Antal inlägg : 464 Age : 50 Namn : Klas Från : Gävle Kör : Ford sierra Registration date : 07-09-20
Rubrik: eftersnack råhällan 6/5(film s.3) sön 06 maj 2012, 17:28
Då var man hemma efter en kanondag på råhällan. Trotts ett ganska klent startfält så verkade alla vara nöjda och belåtna (mer körtid åt dom som var där)
ett stort tack till E-tech som var snabb å fixa en svets så jag kunde ta mej hem efter ett litet haveri!!! Nu väntar vi på nästa körning
Andy_B Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1237 Age : 39 Namn : Anders Från : Storvik Kör : Bil?? Registration date : 07-12-06
Gick det bra för dej jag tror att det är svetsen du gjort där som försämrat matrialet ska du göra lika igen så bör du lägga nå järn typ rundstav runt och svetsa som förstärkning
Jävla rolig dag har vi haft iaf Och din bil är ju helt störd på att lägga rök grodan tyckte även om körningen supran gjorde. gled fin fint med rumpan
Groda Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 464 Age : 50 Namn : Klas Från : Gävle Kör : Ford sierra Registration date : 07-09-20
Då var man hemma efter en kanondag på råhällan. Trotts ett ganska klent startfält så verkade alla vara nöjda och belåtna (mer körtid åt dom som var där)
ett stort tack till E-tech som var snabb å fixa en svets så jag kunde ta mej hem efter ett litet haveri!!! Nu väntar vi på nästa körning
Tack för dom 2 åkturerna idag, vart lite bråttom efter så han inte tacka dig riktigt..
Andy_B Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1237 Age : 39 Namn : Anders Från : Storvik Kör : Bil?? Registration date : 07-12-06
Var ju grymt kul att prova på ! Nu fattar man verkligen hur bra tex Klas är på att köra........ Jag diggade även din körning Andy ! Du tar fram ett stort sug efter annat avgasrör med soundet från din V8 !!
Tack alla för en skitkul dag i Råhällan !
Mvh
Krängar-Janne
SierraTimpa Skogenracing Large
Antal inlägg : 166 Age : 31 Namn : Tim Från : Jönköping Kör : Gott och blandat. Registration date : 11-05-02
kul att ni gillart jo den låter jävligt skönt skulle haft 100-150hk till bara så man orka sladda på ett par växlar till och kunna lägga lite mer rök med min blysläde eller kanske nått annat en 2,93 i bakaxeln men gör ju 220 blås på 4an och den är ju 6 petad
cappen Skogenracing Medium
Antal inlägg : 65 Age : 44 Namn : Marcus Från : Dalarna Kör : S38B38/M52B28 Registration date : 12-01-03