Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Eftersnack : GSR RACE28/5-11

Gå ner 
+19
folkesonn
Lumik
Noxx
Mikael
danneeee
m5micke
smuurf
Combatbenke
staffe_
majkey
_-gniraz-_
Puttee
Rob83
Crille
Mäki
Svintoleffe
KarlJohanLeander
Eyesonly
XeroZ
23 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 21:01

Eyesonly skrev:
Kan bara hålla med om det ni säger i gsr, man arrar race för dom som vill köra inte för publiken, hinner man som publik med å kollaska man se det som en bonus inte va grinig för att man missar det.

Å jag tar mer än gärna ordförarklubban, känns rätt på något sätt Wink

Rob83: Inget ont alls om dig som starter du gjorde säkert som man ska men i striden hetta kändes det både långsamt å som att du stog å tveka å mina ögon har lurat mig förr Wink Så som sagt tar ordförande posten ja Wink Skönt dock med vinsten i andra stegen, liten revansh men skulle ju kunna stoppat ner dom lysande pinnarna i jeppes hals när han sa att jag tjuvade i finalen Razz

haha undra vem som lurade i honom att säga till dig att du tjuvade =P känner mig väldigt oskyldig då ja förklarade lite fort att du tjuvade i stegen innan haha
Till överst på sidan Gå ner
makkan
Skogenracing Extreme
makkan


Antal inlägg : 441
Age : 33
Namn : bossebatong
Från : gsr
Kör : i från dig
Registration date : 08-06-17

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 21:13

hahaha... fick med en hääärlig tjuvstart med gopron på dig ( henke ) när du körde mot staffan haha ska klippa ut de å lägga upp Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
smuurf
Skogenracing Medium
smuurf


Antal inlägg : 95
Age : 53
Namn : Fritte
Från : Gävle
Kör : Camaro -71
Registration date : 09-07-19

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 21:13

Förstår inte problemet med en liiiten tjuvstart,
ja e åxå numer hedersmedlem i den klubben...
Hoppas bara man inte blir långvarig i den klubben Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Rita
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 21:15

Smuurf du får va med där med sen vet ja inte om du får va med på racen längre....
du kastar ju alltid massa sopor efter dig på rakorna eller häller ut bensin och sånt
Till överst på sidan Gå ner
smuurf
Skogenracing Medium
smuurf


Antal inlägg : 95
Age : 53
Namn : Fritte
Från : Gävle
Kör : Camaro -71
Registration date : 09-07-19

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 21:18

Rob83 skrev:
Smuurf du får va med där med sen vet ja inte om du får va med på racen längre....
du kastar ju alltid massa sopor efter dig på rakorna eller häller ut bensin och sånt

Jaja.. snabblättning av bil bara e inte de tillåtet.
Rive ner o håller på med nya fästen
till Gen. nu så kanske man får en changs till Smile
Till överst på sidan Gå ner
m5micke
Skogencrew
m5micke


Antal inlägg : 3132
Age : 41
Namn : Micke
Från : Gävle
Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97
Registration date : 06-10-12

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 01:57

Rob83 skrev:
Smuurf du får va med där med sen vet ja inte om du får va med på racen längre....
du kastar ju alltid massa sopor efter dig på rakorna eller häller ut bensin och sånt

Ha ha... den va bra du Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 17:56

Rob83 skrev:
Eyesonly skrev:
Kan bara hålla med om det ni säger i gsr, man arrar race för dom som vill köra inte för publiken, hinner man som publik med å kollaska man se det som en bonus inte va grinig för att man missar det.

Å jag tar mer än gärna ordförarklubban, känns rätt på något sätt Wink

Rob83: Inget ont alls om dig som starter du gjorde säkert som man ska men i striden hetta kändes det både långsamt å som att du stog å tveka å mina ögon har lurat mig förr Wink Så som sagt tar ordförande posten ja Wink Skönt dock med vinsten i andra stegen, liten revansh men skulle ju kunna stoppat ner dom lysande pinnarna i jeppes hals när han sa att jag tjuvade i finalen Razz

haha undra vem som lurade i honom att säga till dig att du tjuvade =P känner mig väldigt oskyldig då ja förklarade lite fort att du tjuvade i stegen innan haha

MM ante mig att ni smider planer för att trycka ner en annan Wink summa sumarum vann uppsala fortfarande Razz nänänänä *retas*

makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink
Till överst på sidan Gå ner
Mäki
Skogenracing Elite
Mäki


Antal inlägg : 1100
Age : 33
Namn : Marcus
Från : Sandviken
Kör : Impreza
Registration date : 08-05-25

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 19:34

Eyesonly skrev:


MM ante mig att ni smider planer för att trycka ner en annan Wink summa sumarum vann uppsala fortfarande Razz nänänänä *retas*

makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Gopro3

Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 19:38

Fan va fint nu får man illustrationer med för att man ska fatta Razz Lägg upp då så man får se hur snabb man e Wink

E jag efterbliven å har missat att det ligger film från kvällen elelr e det ingen som lagt upp än?
Till överst på sidan Gå ner
Mäki
Skogenracing Elite
Mäki


Antal inlägg : 1100
Age : 33
Namn : Marcus
Från : Sandviken
Kör : Impreza
Registration date : 08-05-25

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 19:58

Eyesonly skrev:
Fan va fint nu får man illustrationer med för att man ska fatta Razz Lägg upp då så man får se hur snabb man e Wink

E jag efterbliven å har missat att det ligger film från kvällen elelr e det ingen som lagt upp än?

Tror inte det är någon film uppe från kvällen än! Men Jonny kommer nog med något under veckan Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 20:12

Mäki skrev:


Tror inte det är någon film uppe från kvällen än! Men Jonny kommer nog med något under veckan Wink

Vännatar med spänning. Basketball
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 20:47

Eyesonly skrev:


makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink

Pratar ni inte danska där nere i skåne ?
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 20:59

Rob83 skrev:
Eyesonly skrev:


makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink

Pratar ni inte danska där nere i skåne ?

Danska förstår man sig ju på, värre med finska Razz
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 21:01

Eyesonly skrev:
Rob83 skrev:
Eyesonly skrev:


makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink

Pratar ni inte danska där nere i skåne ?

Danska förstår man sig ju på, värre med finska Razz


Om jag ritar en bild åt dig när du får åka och när du inte får åka skulle det underlätta för dig då Razz



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 21:08

XeroZ skrev:
Eyesonly skrev:
Rob83 skrev:
Eyesonly skrev:


makkan: gopron? Svenska tack, bor i uppsala där vi pratar det riktiga svenska språket Wink

Pratar ni inte danska där nere i skåne ?

Danska förstår man sig ju på, värre med finska Razz


Om jag ritar en bild åt dig när du får åka och när du inte får åka skulle det underlätta för dig då Razz



///J GSR

Spek no englesia
Till överst på sidan Gå ner
Mäki
Skogenracing Elite
Mäki


Antal inlägg : 1100
Age : 33
Namn : Marcus
Från : Sandviken
Kör : Impreza
Registration date : 08-05-25

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 21:46

Sägs om en tolk vid starterna då? Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 144183
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 21:50

Från finska till svenska? Ni får säga till innan ni åker hit med så vi hinner fixa en finsk tolk till uppsala. Fniss
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 39
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 21:51

Känner mig fan utsatt här, massa norrläningar mot mig, ändå va det vi från uppsala som vann så borde va ni som e nertryckta Razz
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimetis 31 maj 2011, 23:03

Eyesonly skrev:
Känner mig fan utsatt här, massa norrläningar mot mig, ändå va det vi från uppsala som vann så borde va ni som e nertryckta Razz

Norrlänningar? enligt norrlänningar e vi Skåningar och enligt er danskar så e vi norrlänningar...vi är ingenmansland vi är alltså ett lite finare bättre och starkare folk som låter er danskar få tjuvstarta en sväng så ni får vinna något =)
Till överst på sidan Gå ner
staffe_
Skogenracing Supreme
staffe_


Antal inlägg : 771
Age : 35
Namn : Staffan Andersson
Från : Sandviken
Kör : Subaru Impreza wrx(sti)
Registration date : 08-09-22

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 14:33

Rob83 skrev:
Eyesonly skrev:
Känner mig fan utsatt här, massa norrläningar mot mig, ändå va det vi från uppsala som vann så borde va ni som e nertryckta Razz

Norrlänningar? enligt norrlänningar e vi Skåningar och enligt er danskar så e vi norrlänningar...vi är ingenmansland vi är alltså ett lite finare bättre och starkare folk som låter er danskar få tjuvstarta en sväng så ni får vinna något =)
. Haha vi skulle alldrig låtigt dom vunnit Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://WWW.garaget.org/staffe_
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 16:19

Du är välkommen upp på revanch Smile skulle vilja åka ner jag också men hört att det är kassa arrangemang där nere med poliser osv Sad

Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 16:25

Crille skrev:
Du är välkommen upp på revanch Smile skulle vilja åka ner jag också men hört att det är kassa arrangemang där nere med poliser osv Sad


Har hört att dom skulle ändra lite och göra lite ändringar i deras upplägg Razz



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
staffe_
Skogenracing Supreme
staffe_


Antal inlägg : 771
Age : 35
Namn : Staffan Andersson
Från : Sandviken
Kör : Subaru Impreza wrx(sti)
Registration date : 08-09-22

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 18:53

XeroZ skrev:
Crille skrev:
Du är välkommen upp på revanch Smile skulle vilja åka ner jag också men hört att det är kassa arrangemang där nere med poliser osv Sad


Har hört att dom skulle ändra lite och göra lite ändringar i deras upplägg Razz



///J GSR

Har vart nere flera gånger till uppsala och de har vart riktigt riktigt dåligt varenda gång men kasnke inte samma grabbar som håller i de nu så kan ju vara värt att åka ner Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://WWW.garaget.org/staffe_
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 19:03

staffe_ skrev:
XeroZ skrev:
Crille skrev:
Du är välkommen upp på revanch Smile skulle vilja åka ner jag också men hört att det är kassa arrangemang där nere med poliser osv Sad


Har hört att dom skulle ändra lite och göra lite ändringar i deras upplägg Razz



///J GSR

Har vart nere flera gånger till uppsala och de har vart riktigt riktigt dåligt varenda gång men kasnke inte samma grabbar som håller i de nu så kan ju vara värt att åka ner Smile

Ge dom en chans, är ju nytt år och nya tider nu. Tänk om dom drar av världens arr där nere så sitter ni och säger att ni inte vill åka ner för det är dåligt Razz




///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
staffe_
Skogenracing Supreme
staffe_


Antal inlägg : 771
Age : 35
Namn : Staffan Andersson
Från : Sandviken
Kör : Subaru Impreza wrx(sti)
Registration date : 08-09-22

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitimeons 01 jun 2011, 19:19

XeroZ skrev:
staffe_ skrev:
XeroZ skrev:
Crille skrev:
Du är välkommen upp på revanch Smile skulle vilja åka ner jag också men hört att det är kassa arrangemang där nere med poliser osv Sad


Har hört att dom skulle ändra lite och göra lite ändringar i deras upplägg Razz



///J GSR

Har vart nere flera gånger till uppsala och de har vart riktigt riktigt dåligt varenda gång men kasnke inte samma grabbar som håller i de nu så kan ju vara värt att åka ner Smile

Ge dom en chans, är ju nytt år och nya tider nu. Tänk om dom drar av världens arr där nere så sitter ni och säger att ni inte vill åka ner för det är dåligt Razz

Det är sant få se om de flera från skogen som åker ner då Very Happy




///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://WWW.garaget.org/staffe_
Sponsored content





Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Eftersnack : GSR RACE28/5-11
Till överst på sidan 
Sida 3 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Eftersnack Skogenracingträff 29/5
» Eftersnack BIS Del 1
» Eftersnack: TXR 3/7
» Eftersnack: BIS del 2.
» Eftersnack: b.i.s 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Evenemang-
Hoppa till: