Toyaman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 317 Age : 55 Namn : Magnus Från : Herrskogen (Västmanland) Kör : Mazda 323 kombi -81 Registration date : 08-09-13
| Rubrik: F: Toyamans Starlet Turbo fd Golden boys Dötsgrå mån 22 jun 2009, 19:19 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=FfQc-rJVfP8Enda repan i Vsc cupen del 2 20 Juni Mötte en S40 med 400hästar (som även tog hem klassen) Tyvärr så lydde jag inte Jonnys råd o smyga på 1an... Utan hade ALLDELES för mycket gas o Tokspann bort mig Bara öva o öva ! Sen så ska jag diffa /svetsa lådan också framöver så Bägge hjulen driver En projekttråd ska läggas upp snart här också Klart grym räser !! / Magnus | |
|
Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: F: Toyamans Starlet Turbo fd Golden boys Dötsgrå mån 22 jun 2009, 22:06 | |
| Hoho, den lever än | |
|
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: F: Toyamans Starlet Turbo fd Golden boys Dötsgrå mån 22 jun 2009, 22:47 | |
| riktigt kul att få se lite mera av bilen och att den nya ägaren inte bara åker till korv kiosken med bilen kul att du blev nöjd Magnus, saknar min räser lite | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: F: Toyamans Starlet Turbo fd Golden boys Dötsgrå | |
| |
|