Vart ju riktigt kul det här! Slippa planeringen bara komma till samlingen sköta stegen och ge några goda råd hehe. Hade man det så här bra skulle man kunna arra varje helg :-D B-) grattis till Mikael!
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Hehe fanns många "om inte" igår. Fan att man e så slarvig o inte ser till att växelförarn sitter som den ska. Det va ialf ett mycket bra arrat race igår,skönt o avslappnat o inga snutar. O grattis till Mikael också
Holmqvistarn Skogenracing Large
Antal inlägg : 234 Age : 39 Namn : Jocke Från : Tierp Kör : För de mesta Registration date : 08-09-10
De börjar bli en vana för dig Micke att vinna nu, de får bli en ändring på de snart :p Grattis ivf! Åkte förbi 2 gånger inatt med Audin då jag va chaffis Hur många bilar va med i stegen?
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
De börjar bli en vana för dig Micke att vinna nu, de får bli en ändring på de snart :p Grattis ivf! Åkte förbi 2 gånger inatt med Audin då jag va chaffis Hur många bilar va med i stegen?
Hehe är inte lika lätt motstånd som kryckan så var inte för kaxig
var 12 bilar så blev några frirepor
Holmqvistarn Skogenracing Large
Antal inlägg : 234 Age : 39 Namn : Jocke Från : Tierp Kör : För de mesta Registration date : 08-09-10
Hehe är inte lika lätt motstånd som kryckan så var inte för kaxig
var 12 bilar så blev några frirepor
Nej då, men vill ha en match sen Jag räknar med att kunna åka en låg 11 med cossien sen, så de borde bli ganska jämt mellan oss
Mostwanted Skogenracing Small
Antal inlägg : 7 Age : 38 Namn : Mattias Från : Skutskär Kör : Opel astra gt "Turbo" Registration date : 07-05-13