Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Limpdjur - Sierra Turbo x2

Gå ner 
+23
krille_CoX
PLO
Kanto
bosse
_Macce_
makkan
kyllo
NIKKELICIOUS
Grey
JElfgren
MasterDevil
Golden Boy
cappen
ricze
Fiechen
Jättemackan
Eriksson
Crille
Daniel..
Henka_
kryckan
Mikael
Limpdjur
27 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Nästa
FörfattareMeddelande
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimelör 19 nov 2011, 20:50

Vart lite impuls skruvning med koppling igår när det sket sig med en isbil kompisarna hade tänkt köpt å skruva med så då var dom tvungen att skruva på nått annat ;-)
Hade ju igentligen tänkt dit med en mt75 å prova ut allt på en lös motor men nu får det bli typ9 lådan. Dock stötte vi på ett lite problem eftersom svänghjulet bygger mer utåt så blev det inget spel på kopplingen så vi fick inte ihop det, annars verkar allt ska passa, startmotorn behöver slipas lite ute i lagerkåpan sen bör den passa. Skall ta å kapa ur kopplingsarmen där den buktar utåt vid urtrampningslagret så skall saken vara biff sen, provar att få dit lådan igen nästa helg.


Senast ändrad av Limpdjur den lör 19 nov 2011, 20:58, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimelör 19 nov 2011, 20:54

Och bilderna...

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Dqiqdg

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 35l9a35

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 30lykqx
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimelör 26 nov 2011, 16:56

Nu sitter kopplingen på plats å fungerar. Blev omsmide av kopplingsarmen och ner slipning av godset runt startmotordrevets lagring.

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 16as67p

Fick även räta ut böjen senare vid provmontage för att armen skulle jobba rakt.

Så nu har det provat att lagts lite lakrits, men nu är det dags att gå över på groggen!
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 30 nov 2011, 23:22

Eftersom ingen kunde säga riktigt exakt hur det gick till för att få dit transitsvänghjulet med cosworthkoppling så kan jag göra en snabb genomgång

Problemet med att sätta dit det är att det är så mycket större och att det bygger utåt mot lådan mer än av pintosvänghjulet gör.

Så ta pinto svänghjulet å värm kransen försiktigt å knacka lös den utan att förvrida den helt.
Gör lika med transitsvänghjulet.
Startkransarna sitter dock på åtminstone ungefär "djup" samma djup så ta ner diametern där kransen sitter på transithjulet till samma som pintohjulet. Efter mycket grunnande har jag kommit fram till att det inte är sååå kinkigt på hundradelarna eftersom kransen utvecklad skulle bli ca 7dm lång och således sträcker sig rätt mycket. Med ett bra stort digitalt skjutmått som jag lånade från jobbet kunde man mäta på 1 tiondel iaf och det dög. Har även läst att folk har fixerat kransar med en lite svetsloppa för att vara säker men inget jag gjort, ganska stor yta det klämmer på så skall nog mycket till för att rubba den. Värm kransen i ugnen så var det bara släppa dit den.
Största diameter på svänghjulet bakom kransen tog vi ner till en halv millimeter större än kransen för att få lite mer gods runt skruvarna till tryckplattan. En kompis skyline hjul var det så på och startmotorn går ju bara nått varv så det funkar att det går emot godset bakom tydligen, Klart.

Till växelådan då, Detta gäller Typ9 lådan.
Slipa ur sprängkåpan rätt rejält tog ett antal upp å ner lyft tills det gick fritt, rundade av "pinnarna" litegranna på tryckplattan som sticker ut det går ju som nå fjäderbleck ut till själva "kåpan" på tryckplattan.
Nu fick vi dock inget spel på kopplingen utan den låg på litegranna så armen fick modifieras som ovan, gjorde om för urtrampningslager från en cosworth 4x4 som sitter i ett rektangulärt hål istället för dom små piggarna som sticker det sitter på på ett orginal då det kändes lite enklare. 10-15mm bör vara lagomt att tunna av kopplingsarmen då det buktar ut där urtrampningslagret sitter, sen räta ut böjen för att få den att arbeta rakare å koppla ur riktigt.

Startmotorn fick det slipas ur ute vid lagringen till startmotordrevet då det gick emot svänghjulet. det kan ju vara lövtunnt då det skall endast skall ha stöd utåt å sen bara inte lossna å ramla innåt.

thats it.
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimetor 01 dec 2011, 20:58

Bra info, kanske hade gått att ta ner lite på svänghjulet också för att slippa göra om kopplingsarmen och få ett lättare svänghjul?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimetor 01 dec 2011, 21:10

Hade inte gått att ta så mycket kollar du på bilden uppedär så ser du att dom 10mm man minimum hade behövt ta så är det inget kvar att bulta tryckplattan i, men det blev bra mycket lättare ändå än innan, sen gick det inte att spänna fast svänghjulet så bra i hans chuck utan att svarva en tapp. Så det hade tagit sån tid att köra ner den ytan när han bara kunde fjuna av det.
Till överst på sidan Gå ner
ricze
Skogenracing Extreme
ricze


Antal inlägg : 301
Age : 42
Namn : Rickard
Från : Sandviken
Kör : Försiktigt
Registration date : 06-10-11

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimefre 02 dec 2011, 15:29

Ett annat sätt att få dit transithjulet utan att behöva modda annat än kopplingsarmen är att ta adapterplattan från just en transit och köra med typ-9 låda från en V6a. Rätt säker på att jag har en sån adapterplatta och en låda liggandes nånstans om nån skulle behöva. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimefre 02 dec 2011, 15:33

Min låda har lite trötta synkringar så en v6 typ9 skulle kunna vara intressant! dåligt utbud på sånna på bildelsbasen. sandviken är ju nära å bra det å! men läre se hur det ser ut med pengar har lite kvar att betala på cosworth prylarna jag köpt av kompisen.
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimemån 12 dec 2011, 22:40

Inte hänt så mycket, bytt tändkablar till en uppsättning magnecor, går lite jämnare på tomgången och motorutrymmet lyses inte upp i mörker Laughing Sen har jag även fått hem en 4bars mapsensor som jag tänkte löda i i vinter. I övrigt så är det nog köpstopp till sierran, företaget varslade 15 pers av typ 40 förra veckan så antagligen blir man utan jobb i februari-mars nångång, inte helt hundra eftersom dom nog behöver gå lite efter kompetens när dom tar så många men risken är nog rätt stor. Skall dock se till nu att få in bilen i garaget så man kan grejja med lite små saker som inte blivit gjort, som att få dit en dump, mottryckstyrning till wg, byta spridarna och få dit avgaset från diffklump å bakåt.
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimetis 10 jan 2012, 22:49

Efter ha sett kompisarna göra ispremiär förra helgen vart jag riktigt taggad på att åka is, så har skaffat fram en uppsättning 16" fälgar å skall imorn hämta däck å lägga om, tänkte sluta tidigare på fredag och se till att få spridarna bytta så får det bli lite ismappning på lördag. Blir inge plågning men bra att kunna mappa lite bättre än att ut å tjyvåka på vägen obesiktigat å snegla på lambda å ladd å gissa vart jag skall ändra(ingen varvräknare) eller åka en sväng logga stanna titta igenom analysera....
Till överst på sidan Gå ner
cappen
Skogenracing Medium
cappen


Antal inlägg : 65
Age : 43
Namn : Marcus
Från : Dalarna
Kör : S38B38/M52B28
Registration date : 12-01-03

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 11 jan 2012, 03:43



5 min in på de här klippet får du ett hett tips på hur du kan valsa skärmarna om du inte får tag på rätt verktyg.. Suspect
Till överst på sidan Gå ner
http://www.garaget.org/Cappen
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 11 jan 2012, 23:45

Hämtat å lagt på däcken nu, provade montera passar bra förutom att nån dumjävel har dragit ett tryckrör ivägen så man inte kan ratta fullt, skall nog räcka att dra det mer slimmat

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 378413_10150489937669821_683714820_9046500_436639265_n

Fälgen är dock i bredaste laget, den var även 7.5" motför annonserat 7 tum å det är ju 1.2cm som hade varit bra att sluppit. annars passar det bra, tillochmed innerskärmen bak passar bara jag får fast den riktigt så den inte fladrar i nederkant bak. Men en valsning hade nog inte varit helt dum om man skall prova åka lite på skogen, men det skall man väll undvika, har en tendens att kunna gå alldeles för fort...
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimetor 12 jan 2012, 00:52

Gilla Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimetor 12 jan 2012, 01:11

Skall bli riktigt kul att prova åka is med bra däck å lite mer effekt, har bara provat förut med kassa isdäck där dubben hängde ur mer eller mindre, ingen diffbroms och hög bak så den krängde å slira direkt på innerhjuletm gav väll kanske 140-150hp i motorn då, Får jag ordning med nya spridarna nu så borde jag kunna mappa den uppåt 200 hp på hjulen kanske istället, lite skillnad :-)
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimefre 13 jan 2012, 15:48

Premiär gasat lite efter grusvägen hemma, bara ett litet hörn som håller innerskärm som tar i osså tryckröret då, men kunde göra skapligt rattutslag ändå, skall försöka se om jag kan få till det att gå fritt ikväll och eventuellt byta spridare. mottrycksstyrningen skulle vara rolig att få dit också så man inte får skenladd som följer varvtalet, nu skenar den iväg 1.2+ ju mer man varvar, kan sänka laddtrycket till 0.8-0.9 på ställskruven i wg men då blir det väldigt segt eftersom den står tjyvöppen tidigt, ett par hekto mottryck där så blir den nog lite roligare.

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 400442_10150493709584821_683714820_9059215_756958058_n
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 18 jan 2012, 21:23

Iskörningen gick fint, fick faktiskt valsa skärmarna som i filmen ovan efter att den vikt ut sig när det tog i efter vid en snurrning, kompisen hade sin lastbil med å där låg det så påpassligt en borrstång(för att borra i berg) som vi använde. I övrigt har jag idag fixat mottryckstyrning med en tryckregulator 0-2bar

Har även letat fram lite fjädrar:
Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32856638
Nr1 ungefär lika mjuk som Nr2 som är en orginalfjäder till S6 vilken bör vara en aning hårdare än den som sitter i som är från en 100 turbo. Nr3, Hårdrockar fjäder jag fick med när jag köpte wg'en då satt det org + den i. kompisen lånade fjädern till sin RS2:a som då laddade 2.4bar vilket kanske blir lite mustigt.

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32856639

I övrigt har jag svetsat ihop en vevhusburk, klaga inte på svetsarna den skall pulverlackas tät sen! givetvis i struktur svart, världens bästa färg. blir ventilering från oljelock, orginal avluftning osså tänkte jag bränna dit en nippel på täcklocket för mekaniskbränslepump. Tanken är sen att kunna köra återinning till tråget nångång om jag tar ner det och orkar svetsa i en retur under oljenivå men nu blir det bara pluggat å användas för avtappning. Dock har den inte haft ur sig en droppe i flaskan jag har nu och den verkar fungera för håller jag igen hålen i locket så börjar den ryka efter några sekunder men slutar direkt när jag släpper.
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 18 jan 2012, 21:39

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32856646

Här bryter jag tillbaks kanten med en rörtång! Bucklan ovanför är en gubbe som backa emot med traktorn medans den stod alla år i dvala.
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimelör 21 jan 2012, 20:33

Har bytt spridare idag och grundmappat den lite så den ligger på lambda ett på tomgång, men den går alldeles för fett längre upp.. Ställde upp laddet å den ligger på lambda 0.68 på 1.4bar så det finns lite mer kusar att locka fram, men den har inga problem att tända iaf. Men den här effekten är alldeles för mycket med mig som chaufför efter skogsvägar, går alldeles för fort med en sierra utan bur...
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimesön 22 jan 2012, 15:28

Har slirat runt lite å mappat på isbanan idag, skjuter på rätt fint när man får upp laddet på 3:an, han inte få till mappen riktigt innan det blev slut på soppa men den ligger iaf på afr 12.5-11.7 nu på svep igenom 3:an men mappen är som en bergochdal bana nu eftersom jag markerade områden i megatune och multiplicera i hela området för att minska eller öka soppa, får snygga till den sen nån dag när jag har tankat riktigt.
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimesön 22 jan 2012, 20:03

Kul att det funkar bra!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimesön 22 jan 2012, 23:00

Det enda som spökar lite är laddet, men har monterat en annan fjäder nu å skall prova om det blir bättre, Man måste dra ur den riktigt på 2:an nu om den skall behålla laddet över 1bar vid växling, annars så hänger den kvar nere på 0.7-0.8 tills varvet har tagit sig å den åter skickar på som den skall, lättare sagt än gjort också med en låda med dåliga synkringar.
Till överst på sidan Gå ner
MasterDevil
Skogenracing Supreme
MasterDevil


Antal inlägg : 635
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Voxnabruk
Kör : Audi A4 1,8T 2004 Quattro | Audi A4 1,8T 1996 Quattro | VW Golf Diesel
Registration date : 08-03-30

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimemån 23 jan 2012, 07:30

Får man en åktur på Lörda eller?Wink
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimemån 23 jan 2012, 10:16

Det kan vi ordna, du får ta och fota lite in action bilder eftersom jag är så dålig på det :-)
Till överst på sidan Gå ner
MasterDevil
Skogenracing Supreme
MasterDevil


Antal inlägg : 635
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Voxnabruk
Kör : Audi A4 1,8T 2004 Quattro | Audi A4 1,8T 1996 Quattro | VW Golf Diesel
Registration date : 08-03-30

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimemån 23 jan 2012, 10:42

Limpdjur skrev:
Det kan vi ordna, du får ta och fota lite in action bilder eftersom jag är så dålig på det :-)

Härligt Wink Inga problem fixar mycket bilder Smile Laddar batteriet i kameran å rensar alla minnen så ska vi få mycket fina bilder Smile
Till överst på sidan Gå ner
Limpdjur
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 786
Age : 40
Namn : Johan Lindberg
Från : Bollnäs
Kör : Dkw S6 -95
Registration date : 06-10-26

Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitimeons 25 jan 2012, 21:47

Har pulverlackat lite prylar ikväll med grejjorna jag å en kompis köpte, funkar kanon, lämpligt att slippa lämna in massa små prylar på pulverlack, även om det inte kostar nå pengar att göra det så är det enkelheten, dock begränsad storlek på sakerna man får in i ugnen, skönt att slippa sprejburksjävlarna och lite hållbarare.

Lackboxen
Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32861693

Färdig gräddat
Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32861694

Monterat pedalerna så man slipper fords småtjejspedaler.
Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 32861695
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Limpdjur - Sierra Turbo x2   Limpdjur - Sierra Turbo x2 - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Limpdjur - Sierra Turbo x2
Till överst på sidan 
Sida 3 av 15Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Sierra turbo!?!?!
» sierra 2.9 turbo
» Kizen-sierra mk1 turbo
» Aceto - Sierra Turbo
» Cecil - Sierra 2.9 turbo

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: