| Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
|
+37zorbit xepez namned tjernell Xeper Hansson One Eye Open Mäki Blöjan Henka_ Andy_B nicke blom golf666 ricze Roni Jimmy_JDM Henning_J staffe_ Mikael CarCass Toffe JBlom Combatbenke AHL Sandvik Hedin_ volvokng Pearly Eriksson rektorn Mantel XeroZ Wike Almgren Jättemackan Crille Golden Boy 41 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 09:32 | |
| - Mikael skrev:
- Tyskstuk behöver inte betyda stretch?
Jo. Tänkte att det var självklart. Hella Flush är bara amerikanernas sätt att benämna det. Vi i Sverige hade kunnat använda samma uttryck men det är relativt nytt så Tyskstuk är det vi säger i norden då tyskarna körde detta stuk redan på 90-talet. | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 13:37 | |
| Go low Jonnyboy! | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 15:12 | |
| hehe det är kanske inte en Hella flush men va fan man måste ju kunna åka med bilen oxå. blir den för låg tar det ju i överallt... den kanske blir lite lägre men sen får det duga för den är då fan inte hög nu heller om man ser den i värkligheten jag har köpt nya stötdämpare till i bak nyss så nu kan jag sänka den i bak oxå... | |
|
| |
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 18:37 | |
| | |
|
| |
Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 18:45 | |
| Lite Epa stuk nu när den är osänkt ibak hehe | |
|
| |
CarCass Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 593 Age : 36 Namn : Jim Från : Mehedeby Kör : Mitsubishi Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 18:55 | |
| Äsch, bara att sänka så mycket det går. Halva grejen med tyskstuk/hella flush är väl att lämna gnistor vid varje ojämnhet på vägen samt byta oljetråg mellan varje tankning? | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 19:00 | |
| Ser lite hög ut i bak Tycker det ser rätt okej ut men tycker det är lite för lite gummi. Men go for it nu och sänk den. kapa fjädrarna eller nått och börja bygg på STARVON | |
|
| |
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 19:13 | |
| Den måste ner rejält om du ska åka med strech. Men din topic verkar hålla med. | |
|
| |
volvokng Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 528 Age : 36 Namn : johan dahlqvist Från : kungsgården Kör : volvo 945 volvo 360 8v turbo Registration date : 09-10-19
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 22:24 | |
| ja den vart snygg faktis få ner den lite i back bara så kommer de bli toppen snyggt | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
Antal inlägg : 1564 Age : 47 Namn : Marcus Från : Karlholmsbruk Kör : 1 Bil + 1 Fård.. Registration date : 09-05-10
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu lör 20 mar 2010, 22:58 | |
| Ser riktigt bra ut cleant ska de va!!! Få ner baken oxå så blir det feting najs!! | |
|
| |
Jimmy_JDM Skogenracing Large
Antal inlägg : 112 Age : 45 Namn : Jimmy Eriksson Från : Gävles Ghetto topp Kör : En riktigt sliten Honda Civic Registration date : 08-02-29
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 21 mar 2010, 03:30 | |
| ja fan det vart riktigt bra, färgen vart kanon, det ända ja skulle gjort annolunda är inge ögonlock å behållt baklysena eller köpt EK Vti 99-00 som är rödvita sen nå japs rims, utsende mässigt finns det inte så många feta EK i Sverige och för att stå ut måste man ha en ny färg, jag tycker din vart riktigt bra så tummen upp | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 21 mar 2010, 12:56 | |
| tackar alla jag börjar bli ganska nöjd själv, jag var lite skepptisk till färgen i början för jag tyckte den såg gubbig ut men nu passar den in riktigt bra i det stuket som jag strävade efter. färgen avgör lite om hur man uppfattar bilen. ta tex och jämför en bil som är vit och en som är silver så ser den som är lackad silver att kosta mera eller man uppfattar det så iaf så färgvalet är viktigt. jag sökte efter en modern färg som skulle se ny ut. och då vart valet den här som kommer ifrån 2010års civic... men det blir inget vidare bra på bilderna om man jämför med verkligheten. den skiftar mera i olika nyanser än man ser på bild. när bilen blir sänkt i bak och kanske lite mera i fram så är den officiellt klar tror jag nu får sommaren komma!!! | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu sön 21 mar 2010, 13:37 | |
| Låter bra det | |
|
| |
volvokng Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 528 Age : 36 Namn : johan dahlqvist Från : kungsgården Kör : volvo 945 volvo 360 8v turbo Registration date : 09-10-19
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 23 mar 2010, 00:35 | |
| ja det var ju fint väder vi fick tack för att du va så snabb med sommardäcken va ju lite bättre idag i allfall men bilen vart riktigt snygg gillar verkligen stuket och färgen passade verkligen bra | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 23 mar 2010, 09:30 | |
| jag har sänkt bilen i bak nu och satt på vinterdäck igen så får det vara så tills snön är borta. jäkla tråkigt väder nu när man hade hoppats på plusgrader och sol jag hoppas mina coilovers till Starvon kommer i dag så man kan pyssla lite med det... | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 30 mar 2010, 04:18 | |
| | |
|
| |
Mantel Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 419 Namn : Jonas Från : Kungsgården Kör : Lupo, Corsa Kompressor Registration date : 08-02-24
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 30 mar 2010, 05:55 | |
| | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 30 mar 2010, 12:21 | |
| den dra ganska mycket nu med vinterdäck. ligger runt 0.7 på en hel tank men enligt många blocket annonser skriver dom att dom drar 0.5-0.6l/Mil
jag bytte tändstift i förrgår så nu drar den troligtvis mindre för den gick bra mycket bättre. dom som satt i har nog gått 5000mil eller mera. | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 30 mar 2010, 15:52 | |
| den är riktigt snygg men en tonig skulle nog inte sitta fel | |
|
| |
Sandvik Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 374 Age : 33 Namn : Niklas Från : Finland, larsmo Kör : Mercedes 300D W123 Registration date : 08-03-08
| |
| |
Matte Skogenracing Large
Antal inlägg : 150 Age : 40 Namn : Matte Från : Sandviken Kör : VW Registration date : 08-10-20
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tis 30 mar 2010, 19:17 | |
| Det blir ju så när man ska köra med sånna där cykelhjul, bilen måste rejält ner mot backen för att det ska se bra ut | |
|
| |
Mantel Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 419 Namn : Jonas Från : Kungsgården Kör : Lupo, Corsa Kompressor Registration date : 08-02-24
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 08 apr 2010, 00:11 | |
| Denna var ju rätt fet [/img] | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 08 apr 2010, 06:28 | |
| ja det där var äkta Hell Flush mina stänkskydd tar i hela tiden på alla vägbulor, har ca 2-3cm ner till marken så det känns som jag inte kan sänka nå mera om man ska kunna ta sig fram här på våra skitvägar han har Camber kitt oxå på den här bilen. snygg var den helt klart | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 08 apr 2010, 06:41 | |
| den ser inte så låg ut i hjulhusen men karossen är långt ner endå | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu tor 29 apr 2010, 17:59 | |
| jag åkte 3v med 165 däcken sen började det pysa i framdäcken så nu sitter det nya 195 45 16 på ist. är något för bred för att ha bilen toklåg men mycket skönare att åka på. iaf funderar jag på att sälja bilen till förmån för StarVo projektet. kommer ut på blocket snart tror jag, känns lite jobbigt att sälja men StarVo projektet är viktigare | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
| |
|
| |
| Golden Boy - Onda Civic. till salu | |
|