Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: F: Toyota Starlet Turbo E85 sön 07 sep 2008, 17:09 | |
| | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: F: Toyota Starlet Turbo E85 sön 07 sep 2008, 18:33 | |
| Ja klart du ska ha ett megaskätt | |
|
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: F: Toyota Starlet Turbo E85 sön 07 sep 2008, 21:19 | |
| Inte undra på att jag tyckte det såg konstigt ut på Gizzmo prylen. | |
|
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: F: Toyota Starlet Turbo E85 sön 07 sep 2008, 23:48 | |
| - Almgren skrev:
- Inte undra på att jag tyckte det såg konstigt ut på Gizzmo prylen.
gizzmo prylen är en laddtrycks styrning som enbart sköter laddtrycket. jag kan ställa det exakt som jag vill ha det och en massa anndra onödiga funktioner... www.creatix.se jag är ruskigt nöjd med gizzmon iaf. den gör jobbet som den ska. ms får det bli till nästa år och inte alls omöjligt med en helt annan motor på 2L | |
|
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: F: Toyota Starlet Turbo E85 tis 09 sep 2008, 16:21 | |
| - Golden Boy skrev:
- Almgren skrev:
- Inte undra på att jag tyckte det såg konstigt ut på Gizzmo prylen.
gizzmo prylen är en laddtrycks styrning som enbart sköter laddtrycket.
jag kan ställa det exakt som jag vill ha det och en massa anndra onödiga funktioner... www.creatix.se
jag är ruskigt nöjd med gizzmon iaf. den gör jobbet som den ska.
ms får det bli till nästa år och inte alls omöjligt med en helt annan motor på 2L Jag vet redan vad Gizzmo prylen är, behövde ingen förklaring... Det jag menade var att du körde på 1,1 i ladd med e85 i början och då stog det bara runt 0,7 på Gizzmo skärmen, därför tyckte jag det var konstigt att den bara laddade så lite. Men sen stog det ju här att du bara laddade 0,7 eftersom soppan inte räckte till. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: F: Toyota Starlet Turbo E85 | |
| |
|