| smen - Ascona b Tic | |
|
+16740_klasson AtlanticBlue Mad_Maxx Hedin_ Sköld WTB Fiechen Fotis 328Rikard Eriksson Kjelle.G Henka_ Golden Boy Buford T Justice Crille smen 20 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
smen Skogenracing Medium
Antal inlägg : 92 Age : 47 Namn : andreas Från : Tidaholm Kör : överladdad likbil Registration date : 10-04-30
| |
| |
740_klasson Skogenracing Large
Antal inlägg : 112 Age : 31 Namn : Joakim Klasson Från : Tidaholm Kör : fortare än dig :P Registration date : 10-01-13
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic tor 16 dec 2010, 10:05 | |
| Synd att ica parkeringen är stängd efter 10 | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
Antal inlägg : 92 Age : 47 Namn : andreas Från : Tidaholm Kör : överladdad likbil Registration date : 10-04-30
| |
| |
bonnalex Skogenracing Small
Antal inlägg : 15 Age : 32 Namn : Alex Cedin Från : Tidahölm Kör : fÖlkrace Registration date : 10-01-15
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 01:28 | |
| såg dig förut oplen blir ju hur frän som helst ju:D trodde det bara va jag och 740_klasson som kom från Tidaholm på detta forum. hoppas bara man får se oplen inne i stan sen med | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 04:10 | |
| | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 04:21 | |
| jaha då satt man här igen mitt i natten. projektet rullar vidare och jul helgerna är äntligen över. blir inte mycket karosseri byggande för närvarande men lite motor och växellåds plock hinns alltid med fick hem ett efter längtande paket med bussgods dagen innan jul. en styck front som legat i ett garage sedan 1983 samt en bak ända nu väntar jag bara på framskärmar och på dörrar i plast så kommer karossen bli lite lättare än original skärm breddare fram och bak finns redan på hyllan men vi får se hur allt kommer att se ut när det sitter på plats. lite uppdatering till sprutet har jag nu beställt ett Ms som kommer att kopplas in samt andra pumpar och spridare. funderar starkt på E85 i den röda | |
|
| |
Antal inlägg : 15 Age : 32 Namn : Alex Cedin Från : Tidahölm Kör : fÖlkrace Registration date : 10-01-15
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 21:30 | |
| | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 23:33 | |
| jo då den kommer som sagt. men jag kan visa med vinter räsern oxå. motorn e en rallycrss motor med 5 petad getdrg stora opel diffen med 5;28 i utväxling så den sticker iväg rätt bra. driftar utan problem när det var barmark med 17" 215 . vad åker du i för något annars då, såg att vi har några gemensamma vänner på fb. själv så bor jag mitt emot barnens hus. | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic sön 16 jan 2011, 23:35 | |
| ps den röda e bara ascona i utsendet rästen på den är volvo volvo och lite bmw men visst kommer det att gass i sommar | |
|
| |
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 17 jan 2011, 08:17 | |
| - smen skrev:
- jo då den kommer som sagt. men jag kan visa med vinter räsern oxå. motorn e en rallycrss motor med 5 petad getdrg stora opel diffen med 5;28 i utväxling så den sticker iväg rätt bra. driftar utan problem när det var barmark med 17" 215 . vad åker du i för något annars då, såg att vi har några gemensamma vänner på fb. själv så bor jag mitt emot barnens hus.
hehe aa den såg ju inte dum ut ju hehe gött med rallycross motor kan tänka mig att den sticker jäkligt bra hehe jag kör traktor än har en stund kvar te körkortet de är kapad 945a turbo, okej se där ja okej är det du som haft opel kombin som stog där med hehe tänkte på de när du la ut bilden på vinter bilen. då såg ja den stå där själv bor jag i daretorp | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 17 jan 2011, 18:11 | |
| | |
|
| |
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 17 jan 2011, 18:44 | |
| | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 17 jan 2011, 19:51 | |
| om inget annat e i vägen så blir de säkert ett par varv på byn. mjo risken e väll att de blir lika halt som en ål i en hink med snor | |
|
| |
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 17 jan 2011, 20:04 | |
| - smen skrev:
- om inget annat e i vägen så blir de säkert ett par varv på byn. mjo risken e väll att de blir lika halt som en ål i en hink med snor
bra de haha gött uttryck du då syns vi kanske då | |
|
| |
Antal inlägg : 112 Age : 31 Namn : Joakim Klasson Från : Tidaholm Kör : fortare än dig :P Registration date : 10-01-13
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic ons 19 jan 2011, 13:36 | |
| Gött att snön börja smälta nu så man kan komma till garagen igen ^^ hur går de me den röda asconan da | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic tor 20 jan 2011, 23:32 | |
| - 740_klasson skrev:
- Gött att snön börja smälta nu så man kan komma till garagen igen ^^ hur går de me den röda asconan da
mja mej stör det inte mycket med lite snö på backen jo för tusan den står kvar på lyften men däremot har det blitt lite uppdateringar nu under vintern bla ett Ms sprut som jag skall plita dit och med min "goda" erfarenhet av data så ska det kanske gå bra. inkopplingen av elen tar en polare hand om pga jag e färgblind. håller väll mest på mera med att uppgradera motor och låda så de skall funka bra till våren. får bli ett besiktnings kitt och ett gat kitt. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic fre 21 jan 2011, 11:49 | |
| | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic fre 21 jan 2011, 21:16 | |
| mja jo ut kommer den att komma men frågan e om det blir så mycket med action inne på byn men runt omkring blir det säkert en del | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| |
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic fre 21 jan 2011, 22:07 | |
| tycker asconorna är så fina, hade en själv en stund men lära sälja tyvärr. ångrar de lite menmen tycker det är jävligt nice utan både bak och fram kofångare på dom sett vissa som tagigt bort och passar skitbra här är bilder på min http://www.garaget.org/?car=218082 | |
|
| |
smen Skogenracing Medium
| |
| |
smen Skogenracing Medium
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 24 jan 2011, 16:00 | |
| jaha då vart man ut i garaget idag då. nya lager mm sitter nu på plats samt en adaptr mellan grenrör och turbo är nu svetsat och klart började skruva bort fronten på den röda projekt ascnan och flyttat över den till den gröna vinter asconan. blir att lacka den gröna så fort värmen kommer men satt en stund och lekte i ritprogramet tror det blir en sådan färgkombination eller vad tror ni | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 24 jan 2011, 16:44 | |
| Lite mörkare grön kanske, höjden och fäljarna var helt rätt, bygg så!! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 24 jan 2011, 18:11 | |
| ser mycket grymt ut | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic mån 24 jan 2011, 19:09 | |
| håller med mikael. kan bli hur bra som helst. rätt stuk | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: smen - Ascona b Tic | |
| |
|
| |
| smen - Ascona b Tic | |
|