Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Inför: Drifting Råhällan 3/9

Gå ner 
+12
Tian
Linde_
AHL
Wike
m5micke
Öbbe
bmx
Eriksson
Golden Boy
mod
Divad
Mikael
16 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Muxxor
Skogenracing Small

Antal inlägg : 22
Namn : Markus
Från : Uppsala
Kör : M3 E36
Registration date : 11-04-04

Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimesön 28 aug 2011, 23:16

Problemet är väl ofta att det krockar med något annat. Finns det möjlighet att boka lång tid innan så är det alltid fördel. Som jag själv har två små barn som behöver barnvakt om sambon har annat inplanerat osv. Så ett tips är att planera årets alla gånger lååångt i förväg Smile

Om det kostar 150 eller 350kr spelar inte så stor roll, själva jobbet är ju att ha bil och däck i ordning.

Råhällan är den bästa "banan" av de jag testat, jämt underlag och mycket utrymme. Kjula och malmby är för lite marginal, för en amatör som jag själv iaf... Vore synd om möjligheten att köra där försvann.

Att sälja lite korv+ dricka är nog en bra affär för att tjäna lite extra pengar. "frivilligt bidrag" som Gasa har kört med är ju inte dumt. 10-15kr för en korv och samma för en dricka funkar ju.
Till överst på sidan Gå ner
_Glenne_
Skogenracing Supreme

Antal inlägg : 582
Namn : Glenn
Från : Sundsvall
Kör : 528i/540i E28 -82, 530DA M-Sport E39 -01
Registration date : 07-03-05

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimemån 29 aug 2011, 23:57

10-15 deltagare, finns det några platser kvar? sugen på att blåsa ner och rasta e28an lite men måste kolla upp lite andra grejer innan jag ger ett klart besked, därför jag undrar, dvs om det är lönt att försöka planera in detta.
Mikael
Skogencrew
Mikael

Antal inlägg : 15246
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimetis 30 aug 2011, 07:16

Finns kvar
http://www.skogenracing.com
Muxxor
Skogenracing Small

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimetis 30 aug 2011, 08:13

Yr.no säger regn, men det hinner ändra sig hoppas jag.... Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Rita
///markus
Skogenracing Large

Antal inlägg : 120
Från : Åland
Kör : Sierra
Registration date : 09-11-18

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimetor 01 sep 2011, 17:17

måste avsäga mitt deltagande Neutral så jäkla frustrerad över det men om man är duktig och bränner boxj*veln 2 dagar före avfärd så finns det inte en chans att man kan va med... hoppas på ett evenemang senare i september istället! Wink
palex
Skogenracing Medium
palex

Antal inlägg : 90
Namn : Alex Stolt
Från : Gsr
Kör : Ford mondeo TDCI / volvo 242 turbo / Honda cbr 954rr
Registration date : 09-07-04

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimetor 01 sep 2011, 22:15

Jag kommer! om någon har nå skit fälgar ligger med 4/108 så skrik till! är de däck på så ännubättre Very Happy
Muxxor
Skogenracing Small

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimefre 02 sep 2011, 23:57

Hur många förare blir det?
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy

Antal inlägg : 7682
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitimelör 03 sep 2011, 00:03

Tian skrev:
Om StarVon kommer finnas på plats kikar jag garanterat förbi en sväng som publik om det är ok Very Happy

tyvärr så kommer inte jag den här gången. bilen är inte riktigt klar och så känner jag att jag behöver en paus med skruvandet så jag drar iväg till Orsa och kollar hur det går för skogenboys där ist Smile

hoppas någon filmar mycket nu så man får se lite hur ni hade det. Burn on! Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Rita

https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Inför: Drifting Råhällan 3/9   Inför: Drifting Råhällan 3/9 - Sida 2 Icon_minitime

Inför: Drifting Råhällan 3/9
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Inför: Drifting Råhällan 3/7
» Inför: Drifting Råhällan 15/8
» Inför: Drifting Råhällan 30/7
» Inför: Drifting/konbana Råhällan 11/7
» Inför: Årets första Drifting Råhällan 25/4:

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet