| Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
|
+37zorbit xepez namned tjernell Xeper Hansson One Eye Open Mäki Blöjan Henka_ Andy_B nicke blom golf666 ricze Roni Jimmy_JDM Henning_J staffe_ Mikael CarCass Toffe JBlom Combatbenke AHL Sandvik Hedin_ volvokng Pearly Eriksson rektorn Mantel XeroZ Wike Almgren Jättemackan Crille Golden Boy 41 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Sandvik Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 374 Age : 33 Namn : Niklas Från : Finland, larsmo Kör : Mercedes 300D W123 Registration date : 08-03-08
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 25 feb 2010, 20:34 | |
| Waiting for vtec is like waiting for bad sex | |
|
| |
nicke blom Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 538 Namn : Nicke Från : Månkarbo Kör : inte alls enligt skogsberg! Registration date : 08-03-20
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 25 feb 2010, 21:55 | |
| Blev fantastiskt fin... bra jobbat! | |
|
| |
Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 25 feb 2010, 22:13 | |
| V-tec, all the turbolag you could ever want without a turbo Blev riktigt fin med nya färgen! | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 25 feb 2010, 22:27 | |
| tjejen har en Honda crx 1.5 V-Tech 150hk det går i vid 6200rpm sen varvar den till 8200rpm så för en 1.5 liters motor går den rätt så bra faktiskt men klämmer man på 17" så går det hemskt segt innan 6200rpm så kan nog hålla med era citat annars är det en grymt trevlig motor... | |
|
| |
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu fre 26 feb 2010, 13:45 | |
| HONDA CIVIC 4DR TYPE FRONT BUMPER R LIP 1997 köpte en frontspoiler nu från Ebay. kostade ca 230kr men frakten kostade 185 dollar! (1287kr) så totalt med frakt blev det 217,99 dollar 1517kr trodde inte att frakten skulle bli så dyr men den är ändå billigare än vad bussgods tog för att skicka Saabfronten inom Sverige... men den kommer nog ganska snabbt med UPS iaf i sverige kostar samma sak ca 1000kr mera så det lönar sig iaf... | |
|
| |
One Eye Open BRC Crew
Antal inlägg : 441 Age : 41 Namn : Henrik Från : Söderfors Kör : Golf Registration date : 07-06-19
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu fre 26 feb 2010, 15:10 | |
| blev riktigt bra med lacken å kommer bli snyggt med spoilern | |
|
| |
Hansson Skogenracing Large
Antal inlägg : 167 Age : 40 Namn : PeterHansson Från : Sandviken Kör : Byter ofta... Registration date : 09-10-20
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu fre 26 feb 2010, 17:11 | |
| Vart riktigt snyggt me lacken. Dom går att få mkt fina dom där bilarna! http://www.ssautochrome.com/level.itml/icOid/1629Kika där. Var sjukt nära på att betsälla till min Integra förrut. Kostar knappt nå. Säkert halvkassa grejjer men lite mer effekt får man ju | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu fre 26 feb 2010, 17:51 | |
| Ska du inte göra klart starvon i år heller? | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 00:09 | |
| får jag inspirition så blir den nog klar i år... sätter jag bara igång så går det nog fort | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| |
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 17:58 | |
| pengar från saaben som jag håller på och säljer | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 18:10 | |
| Pengar som du behöver till starvon. Räkna med 20-30 innan du är klar eller drygt 5-7000kr månaden om du räknar med att komma ut i juni | |
|
| |
Toffe Vinnare Månadens Projekt
Antal inlägg : 1989 Age : 138 Namn : Toffe Från : Torsåker Kör : Volvo Registration date : 06-10-16
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 18:24 | |
| - Mikael skrev:
- Pengar som du behöver till starvon. Räkna med 20-30 innan du är klar eller drygt 5-7000kr månaden om du räknar med att komma ut i juni
Fan micke. du är nog snart pappa åt alla har inne. | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| |
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 18:45 | |
| Starvon är inte prio nr 1 utan får jag pengar och lust så håller jag på med den. man har många drömmar och ideer men man måste ibland inse att man kan inte göra allt på engång. jag lägger ner mycket pengar på bilar så mycket att man ibland funderar vad man håller på med. men det som känns roligt för stunden kör jag på. sen har jag starvon som långtidsprojekt men det kan lika görna smälla till så blir den klar så långt det går med dom pengar man har... jag har iaf lyssnat på dig Mikael och insett att man måste börja med det man har och sen bygga värre med tiden. inte sätta upp för stora mål på engång... jag ska försöka göra ett ryck med starvon snart. har inte så mycket annat och pyssla med nu när bruksbilen är klar så då kanske insperationen kommer igen | |
|
| |
Xeper Skogenracing Large
Antal inlägg : 158 Age : 37 Namn : Micke Från : Gävle Kör : Transporter, 242, S2 Registration date : 07-05-15
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 20:04 | |
| Kämpa på Jonny! Om inte för din egen skull, så iaf för oss alla som vill se den lilla ärtan dela ut käftsmällar till betydligt kaxigare bilar utseendemässigt | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 21:27 | |
| Kom igen nu moberg, kör på med starvon.. | |
|
| |
Hedin_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1976 Age : 34 Namn : Tobbe Från : Gävle Kör : Audi A4 1.8T Registration date : 08-12-15
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 21:32 | |
| - Crille skrev:
- Kom igen nu moberg, kör på med starvon..
Håller med lite där | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 22:24 | |
| Tycker du ska ha lite delmål på vägen med starvon Är dyrt och tar en jäkla tid om man gör allt på en gång, bättre att få ihop den och köra i sommar sen köpa delar och i höst/vinter fortsätta bygga och förbättra Är som sagt ett jäkligt intressan projekt och ska bli jäkligt kul och se resultatet. Man blir väll aldrig nöjd vill alltid fippla på nått och ändra kämpa på nå jonny | |
|
| |
tjernell Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 320 Age : 51 Namn : Patrik Från : Hofors Kör : Snabbast Registration date : 07-10-24
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 22:26 | |
| Är riktigt impad av tempo och orken du besitter. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 27 feb 2010, 22:46 | |
| Riktigt trevliga kommentarer grabbar, det uppskattas jag har knappt rört bilen på länge nu så det är väl dags för ett ryck igen | |
|
| |
Jimmy_JDM Skogenracing Large
Antal inlägg : 112 Age : 45 Namn : Jimmy Eriksson Från : Gävles Ghetto topp Kör : En riktigt sliten Honda Civic Registration date : 08-02-29
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 28 feb 2010, 21:01 | |
| - Golden Boy skrev:
- HONDA CIVIC 4DR TYPE FRONT BUMPER R LIP 1997
köpte en frontspoiler nu från Ebay. kostade ca 230kr men frakten kostade 185 dollar! (1287kr) så totalt med frakt blev det 217,99 dollar
1517kr
trodde inte att frakten skulle bli så dyr men den är ändå billigare än vad bussgods tog för att skicka Saabfronten inom Sverige...
men den kommer nog ganska snabbt med UPS iaf
i sverige kostar samma sak ca 1000kr mera så det lönar sig iaf...
AJAJAJ kollade du inte frakten före? livsfarligt å beställa grejjer på ebay då dom kan ta 10kr för en läpp som min kosta sen tog dom 70dollar i frakt typ, har sett läppar för 50 spänn men sen frakt på över 2500kr vill inte gnida salt i såret men här är samma/lika läpp för 680kr http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-98-Honda-Civic-EK-Type-R-CTR-Front-Bumper-PU-Lip_W0QQitemZ320492808102QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item4a9edc27a6#ht_6361wt_958har du otur nu blir det tull å moms på din läpp åxå jimmy_mlr@hotmail.com hör av dig på msn om du ska beställa nå mer, vi lär ju se till så du får pengar över till starleten åxå =) | |
|
| |
Antal inlägg : 112 Age : 45 Namn : Jimmy Eriksson Från : Gävles Ghetto topp Kör : En riktigt sliten Honda Civic Registration date : 08-02-29
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 28 feb 2010, 21:06 | |
| justja förövrigt så är det där samma läpp som jag hade å det är fan den cleanste läppen, kom på en sak, vill du ha canard vingar i fram så tror jag har har 2stycken kvar i garaget, lite kortare än dom jag hade | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 28 feb 2010, 23:55 | |
| det gick inte att kolla frakten före på den där annonsen så jag tänkte att det kostar väl inte så mycket och klickade på köp varan, sen så var det svårt att ångra sig men nu vet man till nästa gång jag visste inte ens att du hade samma läpp förens jag hade köpt den här. tyckte bara den var snygg så jag slog till men det är kanske för man har bra smak dock så ångrar jag mig lite över huvförlängaren så här i efterhand, det är inte JDM stuk grym bild på din Honda Jimmy... nu är det bara en rejäl sänkning och fälgar men det får bli senare till våren när man inte måste köra över snövallar och skit. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 07 mar 2010, 22:46 | |
| yoo har försökt trixa fram en bild på en EK/EJ civic med äldre stötdämpare så du får se hur det ser ut, å nu har ja fixa. just på den här sitter det crx VT dämpare/fjädrar, kan forska vidare vilket som är bästa sneak säkningen om du är intresserad =) | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
| |
|
| |
| Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
|