De e tjuvstart på HN, annars hade de inte blivit dömt på de visst.
Slut snackat. han rulla långt inna han klev av, en bil står inte still när man står på varvstopp! Hade de varit lagligt i en stage hade de varit röd lyckta som satan.
Vi va 3st som såg de.
Vart vil ni komma i disskusionen! Ena gången gnäller den ena arragörer att de bara e gnäll i eftersnack, sen gnäller manom en sak som redan e uträtt.Kan man inte ta disskusionen på plats skall den inte tas på internet 24 h senare heller.
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Unge man du kan inte springa runt och ta åt dig för minsta lilla. Vi alla vet att det är crew som avgör tjuvstart och det är inget att göra åt men går alltid att se i efterhand om det var rätt eller ej. I det här fallet tyckte jag det inte var tjuvstart.
Håen nämnde att han själv dömt för tjuvstart men när han sett film dagen efter så var det ingen. Inget att göra åt men givetis ska man kunna diskutera en sån sak utan att du ska börja tjura
engstrand Skogenracing Medium
Antal inlägg : 90 Age : 36 Namn : Pelle Från : Åshammar Kör : Impreza wrx volvo 242 Registration date : 09-07-04
trvligt race i överig iaf...allt kan ju inte vara prick fritt..alla kan ju göra fel..gjort är gjort.. bara bita ihop å komma igen....synd att rogers westgate balla ur i race mot den silvriga 244an...
men länge sen det var ett så smidigt race iaf...inga partybussar med fulla idioter å inga snutar..kan ju inte bli bättre??
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
Gröna 240 (tror han är reggad här) hade förr en vässad 8v maskin, nu ryktas det om 16v turbo men osäker. Kanske loggar han in och skriver en rad.
Ockelbo volvon har varit med förr och kört en hel del men legat lågt i ett eller två år. Redan då ryktades det om 500hk 16v maskin med stor turbo men det är bara rykten, vad som är sant kan man bara spekulera om, men bra går den Han vann ofta i alla fall
Mantel Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 419 Namn : Jonas Från : Kungsgården Kör : Lupo, Corsa Kompressor Registration date : 08-02-24
Den gröna tvåfyrran har 2.5l 16v motor,kkk29 turbooch Nira i3 sprut. Vet inte så mycket mer ingående ang motorn.
Snackade med en polare från Ockelbo o han gissade på ca:400hk. Men å andra sidan kanske man inte ska spekulera i de heller. Bättre att få svart på vitt
Antal inlägg : 90 Age : 36 Namn : Pelle Från : Åshammar Kör : Impreza wrx volvo 242 Registration date : 09-07-04
den gröna 244an kör med standrar 16v topp å som mantel sa....2.5l å bla bla bla.....han skulle kolla tider för bänkning men tjockt vid alla som har bromsbänk så eftekten finns ej på papper än..men det går framåt iaf.
den gröne volvon har iaf ny westgate nu..dom hade vart å testa lite underdagen vet dock ej hur det gick för dom...
hn,stod inte still! Han rullade långt innan han klev av! Vi har bestämt att rullar bilen skall helt stå still! Finns ingen anledning att diskutera ett dom slut! Men som vanligt ska alla dryga
Toffe Vinnare Månadens Projekt
Antal inlägg : 1989 Age : 138 Namn : Toffe Från : Torsåker Kör : Volvo Registration date : 06-10-16
hehe jaa någon måste ju förlora...men är det inte lätt löst med en upp tillbevis repa...win or lose.;P..blir ju fler race bara slumpa in er i samma omgång...
Öbbe Skogencrew
Antal inlägg : 6142 Age : 42 Namn : Öberg Från : Gävle Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71 Registration date : 06-10-12
hehe jaa någon måste ju förlora...men är det inte lätt löst med en upp tillbevis repa...win or lose.;P..blir ju fler race bara slumpa in er i samma omgång...
Tja vem tror att jag gjorde en perfekt repa? Med tanke på att Volvon tog ledningen och jag fick köra ikapp och om så kan man inte påstå att jag hade några fördelar på min sida Verkar vara ett jobbigt ämna för somliga
mAnGGe Skogenracing Large
Antal inlägg : 142 Age : 40 Namn : Mange Från : Södra sidan Kör : Pråm 2.3E Registration date : 09-06-18
Ser ut som du vinner med typ en halv billängd trots att du hamnade på efterkälken. och jag hör inga missade växlar. Men han får väl revansch någon natt framöver men tippar på att det blir samma resultat iaf om allt går felfritt för båda.