| Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 | |
|
+22namned gson zorbit makkan Almgren Svintoleffe palten Rigge Jazen staffe_ Mikael JBlom Mange Toffe Öbbe Crille Eriksson CarCass Mäki RsCoupe-71 Jeppo Golden Boy 26 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Jazen Skogenracing Small
Antal inlägg : 27 Age : 40 Namn : Jazze Från : Gävle Kör : skyline r32 g-tr Registration date : 09-04-05
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 19:22 | |
| - Mange skrev:
- One Eye Open skrev:
- Hej på er i race crewet!
Toppen race igår, bra gjort på så kort tid. Kul att det är fler som arrar i området.
Bra val av raka, grymt grepp och lugnt med trafik, inte ett möte igår.
Sen är det upp till varje arrangör hur snabbt man drar i gång ett race och det kan ju tydligen diskuteras i oändlighet så det lämnar jag åt sidan.
Det jag anser är att man lär försöka vara väldigt mån om att inte ha folk efter starten fast jag vet att det är svårt men ack så viktigt. Jag upplevde det som lite otäckt när tjejen gick längs vägen strax efter starten när Skyen körde singel repan men jag vet det är ett jävla jobb och hålla reda på alla men är bra att ha i åtanke.
Keep up the good work och jag hoppas ni arrar fler race i sommar!
Och självklart STORT GRATTIS till Skyen, bra spakat!
Hälsningar Henrik BRC går folk längsvägen lägger man ner tävlingen och föraren som drariväg fast det finns folk på asfalten hör nog inte hemma på streetrace. Att det var någon efter vägen såg jag inte, då hade jag naturligtvis inte kört. Det var ett misstag av mig. :Rigge | |
|
| |
HenrikssonMedia Skogenracing Medium
Antal inlägg : 52 Age : 38 Namn : Magnus Henriksson Från : Gävle Kör : Nissan Skyline R32 GT-R Registration date : 06-10-23
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 19:27 | |
| Så sjukt skrattretande detta, vad är ditt problem toffe? Ska man behöva köra allt via dig så fort man vill få något gjort här i Gävle. Du är väl ingen jävla Don Corlione precis. Så länge det ej står något i lagboken om att bilträffar med över 10 bilar skall godkännas av "Toffe" så tror jag ärligt ingen bryr sig om vad du tycker. Och anledningen att du inte fick veta något om racet i går, ja det tror jag ärligt alla förstår när ni läser dessa dagis inlägg du kommer med.
Om det nu är sån pass brist på säkerhet så kan du väl påpeka det på en vuxen nivå, din nonchalanta stil leder ingen vart. Konstruktiv kritik kallas det...
Men ärligt talat tror jag inte att det är de detta handlar om. Lutar mer åt avundsjuka av något slag då folk faktiskt kan få saker gjorda utan att stå och gorma och skrika. Förstår att du gillar att vara i centrum och det respekterar jag, men med den där attityden kan du hålla dig till dina egna arrangemang! | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 19:52 | |
| Skriver toffe så hära om Alla race som de är eftersnack om hära eller? | |
|
| |
Jazen Skogenracing Small
Antal inlägg : 27 Age : 40 Namn : Jazze Från : Gävle Kör : skyline r32 g-tr Registration date : 09-04-05
| |
| |
Toffe Vinnare Månadens Projekt
Antal inlägg : 1989 Age : 138 Namn : Toffe Från : Torsåker Kör : Volvo Registration date : 06-10-16
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 19:59 | |
| Nej de gör jag inte, men jag slickar inte folk i röven heller! | |
|
| |
Antal inlägg : 1989 Age : 138 Namn : Toffe Från : Torsåker Kör : Volvo Registration date : 06-10-16
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 20:05 | |
| Nar ni tycker ni kört ett skit bra race igår så e de väl bra, inget om de för jag orka inte åka ditt.
Men när ni säger att ni e skit grymm och inte behöver skricka som HN i långsta får göra blir jag förbannad.Inser inte ni att han gäör de av en aledning så blir jag livrädd.när dessutom flera arrangörer runt om i länet/landet hör av sej och frågar vad i helvete som försigår så anser ni endå jag har helt fel.
En engång ett storbevis på att ni inte kan ta åt er kritiken, kan man inte de som arrangör skall man inte arrangera. jag har provat båda sakerna, varit med på dem flesta stora racen i gävle/långsta.
Jag vet vad jag pratar om, och ja e inte de minsta avundsjuk på Arrangörerna som Henriksson vill framhäva det hela.Tvärtom de e kul att folk orkar ta tagit endå.
Men att efter en tävling med Vanliga bilar,dåligt annonserande och dåligt befolk,Tituliera sej som kung är fel.
Ja kan gärna disskutera detta i gävle ikväl. | |
|
| |
Jazen Skogenracing Small
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 20:17 | |
| HN? Vem har nämt något om honom?
HN och BRC gör sjukt bra arrangemang och är förebilder för hur det ska gå till.
Eftersom inte du va där så tar vi inte något du skriver som kritik heller.
Sen att ingen behövde skrika var mer en eloge till publiken som skötte sig (nästan alla)
Kung är det knappast någon som kallat sig vad jag sett, däremot tycker vi att en annars händelselös kväll blev oväntat rolig. | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 20:34 | |
| Jag tycker race var kanon för att vara ett race som koms på några timmar innan Det var bra planerat publicken sköte sig utmärkt inge krongel alls vad jag såg Tycker crewet ska ha en stor tumme upp | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 21:03 | |
| Makkan kallar han sej på forumet, han prata om att hn skricker i onödan samt att ni inte inser att de e fruktansvärt lätt att de händer en olycka, ett svänghjul exploderar lätt! men de kanske vissa inte inser som åker STD 500hk bilar.
Jblom verkar vara den enda som har lite koll hittils i tråden.
Btw, ingen som kollat på en bild på mantorop? | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 lör 02 maj 2009, 21:23 | |
| Det är ju helt otroligt, jag är borta i garaget en hel dag och när jag kommer hem ser jag 4sidor pajkastning.
Vad som är Gatbil eller ej har diskuterats i 100 år. Publik som står iväg har också diskuterats lika länge.
Jag var på plats igår och såg vad som hände och jag såg inga problem med arrangemanget
Jag hoppas att denna diskussion inte avskräcker grabbarna från att fortsätta annonsera här vid nästa tillställning. Låser denna tråd nu och så släpper vi detta för denna gång! Vidare funderingar kan ni ta med mig i PM om ni känner er illa bemötta | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 | |
| |
|
| |
| Ang: Jag rullar/volvo, kommer ni? +snabbrace 1/5 | |
|