| Eftersnack : Gävle Open 2010 | |
|
+17makkan M_Johansson staffe_ KarlJohanLeander Almgren Pearly Eriksson Henka_ Holme Crille stork3n Rob83 Håenström Mikael Svintoleffe Mäki XeroZ 21 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
KarlJohanLeander Skogenracing Large
Antal inlägg : 129 Age : 36 Namn : Johan "karljohan" Johansson Från : Storvik Kör : Audi A3 SB 2,0tdi Registration date : 10-06-03
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 16:57 | |
| Kanske får göra som ni gjorde förut att ni ändrade samlingsplats strax innan? För då fick man bort dom som inte sköter sig | |
|
| |
Mäki Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1100 Age : 34 Namn : Marcus Från : Sandviken Kör : Impreza Registration date : 08-05-25
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 17:05 | |
| Tråkigt att det ska behöva gå så långt att det ska bli publikfritt, publiken är ju bra när polisen kommer smygande bakifrån vid starterna trots allt. | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 17:25 | |
| tycker också det är tråkigt, är det en förstående publik som vill se race så lyssnar man på arrangörerna. det är väll dom som är minst intresserade som förstör när dom ignorerar det som sägs. Hoppas på publik race men förstår också då det alltid är folk på race som inte behöver vara där. festa kan man göra hemma som exempel, och skräp kan man plocka reda efter sig | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 17:30 | |
| - Håenström skrev:
- Tror det är dax att återgå till dom gammla racen utan publik,publiken skötte sig inte hos oss och inte igår så det återstår ju bara en sak.PUBLIKFRIA RACE!!!!!
Instämmer, verkar som det mer har blivit en festplats och dt är bedrövligt. Att folk ska täcka polisen går enkelt att lösa med några polisvakter från olika håll. | |
|
| |
Håenström Skogenracing Small
Antal inlägg : 45 Namn : Håen Från : Kriminalhyttan Kör : Subba Registration date : 07-06-17
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 17:34 | |
| Seriös publik som vill se race och sköter sig får alltid reda på när de är race,det är min uppfattning iaf. | |
|
| |
XeroZ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 17:39 | |
| Ja publiken som sköter sig är guld värda, "Bäst I Stan" hade vi nog inte kunnat dragit av så fort som vi gjorde om det inte var för publiken. MEN tyvärr så blir ju all publik drabbad när några smartskallar ska vara dryga. Tills nästa race, OM det blir något nästa race kommer det kanske bli så att förarna får reda på samlingen 1timme före. Att det blir många andra samlingar samtidigt så publiken inte vet vart dom ska åka, att vi kör på alla våra rakor samtidigt så publiken inte vet vilken raka det gäller, att vi kör av en stege under kanske 5 timmar så man börjar med att säga en samling till ett par en tid så flyttar man samlingen åt nästa par och flyttar tiden. Finns många sätt att bli av med den dryga fulla äckliga publiken som inte kan fatta att alkohol och bilar har aldrig och kommer aldrig funka ihop.
Vem vet det återstå och se, en sak är säkert, full o dryg publik funkar inte.
///J GSR | |
|
| |
staffe_ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 771 Age : 35 Namn : Staffan Andersson Från : Sandviken Kör : Subaru Impreza wrx(sti) Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 19:34 | |
| Håller med håen lite hära ja dom som vill se race och är intresserade får alltid reda på vart de kommer köras, sen tror jag det behövs mera planerig från dom som drar i hop ett race i går känndes det väldigt virrigt, sen att ha samligen tex 22,00 och förar möte en timme senare tycker jag käns lite dumt, men tummen upp för att ni i gsr orkar hålla på | |
|
| |
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 20:03 | |
| - staffe_ skrev:
- Håller med håen lite hära ja dom som vill se race och är intresserade får alltid reda på vart de kommer köras,
sen tror jag det behövs mera planerig från dom som drar i hop ett race i går känndes det väldigt virrigt, sen att ha samligen tex 22,00 och förar möte en timme senare tycker jag käns lite dumt, men tummen upp för att ni i gsr orkar hålla på Ja vi tycker också att det är väldigt dumt, det är inte det vi brukar göra utan komma igång så fort vi kan är ju melodin. Vi väntade på en förare som hade meddelat att han skulle bli lite sen, så eftersom vi hade några bilar så tänkte vi vänta in han så det blev roligare för alla som skulle köra, senare visade det sig att killen skulle sluta svara i telen och inte höra av sig när han påstods vara 15 min från samlingen. Han kom i sin bruksbil till samlingen blev jag informerad om, så troligtvis var det publik som ville se som var sena bara o anmält sig till racet för att få reda på vart det ska köras och när. Där av anledningen till det utdragna förarmötet och så. Vi hade fullkoll på vad som hände, tro det eller ej, vi hade planerat att om det blev stört nere på rakan så skulle vi ha bilarna uppe på dragon o skicka ner dom, dock så blev det massa tjaffs nere på rakan och så därför det blev lite snurrigt o virrigt en stund. Håller också med Håen av egen erfarenhet, att dom som är intresserade och kommer och kollar för att intresset finns hos dom, dom kommer alltid komma. Dom är alltid välkomna att komma och, dock så får dom ingen info om det. Ett jättebra exempel är att några av er ni får ju reda på det av oss i crew:t vart det är, det är ju ingen hemlighet direkt. Vi vet att ni sköter er, för skulle ni inte ha skött er då skulle ni ju knappast fått den infon av oss så enkelt är det ju. För vi vet att ni är där för att ni oftast kör själva på dom race ni kan köra, ni lyssnar på vad vi säger, ni står inte o dricker öl och är allmänt skadade i huvudet. NI ÄR GULD VÄRDA. Det kommer ingen av oss i crew:t att säga något om. Nog om publiken nu, alla vet hur full publik är. Nu ser vi till racet istället. Kom gärna med kritik så vi vet vad ni tycker och om ni har förslag och idéer , för ibland kan det vara insnöat på att se andra lösningar än vad vi redan gör. Om ni vill se bilder från kvällen så finns dom här : Bilder///J GSR
Senast ändrad av XeroZ den sön 12 sep 2010, 03:55, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 20:19 | |
| - Eriksson skrev:
- Ja man fatta inte mycket ibland, och massa idioter som inte lyssna och förstörde..
man har sån lust att bara ta tag i att skrika åt folk och putta ner dom i dikerna men ah Men fick se lite fräna bilar så nöjd var man iaf.. bra jobbat! Det är så du ska göra, för jag lovar dig, om du går fram till någon som dricker o säger åt dom att låta bli med det och kanske t o m häller ut den för honom/henne så kommer du ha majoritetn av publiken med dig, för dom flesta av er vill se ett smärtfritt race, du kommer ha hela GSR eller vilket crew det än är som arrangerar bakom dig, för inget crew vill ha fyllbultar ute, och du kommer ha alla förare med dig för ingen förare vill köra över någon fyllbult som traskar ut i vägen o ska kolla vita linjer och jag själv som skrev att det var nog om publiken ///J GSR | |
|
| |
Henka_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1915 Age : 36 Namn : Henke Från : Geffle Kör : SxxB Registration date : 07-02-20
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 20:39 | |
| - XeroZ skrev:
häller ut den för honom/ ///J GSR de gjorde jag igår ja blev så jävla less på karln när han inte lyssnade, han varken backade eller svarade på tal när ja sa till honom över ölen. han blev ganska paff.. | |
|
| |
M_Johansson Skogenracing Small
Antal inlägg : 4 Age : 39 Namn : Micke Från : Ljusdal Kör : Volvo s80, cheva s10 "glassbilen" Registration date : 09-09-21
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 20:47 | |
| Finns de nå roliga fakta om nån av bilarna som var med? Mer bilder under kvällen? Hade vart kul att vara där å se om man hade nån chans. | |
|
| |
Henka_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1915 Age : 36 Namn : Henke Från : Geffle Kör : SxxB Registration date : 07-02-20
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 20:49 | |
| | |
|
| |
M_Johansson Skogenracing Small
Antal inlägg : 4 Age : 39 Namn : Micke Från : Ljusdal Kör : Volvo s80, cheva s10 "glassbilen" Registration date : 09-09-21
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 lör 11 sep 2010, 22:50 | |
| | |
|
| |
makkan Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 441 Age : 33 Namn : bossebatong Från : gsr Kör : i från dig Registration date : 08-06-17
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 sön 12 sep 2010, 22:38 | |
| vet int vad ja ska skriva.. så j*******la drygt när publikn inte kan gå ner i diket när man skriker, helt otroligt att man får skrika typ 10gånger och sen efter 2min så står alla på vägen iaf, lite drygt äre.. men de är som det är dom i publiken som som sköter sig vill vi ha på racen. annars gick de väll så där, det är förarna som får bestämma. inte dom som står brövid. men det är ju som det är alla puckon blir man väll aldrig av med. annars gick det bra förutom polisen som kom å förstörde och sedan åkte fram å tbx som galningar. grattis till vinnaren iaf.
hoppas det blir fler race innan snön/kyla/vinter kommer och tar oss.
/m gsr. | |
|
| |
grindborg1 Skogenracing Large
Antal inlägg : 100 Age : 34 Namn : Henke Grindborg Från : Gävle Kör : bilar Registration date : 10-01-31
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 mån 13 sep 2010, 20:22 | |
| jag stog intryck mot staketet, men folk brevid mej stog framför starten och vägrade flytta sej, dom drack och va uppkäftiga. och dessutom så va dom faktiskt med på mötet men sket i vad som sades där. jag vart riktigt förbannad på dom. dom kunde lika gärna åka hem och kolla på youtube på race så slapp dom förstöra mer än nödvändigt. några valbo bor va de tydligen och nån som hette mackan(lät de som dom sa) med röd jacka. dålig stil iaf. | |
|
| |
makkan Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 441 Age : 33 Namn : bossebatong Från : gsr Kör : i från dig Registration date : 08-06-17
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 mån 13 sep 2010, 20:38 | |
| mjo... har fått namnen på nästan alla som stog å vad uppkäftig mot staketet..... drygt att alkisar som inte har råd att gå på krogen måste förstöra sånt... | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 tis 14 sep 2010, 00:33 | |
| Skit i publiken nu grabbar, det är som det är, se det posetiva i allt istället ///J GSR | |
|
| |
vladan Skogenracing Medium
Antal inlägg : 83 Namn : Jens Lydén Från : Gävle Kör : V70 t5 Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 tis 14 sep 2010, 06:39 | |
| Jag är mest besviken över j,s möss val.. Inte okej denna gången.. | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 tis 14 sep 2010, 15:04 | |
| Var inte där men låter tråkigt när de finns viss publik som inte sköter sig. Men att krångla till racen på flera olika ställen och göra si och så är bara krångligt. Bättre att planera mer med publik. Har funkat förr så sa de funka nu. Att gnälla allt på några som dricker öl som förstörde för alla på hela racet låter ju helt stört.
Visst kan de finnas idioter, sista idioten är inte född ännu. Men enligt min mening så är det en livsnjutning att kika på race med lite öl. Då man sköter sig förstås!
Långsta rakan där de gänget vanligtvis kör är ett lysande exempel på en bra publikraka tycker jag. Stort och mycke utrymme åt sidorna för publiken. På långsta Open så drack både jag och dom jag var med bärs och hade riktigt kul och var varken i vägen eller till besvär.
De är dom som inte kan bete sig och förståsigpåare som ställer till drygoproblem!
Kanske prova lite nya rakor där inte polisen befinner sig lika ofta skulle kunna vara en bra ide?
| |
|
| |
Hemgren* Skogenracing Medium
Antal inlägg : 97 Age : 38 Namn : Hemgren Från : Gävle Kör : Audi s4 Bi-Turbo Quattro Registration date : 07-12-16
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 tor 16 sep 2010, 21:55 | |
| Jag tycker att publiken är en del av racet.Utan publik blir det nog inte lika kul att köra.Så skulle iaf jag tycka. Tyckte det va bra gjort av GSR med tanke på omständigheterna iaf. även om man inte körde denna gång så va det ju iaf trevligt på DG å alltid kul att bli mobbad av alla för ,Olje brännare Men tro det lr ej nu är nya turbon på väg hem,så slipper jag röklägga hela träffen //JH
Senast ändrad av Hemgren* den fre 17 sep 2010, 14:43, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
ivah Skogenracing Medium
Antal inlägg : 85 Age : 36 Namn : M Larsson Från : Valbo Kör : Bmw E30 335 Turbo Registration date : 09-09-19
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 tor 16 sep 2010, 22:14 | |
| | |
|
| |
Hemgren* Skogenracing Medium
Antal inlägg : 97 Age : 38 Namn : Hemgren Från : Gävle Kör : Audi s4 Bi-Turbo Quattro Registration date : 07-12-16
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 fre 17 sep 2010, 14:41 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Gävle Open 2010 | |
| |
|
| |
| Eftersnack : Gävle Open 2010 | |
|