| Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
JohanJ Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 415 Age : 40 Namn : Johan Jonsson Från : Falkenberg Kör : 242 med B230Fk Registration date : 06-10-25
| |
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:28 | |
| | |
|
| |
Antal inlägg : 415 Age : 40 Namn : Johan Jonsson Från : Falkenberg Kör : 242 med B230Fk Registration date : 06-10-25
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:42 | |
| Banjokoppling har jag funderat på, kanske får åka till Hydraulcenter och se vad dom har på lager till mig. Så dom har nya kuddar på Biltema, det låter ju intressant! Men kapa i skärmen är ingen bra idé? Har påbörjat ett stag mellan topp och innerskärm, men det var lite för mycket jobb för mig som vill ha snabba och lätta lösningar. Staget. Kapad bärarm från Volvo bakaxel. Fästen till staget, ska bockas och borras. Men tar ju tid när man inte har rätt verktyg att tillgå. | |
|
| |
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:48 | |
| tja om du sätter en motorkudde i ena änden på det där staget så kan det ju funka rätt bra annars tror jag du får leva med en hel del vibrationer. motorn vrider sig åt höger sätt bakifrån motorn. du borde ju kunna skruva dit motorkudden direkt i plåten och sen bara göra en platta på staget med ett hål i där du svetsar fast en mutter innanför röret/baksidan så är det bara att gänga i hela motorkudden där först och sen den andra änden i karossen...
| |
|
| |
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:52 | |
| Hmm, nu fick jag lite att tänka på ! Bra där, får nog bli en lite resa till Biltema !
Tack! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:57 | |
| jo, typ så här enkelt | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. mån 19 sep 2011, 20:58 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. | |
| |
|
| |
| Motor vill inte ligga stilla vid gaspådarg, trångt om plats. | |
|