Jag har insett att jag inte skrivit något spec om bilen alls nästan... men här kommer lite
När jag köpte den orginal år länge sedan va den en fräsh 2000 2,0 T med 160!! jag repeterar 160! hästar
fan vad den gick tyckte jag
...
1 år senare chippades den ochj fick sport filter och 2,5" cat back!! fy fanv ad den gick DÅ haha!
sen strax därpå blev den 3" downpipe och race kat och t4 turbo.... men det häll inte länge då jag blev omkörd när av en BMW e39 touring nånting gled om när jag bottna min i 240km/h!
så jag ringde autotech igen och bokade motorrenovering poch t19 o ventiler fjädrar och kolvar o evstakar o kammar o 630cc så fick den ut 330hk/450Nm! o nu för 2 år sen tog ett vevlager självmord och sen dess har den pillats på men motorn tar lite längre tid då jag inte är proffset själv och är för tillfället arbetslös så ja.... men det går FRAMÅT utan tvekan!
o nu ska de i polyuretan motorfäste ny alu IC (så jag hade orginal innan JA med plastgavlar o 1,7 bar) verka funka! men iallaf...
o så blev det att jag rev ut allt inne o skrapade all asfalt o flyttade bak batteriet o rev ut AC paketet och stereo o alla högtalare o ska borra ut dörr karmarna lite, nästan så man vill ha plexi i rutorna
jaja den ska bli lite räser sådär med coils och r däck och så
hoppas på att få ut lite mer än det den hade innan330/450 med IC:n då, o sen kanske man tjänar nått på "lättningen"
men som sagt det GÅR faktiskt FRAMÅT jag väntar nu på oken från lacekraren =) och sen ska deet bli svart DTM läpp fram och canard på sidorna =)