Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN

Gå ner 
+25
Combatbenke
Mese_Jonas
LillePär
NakahTheOne
M-man
TICSierra
kryckan
Theo
ToTTe
Jonas O
Battery
kallur
Alfastoffe
Jimmy
Bandit_PJ
Bagge_Turbo
Dude
braze
Benan
knuts
Henrik
richard s
Mikael
JBlom
Tobbe H
29 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
FörfattareMeddelande
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimetor 29 mar 2007, 21:46

Har inte hänt så mycket faktiskt, väntar på vissa delar som bromsar allt.

Men har iallfall borrat blocket till 101.6mm och dragit på lite färg.
Köpt på mig kolvmaterial. Saknar ett mått på kolvringarna så det går inte börja att tillverka kolvarna innan jag har fått kolvringarna. Suck.
Fixat fram nya kolvtappar, eget tillverkat så klart.
Vissa delar till insuget är ute på "lego" tillverkning.

Håller på o trixar med kamaxlar just nu så det kommer att finnas nåt annat o stoppa dit och testa senare.

Håller på o bygger ut MS:n med lite andra funktioner...

Dude, på dina frågor:
Effekt: ca 161hk är det väl i en 4.0 ohv. Finns ju en skrammlig en på blocket för 1200kr och en annan för 5000kr. Men sen finns ju nån SOHC motor på 207hk eller nåt....

Passar topparna rakt på, tja, beror väl på vad man menar med passar rakt på, cc mellan cylindrarna är samma, bultdelningen är densamma, men kylkanalerna missar lite varstans. Men sen har du ju allt annat som inte stämmer.
Till överst på sidan Gå ner
Bagge_Turbo
Skogenracing Large
Bagge_Turbo


Antal inlägg : 218
Age : 34
Namn : Bagge
Från : SMÅLAND!!
Kör : Volvo mest!
Registration date : 07-03-22

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimefre 30 mar 2007, 10:45

Blir riktigt häftigt dettta..Överladdning är ju ett måste! haha
Till överst på sidan Gå ner
braze
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 72
Namn : sebastian
Från : åland
Kör : inget just nu
Registration date : 07-03-25

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimefre 30 mar 2007, 15:52

jaa håller med!! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimefre 30 mar 2007, 19:31

Kommer inte att överladdas de närmaste årena i allfall. Men kolvtaket kommer att vara konsturerat så att det går att skala av lite ifall man ändrar sig nån gång. Men just nu så är målet att hålla budgeten och starta upp den senast till semestern. Men det ska nog hinnas med..
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 13 maj 2007, 22:15

Äntligen, äntligen, har väntat i 8 veckor på mina grejor, de har tagit 1 månad för svenska posten att skicka dem i från Malmö till Sundsvall, helt otroligt. Nu ska de bara moddas lite. Har fått tag i större sid matade spridare också, var lite oroligt ett tag att allt skulle skita sig...

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Stakar

Tog och kapade av en sierra och drog in i garaget så jag har nåt att bygga grejorna runt omkring i så det passar rakt av i rätta bilen utan strul, jag har ett sånt litet hål att hålla till i så det blir trångt med en hel bil inne hela tiden så det verkade praktiskt att ta en liten bit av bilen.

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Mall

Uppstart ska det nog bli under sommaren....
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 14 maj 2007, 06:42

Hoppas du har en bra kamera så du kan spela in ljudet från uppstarten sen Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Bandit_PJ
Skogenracing Medium
Bandit_PJ


Antal inlägg : 87
Age : 33
Namn : Pontus
Från : Bergeforsen
Kör : Opel Vectra 2000GT 4x4
Registration date : 06-11-20

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 28 maj 2007, 23:16

hehe ska bli kul o höra rytet!!... ser ju välldans trevligut för att citera en stor man;)
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimetis 29 maj 2007, 07:15

Ballt med en sierra jig. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Bandit_PJ
Skogenracing Medium
Bandit_PJ


Antal inlägg : 87
Age : 33
Namn : Pontus
Från : Bergeforsen
Kör : Opel Vectra 2000GT 4x4
Registration date : 06-11-20

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimetis 29 maj 2007, 18:24

hehe aa
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimelör 02 jun 2007, 11:21

Nu börjar det att se ut som nåt, tänk vad det kan gömma sig för grejor i en alu klump. 10:1 ska det nominella kompressions förhållandet bli med dessa. Det ska bara till några ventil urtag och nåt borrhål för olja till tappen så är det klart... Kanske jag ska nämna att den både är oval och konisk på vissa ställen så nu behöver ni inte fundera nåt mera om den ska varmnypa i loppet.

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Kolven
Till överst på sidan Gå ner
Jimmy
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 355
Age : 37
Namn : Jimmy
Från : Kalmar
Kör : Bil och Mc
Registration date : 07-04-28

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 03 jun 2007, 09:46

Fan hur har jag kunnat missa den här tråden!
Riktgit grymt bygge, är ju så go sång i sexorna.

Lycka Till. Kommer föja detta!
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 03 jun 2007, 10:25

Gooodis. Razz
Skruva ihop maskinen nu så vi får se den på Sättna i slutet av sommaren. Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 17 jun 2007, 10:52

Har äntligen fått i kolvarna i blocket.... Inte så mycket kvar nu för att det ska se ut som en motor. Bara nån smågrej kvar som måste svarvas till under veckan... Än finns det hopp för uppstart under semestern..

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Blocket

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Blocket2
Till överst på sidan Gå ner
Alfastoffe
Skogenracing Small



Antal inlägg : 13
Namn : Kristofer
Från : Gävle/Ljungby
Kör : Alfa Romeo Alfetta | Volvo 745
Registration date : 07-06-10

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 17 jun 2007, 15:11

"Tog och kapade av en sierra och drog in i garaget så jag har nåt att bygga grejorna runt omkring"

Hehe klockrent :p
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 17 jun 2007, 18:47

Attans va trevligt
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimefre 29 jun 2007, 21:14

Lite utfyllnad så inte tråden dör av...

På nåt vis så lovade jag bort min sierra till tanten så nu kan jag inte byta motor i den utan att det blir livat. Men det gör inget för jag har en sån här istället

Den är lite ratig i karossen, men det går ju fuska till så den ser ut som en bil igen...
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Granada



Gjorde en kollektor idag, undra om det går att få ned ett extraktor rör under huven egentligen?!

Började med att svetsa i hop en enkel press.

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Press

Brorsan fixade till detta press verktyg åt mig.
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Verktyg

Blir ganska hyfsad 3" biten från kollektorn.
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Kollektor1

Brorsan fräste till dessa åt mig. Jag hade tidigare provat med rondellen, och tiger sågen men fick inte till nån bra passform. Lika bra att erkänna att datastyrt är bättre än mig med tigersågen....
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Kollektor2

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Kollektor3
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimetis 10 jul 2007, 22:06

Har fått ihop det mesta av motorn nu Smile Nu är det bara massor av små grejor runt om kring som måste fixas...... Ska ta en 12h dag i garaget på lördag, få se hur långt man hinner.... Skulle vara fint om man kunde få ner motorn i granadan i allfall..... Men det är kanske lite för positivt tänkande...... Får se vad som hinns med....
Till överst på sidan Gå ner
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimeons 11 jul 2007, 15:50

Hoppas att de går bra då !
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimesön 15 jul 2007, 23:44

Nu finns det en komplett 4.1 liter 24v BOB motor. Dock så hann jag inte riktigt med att få in den i bilen, flera timmar gick åt småsaker som jävlades. Höll bla på att bråka i 3h med en avdragen skruv. Sånt gör att man tappar sugen.. Nya dagar nya tag....
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 16 jul 2007, 07:11

Härligt. Smile
Då väntar vi med stoor spänning på lite filmer då. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 16 jul 2007, 15:40

Se till att få ljudet i bra kvalite... Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimefre 20 jul 2007, 11:04

Äntligen så sitter motorn i, otroligt men ena granada motorfästet passade rakt av. Tror t om att det ska gå att stänga huven sen när insuget är på, hoppas jag iallfall. Ser ut att vara ganska gått om plats för extraktor rörerna. Nu börjar det bli roligt att hålla på igen...
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 30 jul 2007, 14:33

Less jag är, skulle provstarta i går för första gången. Men då vill inte laptopen komunicera med MS.... Jag har USB adapter, och tydligen är det rätt många som har detta problem med just ms och usb adapter..... Få se om man hittar nån lösning. Man får väl ta med stor burken till garaget så man kan starta iallfall......... Suck...
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 30 jul 2007, 15:27

Välkommen till klubben, jag fick aldrig heller till det
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitimemån 30 jul 2007, 17:31

Har gjort endel efterforskningar.
Bla har jag snackat med en kille som heter Vallo, han hade testat på 2st olika adaptrar på 3st bärbara datorer. Och de funkade på alla datorer utom fujitsu, självklart har jag en sådan. Sen har jag sett att folk har listat vilka adaptrar som fungerar för dem, men det står aldrig vilken dator de har haft. Och sen hade en tillverkare skrivit att det är svårt att göra en usb adapter som ska fungera riktigt på alla seriella applikationer... Kanske man ska luska fram vilken USB adapter man ska använda sig av och testa en sådan?!...

Samma usb adapter använder jag mig till mitt OBD II interface till scorpion och då funkar det felfritt. Fast inte så konstigt, jag köpte adaptern av killen som tillverkar OBD II grejorna, självklart ser han till att adaptern han säljer fungerar med interfacet....

Profilic heter min adapter i allafall, så skaffa ingen sådan om ni ska ha till MS.......
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN
Till överst på sidan 
Sida 2 av 6Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Tobbe H - Granada 2.8i 2xTurbo - Motor utbytt mot 2.9 24v
» granadadr - Granada Cosworth
» kallur- Ford Granada Cosworth 24V Turbo
» Granada
» F: Furious Granada

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: