spanks for the comments boys =)
jahapp dags för en update.
Tanken va att jag skulle renovera motorn i mitt garage med hjälp av 2 polare, men det vart massa problem, dels hade vi för lite tid
och sen får man igentligen inte mecka där nere, så slita ur en motorn skulle nog va ganska dumt,
en polare i hagaström erbjöd sig å låna ut garage å handkraft, så efter 2 sekunders tänkande så svara jag JAPP JAG KOMMER,
det va förra tisdan, i onsdags höjde jag bilen så ja skulle kunna ta mig upp på trailern, och i torsdags körde vi ut den.
och när ja satt å planera hela faderullan så snacka jag med 2 polare i hondaklubben, ena bor i sthlm å den andra i västerås,
båda erbjöd sig å komma hit å skruva gratis så i lördags rulla dom in i stan, och vid 18 tiden satte vi igång
typ 20 meck timmar senare startade bilen utan problem(förutom att jag hade soppatorsk så ja fick fylla på lite sås)
här är lite pics från helgens bravader
Mitt garage där vi inte kunde vara
Bilen lastad och klar för avfärd mot danne
bilen på plats i dannes garage
Edwin hugger in direkt
förde över allt från mitt block till det nya
edwin meckar ihop det sista på motorn
motorn på plats, dags å koppla ihop allt skit
allt på plats å inge felkoder förutom den som "ska" vara, jag rensa ju katten smart som ja va, så nu får den felkod 1 så ja lär grejja en ny katt
han även å montera min efterlängade dekal orginalet försvann ju när ja lacka(och JA dekalen hamna lite snett)
har även inhandlat nya tightare backspeglar
Nu väntar ny katalysator, lack läppen och nya backspeglarna, betala skatten å ställa på och besikta
och säkert nå mer skit
så va det med det