Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad

Gå ner 
+60
loop
Svintoleffe
Daniel..
Henka_
Stenmark
Mange-83
Aceto
Martin_pinto
sm00rph
Liljan
Almgren
Eriksson
Prozac
nicke blom
Tobbe H
Crille
Robin740tic
Haggen
palten
Off3r
wolfzap
Fiskargubbe
Jeppo
richard s
Golden Boy
Mese_Jonas
werd
LillePär
joppa
Catling
nygge
zorbit
Bagge_Turbo
Lindskog
psychocat_racing
Blöjan
Veteranhenke
Combatbenke
bihl
murre200
knuts
Adde
m5micke
kryckan
Öbbe
Theo
Jonas O
_-gniraz-_
golf666
nordiN
Toffe
TICSierra
JohanJ
matsin
Ågren
Henrik
One Eye Open
JBlom
ToTTe
Mikael
64 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Nästa
FörfattareMeddelande
ToTTe
Skogenracing Elite
ToTTe


Antal inlägg : 1147
Age : 38
Namn : Kristoffer Matsson
Från : Uppsala
Kör : Opel Rekord Coupé 2,4 Berlina -77, BMW 518i Turbo E28, Volvo v40 1,8i
Registration date : 06-10-16

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimeons 13 aug 2008, 22:49

TDS lådorna ska ju vara minst lika starka som m3 lådorna sägs det, så en sån kanske vore nåt.
Vilken utväxling skulle vara lämpligast? Va har du för utväxling i bakaxeln?
Till överst på sidan Gå ner
Blöjan
Skogenracing Elite
Blöjan


Antal inlägg : 1655
Age : 34
Namn : Erik
Från : Stockholm
Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83
Registration date : 07-11-08

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimeons 13 aug 2008, 22:49

zf m3 `skulle kanske va tjufft:D
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimeons 13 aug 2008, 22:54

3.9:1 i bakaxeln. 1:1 på femman blir lite knepigt mao, men utväxling går alltid att ändra
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
ToTTe
Skogenracing Elite
ToTTe


Antal inlägg : 1147
Age : 38
Namn : Kristoffer Matsson
Från : Uppsala
Kör : Opel Rekord Coupé 2,4 Berlina -77, BMW 518i Turbo E28, Volvo v40 1,8i
Registration date : 06-10-16

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimeons 13 aug 2008, 23:04

Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimeons 13 aug 2008, 23:08

Den enda tråkiga med bmw lådorna är att jag måste bygga om till hydralisk koppling. Vill verkligen inte börja svetsa och greja i bilfan igen
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 21:56

Nu står bilen och väntar på bättre väder. Roade mig idag med att montera fast MS boxen vettigt samt flytta in MSD boxen in i bilen, tror den fått värmeslag där den suttit i motorrummet. Hängde även dit en mottryckstyrning, ska bli spännande och se om laddet blir ännu tidigare nu

Lite nya bilder på "härligheten" Wink

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 14d36s1

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 2aep01d

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 14jakiu

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 2uyp3cw
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 22:10

Ja inte ser de dåligt ut !
Till överst på sidan Gå ner
Combatbenke
Skogencrew
Combatbenke


Antal inlägg : 1684
Age : 38
Namn : Benke
Från : Gävle
Kör : För lite
Registration date : 06-10-13

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 22:47

blev ju inte lika ballt nu när msd boxen inte syntes Razz
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 23:08

skulle du inte ha något diskret hål i huven längst bak för att få ut värmen och nån form av kalluftstyrning till luft filtret samt kanske en avskärmning från grenröret mot luftfiltret...

kanske en stor 4" slang som styr in luften till luftfiltret som går underifrån stötfångaren?


bara lite ideer jag kom på. annars ser det ju lika mysigt ut som vanligt i pannrummet Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe


Antal inlägg : 1989
Age : 137
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 23:41

5252tds lådorna har en cp kort 1:a, vilket reulterar i start på tvåan, vilket inte alls e så jätte kul!

kolla in på savar, såg att siden mark sålde en 525 24v låda! dem e inte lika ninja som M3 lådan,men den verkar tåla bra med smisk. palten köre med en sådan och riktiga M&H Racemaster! lådan höll men vi spräckte bakaxelklumps kåpan ist!

därmot skulle en gammal getrag 262 el 265 funka lika bra. dom finnes även med lös kåpa,men dom kostar fläsk så då e vi tillbax på M3 nivå!


ang kopplings bygget till olja så e de inte så krånglikt som de låter, finnes lösa Wilwood cylindrar , med en sådan slipper du ta olja från bromsburken som ex volvo gör!



Men om inte MT75 lådorna inte håller för å börna, hur skall den då tåla vassa stater?


se förbannat bra ut hursomhelst=)
Till överst på sidan Gå ner
Prozac
Skogenracing Extreme
Prozac


Antal inlägg : 459
Age : 39
Namn : Claes Åström
Från : Tierp
Kör : Fodi
Registration date : 08-04-21

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 23:47

Mikael skrev:
Den enda tråkiga med bmw lådorna är att jag måste bygga om till hydralisk koppling. Vill verkligen inte börja svetsa och greja i bilfan igen

behöver väl inte svetsa för kopplingen? möjligtvis för storleken på lådan..

du kan ju låna min m3 å prova med om du vill..

262 lådan är mycke mindre om det är en sån ja tänker på
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 23:49

Golden Boy skrev:
skulle du inte ha något diskret hål i huven längst bak för att få ut värmen och nån form av kalluftstyrning till luft filtret samt kanske en avskärmning från grenröret mot luftfiltret...

kanske en stor 4" slang som styr in luften till luftfiltret som går underifrån stötfångaren?


bara lite ideer jag kom på. annars ser det ju lika mysigt ut som vanligt i pannrummet Very Happy

Nja fast värmen ska inte ut där, den ska fortsätta ner under bilen. Luftfiltret tänkte jag flytta men var inga större problem med lufttempen i alla fall så får vara Smile


Toffe skrev:
5252tds lådorna har en cp kort 1:a, vilket reulterar i start på tvåan, vilket inte alls e så jätte kul!

kolla in på savar, såg att siden mark sålde en 525 24v låda! dem e inte lika ninja som M3 lådan,men den verkar tåla bra med smisk. palten köre med en sådan och riktiga M&H Racemaster! lådan höll men vi spräckte bakaxelklumps kåpan ist!

därmot skulle en gammal getrag 262 el 265 funka lika bra. dom finnes även med lös kåpa,men dom kostar fläsk så då e vi tillbax på M3 nivå!

ang kopplings bygget till olja så e de inte så krånglikt som de låter, finnes lösa Wilwood cylindrar , med en sådan slipper du ta olja från bromsburken som ex volvo gör!
Men om inte MT75 lådorna inte håller för å börna, hur skall den då tåla vassa stater?

se förbannat bra ut hursomhelst=)

Ja 525 lådan verkar faktiskt riktigt intressant. Till min borde nästan vilken låda som helst från bmw som suttit bakom en sexa duga till min gamla surford.
Borde gå att placera en sån där kopplingscylinder inne i bilen isåfall så kanske det inte blir så jobbigt att lösa.

Just nu får jag nöja mig med att slöa runt i bilen tills lådproblemet är löst, sommaren är snart slut i alla fall Smile


Senast ändrad av Mikael den tor 14 aug 2008, 23:54, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimetor 14 aug 2008, 23:50

Prozac skrev:
Mikael skrev:
Den enda tråkiga med bmw lådorna är att jag måste bygga om till hydralisk koppling. Vill verkligen inte börja svetsa och greja i bilfan igen

behöver väl inte svetsa för kopplingen? möjligtvis för storleken på lådan..

du kan ju låna min m3 å prova med om du vill..

262 lådan är mycke mindre om det är en sån ja tänker på

Ja alltså tillverka fästen och bygga om kopplingsarmen osv
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Almgren
Skogenracing Elite
Almgren


Antal inlägg : 2207
Age : 31
Namn : David
Från : Skutskär
Kör : Tradare
Registration date : 07-06-20

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 00:14

Om du skulle prova att sänka laddet m.m för att få ner effekten och sedan prova om lådorna håller?

Eller är det kopplingen som är för vass för mt75an?
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 00:39

Varför skulle jagvilja det Very Happy Så länge man inte startar på tvåan etc så bör det hålla skapligt i alla fall
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Almgren
Skogenracing Elite
Almgren


Antal inlägg : 2207
Age : 31
Namn : David
Från : Skutskär
Kör : Tradare
Registration date : 07-06-20

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 01:38

Ja för att få reda på om det är effekten eller nånting annat i drivlinan som pajjar lådorna.

Men det värkar ju kanske som att det är motorn som är tjyven tsm med vass koppling & dig som förare Smile
Till överst på sidan Gå ner
Henka_
Skogenracing Elite
Henka_


Antal inlägg : 1915
Age : 35
Namn : Henke
Från : Geffle
Kör : SxxB
Registration date : 07-02-20

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 01:42

hehe ja skulle skylla allt på mickes brutala ninja körstil Razz Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Prozac
Skogenracing Extreme
Prozac


Antal inlägg : 459
Age : 39
Namn : Claes Åström
Från : Tierp
Kör : Fodi
Registration date : 08-04-21

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 10:02

Mikael skrev:
Prozac skrev:
Mikael skrev:
Den enda tråkiga med bmw lådorna är att jag måste bygga om till hydralisk koppling. Vill verkligen inte börja svetsa och greja i bilfan igen

behöver väl inte svetsa för kopplingen? möjligtvis för storleken på lådan..

du kan ju låna min m3 å prova med om du vill..

262 lådan är mycke mindre om det är en sån ja tänker på

Ja alltså tillverka fästen och bygga om kopplingsarmen osv

du kan nästan ta kopplingscylinder från vilken bil som hällst, bara att sätta en lös behållare till den. ja har kopplingscylinder ifrån nån merca ja hitta på skroten. du borde inte behöva svetsa bara borra några hål..
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 10:16

Dåligt med plats i motorrummet för en kopplingscylinder. Måste nog montera den inne i bilen. Men visst är en baggis att fixa i jämförelse med resten
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 15:57

Var ut och provkörde lite idag då. Två saker som stör mig nu

1. Lådan låter bra illa på tomgång i caprin (skramlar friskt). Kopplar jag ur försvinner ljudet. Lådan lät bra när den satt i donatorbilen. Stödlagret i veven såg inte skadat ut och glappade inget mer än nån annan pintomotor jag provat på

2. Får den inte att gå klockrent. Gasar jag på tvåan så går den fint men när jag petar jag i trean börjar den blöddra några sek innan den börjar gå bra. Tycker även den misständer lite på högre varv

Precis samma problem som jag hade med Haltechsprutet. Enda jag inte bytt är MSD boxen. Låter nästan som den skulle kunna vara problemet att den leverar för klen gnista. Sista utvägen är att testa låta TFI systemet driva tändspolen direkt. Ganska enkelt omkoppling men det började regna som vanligt.

Enda roliga är att den härjar som fan på tvåans växel samt att laddtrycket kommer riktigt tidigt. Men eftersom den bara blöddrar när man byter växel blir det inte roligare än så Sad
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mese_Jonas
Skogenracing Supreme
Mese_Jonas


Antal inlägg : 893
Age : 37
Namn : Jonas Gistö
Från : Terjärv/Finland
Kör : Mercedes 190
Registration date : 07-11-25

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 16:02

Trevlit att få köra lite oxå...hoppas nu lå¨dan håller lite längre deb här gången!!! PÅ merssan skramlade lådan på tomgång när jag dragit sönder tvåans växel...men det borde det ju inte vara på din...kanske något annat löst inne i lådan!!!
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 16:17

Den ryter till bra på 2an när laddet infinner sigkan jag lova. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 16:28

Skönt att den rullar igen Smile hoppas du får ordning på grejjorna och att lådan håller
Till överst på sidan Gå ner
psychocat_racing
Skogenracing Large
psychocat_racing


Antal inlägg : 275
Namn : John
Från : Altuna
Kör : Buick Skylark -69 & BMW 535
Registration date : 07-11-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 16:53

Skönt att det är på G!
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitimefre 15 aug 2008, 17:29

Fast jag vet ju att minsta lilla lek så smäller lådan direkt så bilen är ju helt värdelös att åka med
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Sponsored content





Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad   Mikael  - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad - Sida 31 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad
Till överst på sidan 
Sida 31 av 34Gå till sida : Föregående  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Mikael - Ford Capri 2.8 turbo: Push it to the limit "Såld"
» Mikael - Ford Capri Turbo
» Mikael - Ford Capri 2.9 turbo X-pack: haveri..
» Mikael - Ford Capri V6 GT40 Turbo: Börjar om på ny tråd
» Mikael - Ford Capri 2.9 V6 Turbo: 535hk och 760nm på Alkohol

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: