Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Eftersnack : GSR RACE28/5-11

Gå ner 
+19
folkesonn
Lumik
Noxx
Mikael
danneeee
m5micke
smuurf
Combatbenke
staffe_
majkey
_-gniraz-_
Puttee
Rob83
Crille
Mäki
Svintoleffe
KarlJohanLeander
Eyesonly
XeroZ
23 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Puttee
Skogenracing Medium
Puttee


Antal inlägg : 91
Age : 38
Namn : Putte
Från : Uppsala
Kör : Sierra Cossie
Registration date : 10-05-30

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 16:14

_-gniraz-_ skrev:
Rwd eller 4x4 cossie som tog hem de..?

givetvis en 4x4 cossie Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 16:20

smuurf skrev:
O lite synd att ja tjyva mot dig, kanske kunna gett dig en liten match då du
även mot mig lämna 2:an i starten..

Ska vi bilda tjuvstartarklubb? What a Face
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
smuurf
Skogenracing Medium
smuurf


Antal inlägg : 95
Age : 53
Namn : Fritte
Från : Gävle
Kör : Camaro -71
Registration date : 09-07-19

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 16:32

Ska vi bilda tjuvstartarklubb? What a Face [/quote]


Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Rita Kan bli en stor kubb de hehee..
Till överst på sidan Gå ner
Puttee
Skogenracing Medium
Puttee


Antal inlägg : 91
Age : 38
Namn : Putte
Från : Uppsala
Kör : Sierra Cossie
Registration date : 10-05-30

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 16:50

då får ni värva henke från uppsala me subban till den klubben Razz
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 17:39

Puttee skrev:
då får ni värva henke från uppsala me subban till den klubben Razz

Henke borde bli ordförande där ju =)
eller vänta det va ju inte hans fel att han tjuva det va ju jag som va för seg med armen =P
Till överst på sidan Gå ner
Puttee
Skogenracing Medium
Puttee


Antal inlägg : 91
Age : 38
Namn : Putte
Från : Uppsala
Kör : Sierra Cossie
Registration date : 10-05-30

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 17:45

Rob83 skrev:
Puttee skrev:
då får ni värva henke från uppsala me subban till den klubben Razz

Henke borde bli ordförande där ju =)
eller vänta det va ju inte hans fel att han tjuva det va ju jag som va för seg med armen =P

då klubbar vi de att henke är ordförande i klubben Razz
Till överst på sidan Gå ner
staffe_
Skogenracing Supreme
staffe_


Antal inlägg : 771
Age : 34
Namn : Staffan Andersson
Från : Sandviken
Kör : Subaru Impreza wrx(sti)
Registration date : 08-09-22

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 18:02

Hoppas de kommer film snart vill se hur mycke tjuvstart de var Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://WWW.garaget.org/staffe_
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 18:38

Vet att det filmades från 5 kamror som ska klippas ihop, så fram mot helgen kommer det nog komma nån mysig film Very Happy

Om nån har film material från stegen vi körde på vårvik rakan så kan ni ju tjoa till Very Happy



///J
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Noxx
Skogenracing Large
Noxx


Antal inlägg : 293
Age : 38
Namn : Thommy
Från : Gävle
Kör : BMW!
Registration date : 08-11-10

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 19:25

Varför förvirra publiken när det är mer än 75% som var där är skogen anhängare som sköter sig och vill titta på race. Blir ju mer kaos på det viset tycker då jag och många andra som fastna i rondellen för att folk inte hade någon aning om vad som hände. Förra året vid krysset så han ju alla vara med och se.
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 19:34

Noxx skrev:
Varför förvirra publiken när det är mer än 75% som var där är skogen anhängare som sköter sig och vill titta på race. Blir ju mer kaos på det viset tycker då jag och många andra som fastna i rondellen för att folk inte hade någon aning om vad som hände. Förra året vid krysset så han ju alla vara med och se.

För folket drar till sig polisen då alla ska köra rally till och från rakan och dom inte förstår att dom ska låta tävlingsbilar och arrangörer åka först

funkade klockrent igår att göra sådär då man kör i stan
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 20:06

Noxx skrev:
Varför förvirra publiken när det är mer än 75% som var där är skogen anhängare som sköter sig och vill titta på race. Blir ju mer kaos på det viset tycker då jag och många andra som fastna i rondellen för att folk inte hade någon aning om vad som hände. Förra året vid krysset så han ju alla vara med och se.

Ja eftersom vi körde på cetrala ställen i Gävle där det inte finns utrymme för publik så valde vi att göra det. Sen när andra stegen kördes så hade 80% av publiken åkte hem.



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 20:59

Även om man är där på träff blir man ju sugen att se på race när folk börjar prata om de.. vore isf schysst att dra en privat tävling när det inte är träff så folk slipper känna sig "utanför" Wink
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 21:31

Lumik skrev:
Även om man är där på träff blir man ju sugen att se på race när folk börjar prata om de.. vore isf schysst att dra en privat tävling när det inte är träff så folk slipper känna sig "utanför" Wink

ööö va?

Vi körde ett race med utgångspunkt läkerol, där alla fick vara med och köra om dom ville. Sedan när det racet var klart gick vi runt och frågade alla som var där om dom var sugna på att köra. Dom som va sugna tog vi med ut till Vårvik och körde där. Tror nog ingen förare kände sig utanför som du nu verkar vilja framhäva.



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 21:47

Var iofs inte förarna jag tänkte på utan de som ville titta.. och sen visste jag inte att ni gick runt och frågade alla om de ville köra, de var inget jag märkte Smile
Till överst på sidan Gå ner
KarlJohanLeander
Skogenracing Large
KarlJohanLeander


Antal inlägg : 129
Age : 35
Namn : Johan "karljohan" Johansson
Från : Storvik
Kör : Audi A3 SB 2,0tdi
Registration date : 10-06-03

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 22:05

Lumik skrev:
Var iofs inte förarna jag tänkte på utan de som ville titta.. och sen visste jag inte att ni gick runt och frågade alla om de ville köra, de var inget jag märkte Smile

Förstår jeppe och dom att dom inte berättade till publiken med tanke på hur de har vart förut och dom anordnar de mest för förarnas skull! Och ville man verkligen kolla så var man snabb nog att hänga på en racebil bara för dom utmärkte nog sig rätt bra Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Rob83
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 74
Registration date : 06-10-16

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 22:33

Vi arrangerar inte för publikens skull utan för förarnas skull ...oftast (inte alltid) så ställer publiken till med mer problem än vad de gör nytta faktiskt då alla ska ut fort som fan och parkerar som jon och bara är ivägen och tror att de vet bäst osv ... för att inte tala om alla ölburkar och skit man ska släpa med sig till rakan

sen känns det som att förarna tar med sig "sin publik" ut till rakan iaf alltså dom som förarna vill ha med som stöd/hjälp eller vad dom nu vill ha med dom som =)
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 23:13

Lumik skrev:
Var iofs inte förarna jag tänkte på utan de som ville titta.. och sen visste jag inte att ni gick runt och frågade alla om de ville köra, de var inget jag märkte Smile

Som många redan nämnt vi arrangerar inte för publiken, vi arrangerar för förarna. När man ska dra av ett race ganska obemärkt så går det inte att få med sig 50-80 publik bilar som ska se 3st repor sen åka tillbaka till samlingsplatsen igen, skulle bli sånt totalt kaos. Om du inte märkt det så kan du inte varit där, vi frågade istorsett alla som stod vid sina bilar om dom var sugna på att gasa. Vi gick runt i ca 1h och frågade istorsett alla bilar som kom in på parkeringen.

Vill inte låta otrevlig, eller spydig. Är mest bara ärlig Smile



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
folkesonn
Skogenracing Small



Antal inlägg : 18
Age : 32
Namn : Johan
Från : Uppsala
Kör : Impreza WRX STi Type-RA
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 23:37

Håller med föregående talare och tackar för en bra kväll, vart sjukt effektivt på det sättet ni körde - grymt kul!
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 23:45

XeroZ skrev:
Vet att det filmades från 5 kamror som ska klippas ihop, så fram mot helgen kommer det nog komma nån mysig film Very Happy

Om nån har film material från stegen vi körde på vårvik rakan så kan ni ju tjoa till Very Happy



///J


har nog spenderat 8h i dag på att leta musik och klippa, har gjort klart halva filmen nu kan man säga. blir nog en trevlig film med tanke på allt material! Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Puttee
Skogenracing Medium
Puttee


Antal inlägg : 91
Age : 38
Namn : Putte
Från : Uppsala
Kör : Sierra Cossie
Registration date : 10-05-30

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimesön 29 maj 2011, 23:49

Citat :
har nog spenderat 8h i dag på att leta musik och klippa, har gjort klart halva filmen nu kan man säga. blir nog en trevlig film med tanke på allt material! Smile
låter bra de , kul å se hur bilen ser ut på film me , om den råka va me Smile
Till överst på sidan Gå ner
KarlJohanLeander
Skogenracing Large
KarlJohanLeander


Antal inlägg : 129
Age : 35
Namn : Johan "karljohan" Johansson
Från : Storvik
Kör : Audi A3 SB 2,0tdi
Registration date : 10-06-03

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 00:37

Puttee skrev:



låter bra de , kul å se hur bilen ser ut på film me , om den råka va me Smile

Filmade en repa som du körde tror jag med mobilen!
Till överst på sidan Gå ner
folkesonn
Skogenracing Small



Antal inlägg : 18
Age : 32
Namn : Johan
Från : Uppsala
Kör : Impreza WRX STi Type-RA
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 12:18

Ingen som fick med en vit subaru GC8 på film? Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 38
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 19:06

m5micke skrev:
Ja de va en mycket bra kväll med 2st race. Första racet med de "nya" upplägget funkade väl efter omständigheterna riktigt bra. Är ju inget publik trevligt upplägg kanske men för oss förar så funkade de riktigt bra med polis på bra avstånd.
Ändra racet va även de riktigt lyckat med snabbt förarmöte samt att själv stegen gick riktigt fort att klara av.

Grattis till uppsala borna som kom o vann lite. Henke i subban ska få en match nästa gång. Då ska vi köra 211m sträcka så att du inte vinner med 1cm igen Smile



Säg 250m eftersom jag fick lite stutsig start mot dig Wink It's on Razz
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 38
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 19:14

Kan bara hålla med om det ni säger i gsr, man arrar race för dom som vill köra inte för publiken, hinner man som publik med å kollaska man se det som en bonus inte va grinig för att man missar det.

Å jag tar mer än gärna ordförarklubban, känns rätt på något sätt Wink

Rob83: Inget ont alls om dig som starter du gjorde säkert som man ska men i striden hetta kändes det både långsamt å som att du stog å tveka å mina ögon har lurat mig förr Wink Så som sagt tar ordförande posten ja Wink Skönt dock med vinsten i andra stegen, liten revansh men skulle ju kunna stoppat ner dom lysande pinnarna i jeppes hals när han sa att jag tjuvade i finalen Razz
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitimemån 30 maj 2011, 19:43

Eyesonly skrev:
Kan bara hålla med om det ni säger i gsr, man arrar race för dom som vill köra inte för publiken, hinner man som publik med å kollaska man se det som en bonus inte va grinig för att man missar det.

Å jag tar mer än gärna ordförarklubban, känns rätt på något sätt Wink

Rob83: Inget ont alls om dig som starter du gjorde säkert som man ska men i striden hetta kändes det både långsamt å som att du stog å tveka å mina ögon har lurat mig förr Wink Så som sagt tar ordförande posten ja Wink Skönt dock med vinsten i andra stegen, liten revansh men skulle ju kunna stoppat ner dom lysande pinnarna i jeppes hals när han sa att jag tjuvade i finalen Razz


Ditt ansikt uttryck när jag sa du tjuvade var priceless Very Happy



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Sponsored content





Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack : GSR RACE28/5-11   Eftersnack : GSR RACE28/5-11 - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Eftersnack : GSR RACE28/5-11
Till överst på sidan 
Sida 2 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Eftersnack Skogenracingträff 29/5
» Eftersnack BIS Del 1
» Eftersnack: TXR 3/7
» Eftersnack: BIS del 2.
» Eftersnack: b.i.s 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Evenemang-
Hoppa till: