Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8

Gå ner 
+11
wesslan
Krabbklo
Höna
Groda
XeroZ
danee
AspeliN
AHL
Holme
Golden Boy
Mikael
15 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Mikael
Skogencrew
Mikael

Antal inlägg : 15246
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Empty
InläggRubrik: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 19:37

Hemma efter en fin dag ute på planen. Gick smidigt och alla verkade få köra av sig rejält.

Tror vi blev 14stycken?

Jag filmade en massa och ska klippa ihop film så dyker upp under början av nästa vecka
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy

Antal inlägg : 7682
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 20:37

det vart en soft dag helt klart. lite nya bilar som kom och rolig att få åka med lite så man vaknar till liv Smile blir skapligt sugen på att köra själv! får ta ur fingrarna i arsele och börja skruva med starvon igen...

till nästa gång, är det ingen som har en skylt docka så man kan göra en ken block grej?

skulle oxå vara trevligt med en grillning, kanske ni kunde sälja korv och burgare för normal pris som sponsring för skogenracing och så man har nånting att äta på plats Smile

väg koner dom höga skulle oxå behövas om någon har? skulle vara coolt om man kunde bygga upp banan så det känns lite som en riktig bana och inte en stor asfalts plan.

Senast ändrad av Golden Boy den sön 15 aug 2010, 20:40, ändrad totalt 1 gång
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Mikael
Skogencrew
Mikael

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 20:39

Golden Boy skrev:

till nästa gång, är det ingen som har en skylt docka så man kan göra en ken block grej?

Du kollar på för mycket film Jonny Wink Tycker väl det är lite trökigt att bara kopiera vad andra gör?
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 20:41

ja men ta en levande människa då så blir det steget värre än ken block hehe Very Happy
Holme
Skogenracing Extreme

Antal inlägg : 464
Namn : Erik
Kör : Sierra
Registration date : 06-10-23

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 20:59

Jag trodde ni grillade när jag kom idag, luktade grillad korv överallt Razz
Vem är det som har svarta 200:an? Riktigt härligt ljud i den. Körde bra också.
http://erikholmen.blogg.se
AHL
Skogenracing Extreme

Antal inlägg : 351
Namn : Rickard Ahl
Kör : Volvo 745
Registration date : 10-01-29

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 21:36

wesslan va det väl? i den svarta 200an

jo det va en skitbra dag. klipp bara inte ihop någe skit på mig bara. när jag kör är okej men inge prat och skit. hehe Razz

jag vill också ha större konor. helst sånna där platta som står på en svart gummi fot el vad det är. Smile sen skulle man få tag i sånna där fartguppsgummin som finns i bostadsområden. som man kan lägga som innerkruva. så man har något att följa. och dem där konorna som apex punkter. samt mycket mera plank av något material som inte blåser omkull.

alla borde samla en varsin kona till nästa gång Razz
AspeliN
Skogenracing Medium
AspeliN

Antal inlägg : 64
Namn : Jakob
Från : Valbo
Kör : Volvo 240 Turbo
Registration date : 09-12-07

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 22:09

haha påstår du att vi ska ut och stjäla konorna Ahl? :O Det får man jue inte:P Jag tyckte det va skit kul idag! Synd bara att man var lite ringrostig:P
http://www.garaget.org/AspeliN
danee
Skogenracing Small
danee

Antal inlägg : 11
Namn : Daniel A
Från : Stockholm
Kör : Sierra Cosworth rwd
Registration date : 10-07-13

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 22:10

Himla tråkigt att det inte funkade för mig, har sett fram imot denna dag:P hoppas det kommer fler, och att bilen är hel !

mvh D
Mikael
Skogencrew
Mikael

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 22:28

Jorå det kommer nog minst en gång till skulle jag tro
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ

Antal inlägg : 787
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimesön 15 aug 2010, 23:27

Jag tror jag ska ha lite koner liggandes, sånna med svart gummifot som väger 45 ton lr nå likande och en plast "planka" som man ställer i. Kan kolla om jag har det så kan jag ge det någon av er i crewt om ni vill ha Very Happy

///J GSR
http://dif.se/
Groda
Skogenracing Extreme
Groda

Namn : Klas
Kör : Ford sierra
Registration date : 07-09-20

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimemån 16 aug 2010, 09:55

Grymt bra dag!
Det börjar kännas som att dom flesta vill Utveckla Bana/Körning med bättre koner mm!
Alla donationer av koner mm är välkomna Smile

Höna
Skogenracing Large
Höna

Antal inlägg : 152
Namn : Johannes
Kör : 90 på 50 väg
Registration date : 09-10-02

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimemån 16 aug 2010, 10:09

Golden Boy skrev:
ja men ta en levande människa då så blir det steget värre än ken block hehe Very Happy
https://www.youtube.com/watch?v=AsqFJPyxveU @ 7:20 Smile
Krabbklo
Skogenracing Small

Antal inlägg : 9
Namn : Oskar
Kör : Golf 1.4TSi/Honda Aquatrax R-12x
Registration date : 10-06-13

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimemån 16 aug 2010, 18:37

Höna skrev:
Golden Boy skrev:
https://www.youtube.com/watch?v=AsqFJPyxveU @ 7:20 Smile

http://www.garaget.org/video/psxo6utf9wjd vid 1.30 Smile
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimemån 16 aug 2010, 19:59

det där har jag missat Smile

det är ju bra träning att försöka köra så nära som möjlig, det är inte så ofta man gör det annars Smile
wesslan
Skogenracing Small

Antal inlägg : 30
Namn : Jonas W
Från : Söderhamn
Kör : Nissan 200sx s13
Registration date : 10-07-06

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 08:27

Var en rolig dag, men som förare vill jag vara ensam på plan (förutom när man twinnar). Känns som att det snart händer en olycka annars...
Mikael
Skogencrew
Mikael

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 08:58

wesslan skrev:
Var en rolig dag, men som förare vill jag vara ensam på plan (förutom när man twinnar). Känns som att det snart händer en olycka annars...

Det var synd att du inte tog upp det på plats istället. Viktigt att sånt här kommer fram direkt. Det är inga problem att se till så det är helt tomt på planen om förarna önskar det

Fram med åsikter på det här ni som körde!
fperzon
Skogenracing Small
fperzon

Antal inlägg : 8
Namn : Fredrik Perzon
Kör : NISSAN S13
Registration date : 10-06-11

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 16:43

Kan hålla med att det var lite mycke folk på banan ibland men helt tomt tycker jag inte det behöver vara.
wesslan
Skogenracing Small

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 18:36

Mikael: Jag sa det till Klas när han var ute på planen. Man kanske kunde ha nåt ställe avsett för att stå och filma / fota där risken att nån kör av är som minst...
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 19:15

wesslan skrev:
Mikael: Jag sa det till Klas när han var ute på planen. Man kanske kunde ha nåt ställe avsett för att stå och filma / fota där risken att nån kör av är som minst...

jag förstår om man inte vill ha massa folk ute där så jag flyttar gärna på mig. som filmare får man även tänka till lite och stå säkert där risken är som minst för att bli påkörd. att stå på samma ställe och filma skulle bli svintråkigt så om man kunde anpassa det där till hur föraren vill ha det så är jag helt med på det. jag ska även själv köra på banan nån gång och jag kanske litar på mig själv men det är inte säkert bilen går dit man vill alla gånger för det Smile

många tror jag tycker det är riktigt kul att hamna på film och det kanske sporrar lite att köra på ordentligt för att visa att man kan, precis som på tävling osv fast publiken kollar på filmen senare. vet inte hur ni tänker om det?

wesslan
Skogenracing Small

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 20:34

jo det är grymt kul att det filmas när man kör, kommer filmen upp snart förresten? Ser fram emot den. Men man får se till att stå på bra ställen som sagt... sen kanske utrusta dem som filmar / fotar med väst. Så får man se till att stå på ett ställe medan bilen är ute och kör, och inte byta fotoställe precis då.
Mikael
Skogencrew
Mikael

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 20:38

Detta är något som kommer tas upp nästan gång. Viktigast är att förarna känner sig säkra och inte känner att det blir ett problem.

Film kommer om ett tag, försöker finna lämplig musik
wesslan
Skogenracing Small

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 20:42

Låter bra det. Ser fram emot nästa körning Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Woot
jonas buskenström
Skogenracing Small

Antal inlägg : 2
Namn : bushmyra
Från : bollnäs
Kör : nissan s14
Registration date : 10-08-11

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 20:57

hallå grabbar nu har jag äntligen kommit in i värmen (efter lite strul med inlogg)
hade skitkul på söndagen synd att inte däcken räcker till Smile sambon och kidzen hade kul de också,, ,,
Angående folk på banan så håller jag med ,, det var lite mycket ibland men står det en ensam "fotograf" mitt på banan så gör det inget,, det kan man anpassa sig efter Smile och hamna på film är ju roligt . sen det med konor,, är väl bara att man köper några var på Ö&B eller dollarstore sen har vi ju ett gäng konor,, alternativt att var och en köper konor och slipper betala hundringen . tack för en bra dag / bushmyra i den vita japtuning nissan.
Holme
Skogenracing Extreme

Namn : Erik
Kör : Sierra
Registration date : 06-10-23

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 21:23

Känner att jag vill förklara mig lite här. Misstänker att jag är en av anledningarna till att det blev mycket folk på plan. AHL hade lagt sin telefon på bakluckan, och åkt glömt den där. Så det var helt enkelt den jag letade efter.
Vidare kommer jag inte ha någon anledning att stövla runt på banan under körning.
Så, tack för mig Razz
http://erikholmen.blogg.se
Pearly
Skogenracing Supreme
Pearly

Antal inlägg : 604
Namn : Pär
Från : Sandviken
Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800
Registration date : 09-02-14

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitimetis 17 aug 2010, 21:56

varför räcker det inte med enbart förare där uppe och någon/några som fotar eller filmar?
Är ju så att dom som åker upp är alla kompisar med varandra så tror inte det behövs nå "extra" folk där, kanske har fel?
Sen om man tar med sig flick/pojkvän eller nått barn får man kanske det. men lätt kanske att folk åker dit bara för att titta som kanske inte har så mkt där å göra?
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8    Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8  Icon_minitime

Eftersnack: Drifting Råhällan 15/8
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Eftersnack Drifting Råhällan 26/9
» Eftersnack: Drifting Råhällan 3/9
» Eftersnack: Drifting Råhällan 1/7
» Eftersnack: Årets första Drifting Råhällan 25/4:
» Eftersnack Råhällan 14/10

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet