härligt. grattis då, trodde nästan jag skulle hinna före dig med uppstart där ett tag
MasterDevil Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 635 Age : 35 Namn : Marcus Från : Voxnabruk Kör : Audi A4 1,8T 2004 Quattro | Audi A4 1,8T 1996 Quattro | VW Golf Diesel Registration date : 08-03-30
Var uppe o felsökte på bilen i dag pga att den gick inte över 1500 rpm. Efter ett jävla pillande och mkt skrik så löste jag det. Pol vände vr sensorn och vips så gick bilen bättre. torr gasade och den gick fint genom hela registret. Sen pillade jag i mappen så jag fick bra afr värden. Så bilen går nu gott folk.
ska upp senare och lufta kopplingen. Åker iväg i morgon så blir inte så mkt i veckan här. Kommer hem på fredag så kanske då man får göra en prov tur.
Ska försöka slänga upp en film på det i kväll....
MVH
MasterDevil: Ja då den lirade fint
328Rikard Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 603 Age : 36 Namn : Rikard Från : Gävle Kör : E36 328 Coupe, E36 328 Touring & El Camino -69 Registration date : 08-03-22
Antal inlägg : 635 Age : 35 Namn : Marcus Från : Voxnabruk Kör : Audi A4 1,8T 2004 Quattro | Audi A4 1,8T 1996 Quattro | VW Golf Diesel Registration date : 08-03-30
Finns viss risk att insuget kommer spricka precis vid stagen du satt dit, nästan så du skulle förstärkt de redan nu för att slippa krångel när du står i bänken
Glöm föresten inte att löda in Bredbandslambda signal till megasquirt också, grymt skönt att kunna logga, du har ju en ledig från LC-1 som du kan programmera om
Hedin_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1976 Age : 34 Namn : Tobbe Från : Gävle Kör : Audi A4 1.8T Registration date : 08-12-15
Finns viss risk att insuget kommer spricka precis vid stagen du satt dit, nästan så du skulle förstärkt de redan nu för att slippa krångel när du står i bänken
Glöm föresten inte att löda in Bredbandslambda signal till megasquirt också, grymt skönt att kunna logga, du har ju en ledig från LC-1 som du kan programmera om
Jo gör det. Oki gör det
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
I morgon ska jag upp o fixa el fläkten, på med bromsok (tack Ahl), lufta bromsar och koppling sen ut på en prov tur. afr värden ser bra ut på tomgång och full gas så kommer bli kul o få köra en bil som man har jobbat på i 2 år