Trevligt väder och folk. Fin grillning och en del däckrök. Nu vet man hur Råhällan ser ut. blir garanterat att komma till våren när man har däck och en fungerande handbroms
Åstrand Skogenracing Small
Antal inlägg : 27 Age : 40 Namn : Viktor Från : Gävle Kör : Civic Type-R Registration date : 09-09-09
Ja det var en trevlig dag nu börjar man få upp lite sug igen. Och fina bilder har det dykt upp det finns möjligen inte nån ynka bild på den stackars halta röd/svarta bilen
Slänger upp några fler bilder,
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Hjälmkrav? Men på bilderna ser det ut som det bara är klas som har det? Är ju en av anledningarna varför man inte anmälde sig då hjälmen är borta nånstans.. Men verkar ju inte vara nått KRAV ?
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
gymkhana bana var bland det roligaste jag testat. ruskigt krävande och svårt men vilken kännsla när man lyckas få till det bra! dock är handbroms ett måste. sånt vill jag köra mera. skitkul!
Toraz Skogenracing Small
Antal inlägg : 24 Age : 39 Namn : Richard Från : Söderhamn Kör : Toyota Registration date : 10-07-07
gymkhana bana var bland det roligaste jag testat. ruskigt krävande och svårt men vilken kännsla när man lyckas få till det bra! dock är handbroms ett måste. sånt vill jag köra mera. skitkul!
Håller med trots inte lika lyckat resultat
mod Skogenracing Large
Antal inlägg : 108 Age : 38 Namn : Kenny Från : Gävle Kör : V40 T4 -99 . 940T+ -92. etc. Registration date : 10-02-07
Rubrik: Sv: Eftersnack: Körning på Råhällan lö 27/10 fre 02 nov 2012, 06:17
Jag har klippt ihop det jag filmade, supersnabbt.
Fina bilder!
Tack för åkturen i corollan Jonny, det var kul!
Sponsored content
Rubrik: Sv: Eftersnack: Körning på Råhällan lö 27/10