka till ica och handla. Men, det finns många som använder gatbilarna som bruksbilar också, därför är väl linjen lite svårdragen.
Till överst på sidan Gå ner
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:11

--------


Senast ändrad av makkan den lör 02 maj 2009, 15:45, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Jazen
Skogenracing Small



Antal inlägg : 27
Age : 39
Namn : Jazze
Från : Gävle
Kör : skyline r32 g-tr
Registration date : 09-04-05

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:12

makkan skrev:
som sakt... några som är intresserade av att köra race ikväll!?

Vi åker till stockholm, Jazen och Rigge.
Till överst på sidan Gå ner
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:18

Jazen skrev:
makkan skrev:
som sakt... några som är intresserade av att köra race ikväll!?

Vi åker till stockholm, Jazen och Rigge.

tråkit..
Till överst på sidan Gå ner
Rigge
Skogenracing Small



Antal inlägg : 24
Age : 44
Namn : Rickard
Från : Gävle
Kör : R32 GTR
Registration date : 09-04-04

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:21

makkan skrev:
Jazen skrev:
makkan skrev:
som sakt... några som är intresserade av att köra race ikväll!?

Vi åker till stockholm, Jazen och Rigge.

tråkit..

Det är ju sportbilstävling där ju.
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:24

Mäki skrev:
CarCass skrev:
Tycker väl att det skulle vara lite drygt om det kom nån monsterbil på ett sånt här litet race ändå

Min gamla vita evo2 förra året var besiktad precis som jag körde den hela sommaren. På ett sätt är det mer "fair fight" om alla skulle vara så.

Besiktad ska ska en gatbil vara, vad som görs efter besiktingen är upp till var och en. Ska också vara fullt körbar t.ex som bruksbil. Sen att den kanske inte är så bekväm att åka i är annan sak

Så ser jag på saken.
Instämmer.

Bruksbil som mange skrev ovan verkar lite skevt, en bruksbil används varje dag, till att hämta barnen på dagis (om man nu är uppe i den åldern Wink ) eller att åka till ica och handla. Men, det finns många som använder gatbilarna som bruksbilar också, därför är väl linjen lite svårdragen.

då har vi lite mer kött på benen vad som gäller och det verkar ju ganska vettigt,som flera ovan skrivit,hoppas på ett bra rejs ikväll om det blir nått iaf!
bra med lite vår avrostning och testa osv.
Hoppas på en sommar med mycket tävlingar och fina nätter som det varit för några år sedan-
Till överst på sidan Gå ner
Rigge
Skogenracing Small



Antal inlägg : 24
Age : 44
Namn : Rickard
Från : Gävle
Kör : R32 GTR
Registration date : 09-04-04

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:28

tycker som sagt ang bilar som är med o tävlar. Samlas man på volvo först så ska man kunna köra bilen till rakan. Sen om dom kommer till volvo med helikopter eller båt är det sak samma =)

Edit:Jazen som skiver på lågstadiesvenska på fel konto


Senast ändrad av Rigge den lör 02 maj 2009, 15:55, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:28

Rigge skrev:
makkan skrev:
Jazen skrev:
makkan skrev:
som sakt... några som är intresserade av att köra race ikväll!?

Vi åker till stockholm, Jazen och Rigge.

tråkit..

Det är ju sportbilstävling där ju.

Ganska fett race i stockholm tonight,info zatzy mf ställen.
Till överst på sidan Gå ner
zorbit
Skogenracing Supreme
zorbit


Antal inlägg : 562
Age : 39
Namn : Mookie
Från : Gävle
Kör : i diket näst flest ggr
Registration date : 06-10-14

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:33

Rigge skrev:
Sen om dom kommer till volvo med helikopter eller båt är det sak samma =)

Laughing
Till överst på sidan Gå ner
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 15:47

zorbit skrev:
Rigge skrev:
Sen om dom kommer till volvo med helikopter eller båt är det sak samma =)

Laughing

hahahaha
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:19

makkan skrev:
zorbit skrev:
Rigge skrev:
Sen om dom kommer till volvo med helikopter eller båt är det sak samma =)

Laughing

hahahaha

kanske svensson/hansa dyker upp,,,,han har ju både snabb båt och besiktigad hyffsad snabb bil! dock ingen helikopeter vad jag vet. men jag har telegraferat vad som är i görningen till han iaf. Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:25

den som vinner rejsen med båten på släp är iaf min idol Very Happy

ang de med vilka bilar som är med, alla vill ju vinna så kommer de värre bilar blir vissa putt men är bara inse de finns ALLTID nån som har värre bil så är bara o köra o vara glad annars låt bli helt enkelt..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:34

LYSSNA

inget race idag!

vi ska köra bilorgentering!

låter det intressant?

kontakta mig isf !

pm, mobil , msn ,mejl, spelar ingen roll =)

tänkte köra ikväll iaf.. man behöver ingen värsting bil för att vinna.. det är som vanlig orgentering bara att man åker bil å letaer på saker som kommer sättas ut i gävle!

// makkan
Till överst på sidan Gå ner
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe


Antal inlägg : 1989
Age : 137
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:37

Nu lär ni väl för helvete kamma ner lugen!

Dem jävla joppen ominte kan se problemet i mitt inlägg,Den killen kanske ska arra bingokvällar med gammlatanter ist.

Ang att eran disskusion om bessade bilar. hur i helvete tänker Carcass, anser du att de e okej att du åker med en Fuskbessad bil,bara för att du har mekat en helg mer och byttmaskin??Chalmers nästa?

Makkan, du vet vad ja sa till dej om Gap o skirk, e finns en anledning!
Vi som börjar åka med Riktiga 500hk bilar,vill inte gärna skjuta iväg delar på folk.Och som seriös arangör så vill du inte ha de på ditt samvete heller.


OM du nu va så ända in i helvete bra kompis gäng som bara skulle åka så kunda ni väl träffats på rakan ist för å träffas på Volvo.Eller ville ni ha uppmärksamhet?????????


De e fint ni tycker ni e ball som drar ihop nått. synd bara ni tycker ni e 100%iga.


Grattis till gävleborgs stösta grupp förinbördesbeundran.
Till överst på sidan Gå ner
Jazen
Skogenracing Small



Antal inlägg : 27
Age : 39
Namn : Jazze
Från : Gävle
Kör : skyline r32 g-tr
Registration date : 09-04-05

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:50

Toffe skrev:
Nu lär ni väl för helvete kamma ner lugen!

Dem jävla joppen ominte kan se problemet i mitt inlägg,Den killen kanske ska arra bingokvällar med gammlatanter ist.

Ang att eran disskusion om bessade bilar. hur i helvete tänker Carcass, anser du att de e okej att du åker med en Fuskbessad bil,bara för att du har mekat en helg mer och byttmaskin??Chalmers nästa?

Makkan, du vet vad ja sa till dej om Gap o skirk, e finns en anledning!
Vi som börjar åka med Riktiga 500hk bilar,vill inte gärna skjuta iväg delar på folk.Och som seriös arangör så vill du inte ha de på ditt samvete heller.


OM du nu va så ända in i helvete bra kompis gäng som bara skulle åka så kunda ni väl träffats på rakan ist för å träffas på Volvo.Eller ville ni ha uppmärksamhet?????????


De e fint ni tycker ni e ball som drar ihop nått. synd bara ni tycker ni e 100%iga.


Grattis till gävleborgs stösta grupp förinbördesbeundran.

Vet inte vad nån skrev ang bessade bilar. Men det som är mest intressant är att bilarna ska kunna köra från samlingsplatsen till rakan själva utan trailer. Sen hur dom kommer till samlingsplatsen är inte intressant. Bessad eller obessad ta dig till rakan på egen maskin.

Har själv kört med en bit över 500hk och jag sköt då inga delar, har inte sett nån som bokstavligen skjutit delar från maskin och skadat någon, typ fått en kolv i ögat eller liknande.... däremot har det rasat för fler. Du kanske borde se över spisen om du börjar skjuta delar, verkar inte hälsosamt.

Börja med att vi skulle köra som kompis gäng, men fler som ville vara med och då tog vi tillfälle i akt o arrangerade så fler kunde vara med.

Vad är ditt bekymmer egentligen, förstår inte
Till överst på sidan Gå ner
gson
Skogenracing Small



Antal inlägg : 4
Age : 41
Namn : Micke Gson
Från : Gefle
Kör : A8
Registration date : 09-05-02

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 16:58

Toffe skrev:
Nu lär ni väl för helvete kamma ner lugen!

Dem jävla joppen ominte kan se problemet i mitt inlägg,Den killen kanske ska arra bingokvällar med gammlatanter ist.

Ang att eran disskusion om bessade bilar. hur i helvete tänker Carcass, anser du att de e okej att du åker med en Fuskbessad bil,bara för att du har mekat en helg mer och byttmaskin??Chalmers nästa?

Makkan, du vet vad ja sa till dej om Gap o skirk, e finns en anledning!
Vi som börjar åka med Riktiga 500hk bilar,vill inte gärna skjuta iväg delar på folk.Och som seriös arangör så vill du inte ha de på ditt samvete heller.


OM du nu va så ända in i helvete bra kompis gäng som bara skulle åka så kunda ni väl träffats på rakan ist för å träffas på Volvo.Eller ville ni ha uppmärksamhet?????????


De e fint ni tycker ni e ball som drar ihop nått. synd bara ni tycker ni e 100%iga.


Grattis till gävleborgs stösta grupp förinbördesbeundran.


Toffe, Vad är problemet med att vi körde ett race igår?? att du inte fick infon och kunde vara med och köra?? Eller pajjade vi för någon annan igår?

Palten - Vad är värt en käftsmäll??


Sen ang vilka bilar som ska få vara med och köra så säger jag så här, den som kommer dit med sin bil får vara med, sen om de är en åkgräsklippare eller en funnycar så spelar de ingen roll, alla vill vinna men bara en är snabbast. Vi som va ute igår va ju inte där på blodigt allvar, vi hade ju bara skoj =) Sen om de hade varit en bil som hade varit med som haft 1500 hk så hade vi haft ännu roligare.

//Gson
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mickegson.se
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:05

skit i allt ist..

BILORGENTERING IKVL FÖR DOM SOM VILL! kontakta mig


Senast ändrad av makkan den lör 02 maj 2009, 17:10, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
CarCass
Skogenracing Supreme
CarCass


Antal inlägg : 593
Age : 36
Namn : Jim
Från : Mehedeby
Kör : Mitsubishi
Registration date : 08-09-22

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:07

Toffe skrev:
Ang att eran disskusion om bessade bilar. hur i helvete tänker Carcass, anser du att de e okej att du åker med en Fuskbessad bil,bara för att du har mekat en helg mer och byttmaskin??Chalmers nästa?

Ursäkta men vad pratar du om? Jag beskrev hur JAG ser på begreppet gatbil. Det är även många andras uppfattning.

Jag tycker det är skitkul med riktiga monsterbilar, tro inget annat!

Ang. min förra Evo.. den gick igenom besiktningen utan att jag gjorde nåt varken före eller efter. Ja, den råkade vara rätt snabb (om du syftar på det med bytt motor?) men var samtidigt sparsamt trimmad (Bra chaufför? Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 144183 ) och gick således igenom utan anmärkning. Enligt G-tech mätare så hamnade effekten på 250hk
Till överst på sidan Gå ner
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe


Antal inlägg : 1989
Age : 137
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:16

Jasen,Kan du inte inse risker med att släppa folk från enstart tycker jag du inte ska hålla på med detta! bingo e nog inte så dumt endå,Ska jag se över masink, du kanske ska se till att inte bara köpa alla grejer klart,utan bygga din egen maskin, så kanske du har vetdom om vad som kan gå sönder, Tar inte en arrangör med sej detta i bakskallen kan ni lika gärna lägga ner. beGson förklara för dej annars.



Gson. ser inget som helst problem i de hela,tyckte de bara va ruggit oproffsigt att inte gå¨ut med infon lite tidigare så alla som vi kan få en chans att ta sig till tävlingen.


Carcass. Du menar alltså på fullaste allvar att en bil går under klassen gatbil, bara för du har mekat en helg extra,bytt motor,åkt hem igen och skruvat i den race maskin så e den en gatbil???Skapligt isf......
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:22

Mange skrev:
makkan skrev:
zorbit skrev:
Rigge skrev:
Sen om dom kommer till volvo med helikopter eller båt är det sak samma =)

Laughing

hahahaha

kanske svensson/hansa dyker upp,,,,han har ju både snabb båt och besiktigad hyffsad snabb bil! dock ingen helikopeter vad jag vet. men jag har telegraferat vad som är i görningen till han iaf. Laughing

Dom kommer ej varesig i båt eller bil idag sades det nu.
Till överst på sidan Gå ner
Rigge
Skogenracing Small



Antal inlägg : 24
Age : 44
Namn : Rickard
Från : Gävle
Kör : R32 GTR
Registration date : 09-04-04

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:22

Toffe skrev:



Gson. ser inget som helst problem i de hela,tyckte de bara va ruggit oproffsigt att inte gå¨ut med infon lite tidigare så alla som vi kan få en chans att ta sig till tävlingen.



Oproffsigt? Det här bestämdes igår kväll.

Vad jag såg skötte sig folk hur bra som helst och inga stog framför starten. Enligt uppgift så har folk försökt nått dig igår. Vi skickar en brevduva 3 månader innan nästa gång.
Till överst på sidan Gå ner
CarCass
Skogenracing Supreme
CarCass


Antal inlägg : 593
Age : 36
Namn : Jim
Från : Mehedeby
Kör : Mitsubishi
Registration date : 08-09-22

Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitimelör 02 maj 2009, 17:25

Toffe skrev:
Carcass. Du menar alltså på fullaste allvar att en bil går under klassen gatbil, bara för du har mekat en helg extra,bytt motor,åkt hem igen och skruvat i den race maskin så e den en gatbil???Skapligt isf......


Ja, sålänge den är går att köra "normalt" med..

Edit:
Kan väl lägga till det som vissa ser som ett problem med gårdagen. Jag kunde åka till Volvo och så kommer t.ex nån och frågar om jag vill köra. Då skulle min bil vara fullt körklar = Gatbil

Men som sagt, är luddigt var gränsen går


Senast ändrad av CarCass den lör 02 maj 2009, 17:49, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5   Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5
Till överst på sidan 
Sida 3 av 5Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Renault Dauphine -62 1,9 Turbo (Projektet rullar på 13 Feb)
» hjälp med spridare till volvo 398 volvo topp
» hemmagjord laddtrycksstyrning kommer det at funka?
» Grey - Sierra med V6:a som suger! SLUTKÖRT FÖR I ÅR!
» Vad kommer den turbon ifrån? Och vad klarar den?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Evenemang-
Hoppa till: