| Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR | |
|
+6zefa Crille Hemgren* Almgren Mikael XeroZ 10 posters |
Författare | Meddelande |
---|
XeroZ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 01:53 | |
| Ja då har vi dragit av vårat sista race för denna sommar. Har gått rätt bra i år med dom flesta race. Blivit 8race sammanlagt om man nu kan räkna det första "försöket" som race. Haft jäkla tur med polisen i år, dom har kommit och stört endast 3 av 8gånger. En gång var dom dock riktigt heta och det var ju det första racet vi skulle ha. Varit riktigt roliga bilar med i år och kört och många nya bilar har varit med, roligt att se att intresset sprider sig och att flera verkligen vågar köra . Så roligt som det har varit i år att arrangera, så roligt var det länge sen vi hade. Har inte varit några större problem att få ihop en 16stege, och ibland flera än så oxå, det känns roligt. Även roligt att folk uppskattar det vi gör, för vi gör det ju faktiskt för förarnas skull. Publiken har överlag varit riktigt jävla bra i år. Vill passa på att säga grattis till alla som vunnit i år: 15/5 Ford Capri. 10/7 Evo 9. 30/7 Volvo 244. 13/8 BMW 325 Turbo. 27/8 Ford Taunus. "Bäst i Stan 2010" 10/9 Camaro. "Gävle Open" 26/9 Ford Sierra M50. Stort grattis till er Nu är det bara gå in i dvala och invänta nästa sommar och se om den blir lika roligt som denna sommar har varit. Skriv gärna vad ni tycker har varit negativt och positivt denna säsong så vi vet vad vi ska förbättra tills nästa år Hoppas alla får en trevlig vinter nu och att det skruvas i garagen inför nästa sommar ///J GSR | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 06:41 | |
| Ni har gjort det bra tycker jag. Roliga race. Har du alla stegarna kan du ju lägga upp dom här också | |
|
| |
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 07:39 | |
| Lägger upp alla stegar här då 15/5 10/7 30/7 13/8 27/8 "Bäst i stan" 26/9 Gävle Open stegen ligger inte ute som alla, och den kommer inte läggas ut heller. ///J GSR | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 14:32 | |
| Har funkat ganska bra dom racen jag varit med på. Så hoppas på en toppensommar 2011 med en värre bil med i leken | |
|
| |
Hemgren* Skogenracing Medium
Antal inlägg : 97 Age : 38 Namn : Hemgren Från : Gävle Kör : Audi s4 Bi-Turbo Quattro Registration date : 07-12-16
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 18:08 | |
| Har varit redigt trevligt denna sommar med alla race.Finns väl inget spec att klaga på när det gäller GSR då det oftast inte är deras fel det strular,när det väl gör det. Hoppas på ännu mer race nästa sommar och att publiken kanske lärt sej att lämna drickat hemma Tack för trevlig sommar GSR och alla förare //Hemgren | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR mån 27 sep 2010, 20:11 | |
| Otroligt stort tack till er grabbar utan er hade sommaren vart värdelös, hoppas ni fortsätter i samma anda som detta år. Har inget negativt att tillägga. | |
|
| |
zefa Skogenracing Large
Antal inlägg : 202 Age : 39 Namn : Tomas Westling Från : GSR Kör : 24meters ekipage Registration date : 08-03-14
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR tis 28 sep 2010, 12:14 | |
| Tycker denna sommar har varit hur klockren som helst. racen har gått fort och det har inte strulat så himla mycket ! Nu svider vi om till tjockare kläder o leker av oss i snön o inväntar en ny sommar med nya race Tack för mig ! / zefa | |
|
| |
Holmqvistarn Skogenracing Large
Antal inlägg : 234 Age : 39 Namn : Jocke Från : Tierp Kör : För de mesta Registration date : 08-09-10
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR ons 29 sep 2010, 12:55 | |
| Har inte heller nå negativt att säga.. Allt har bara varit typ superbra!! | |
|
| |
CarCass Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 593 Age : 36 Namn : Jim Från : Mehedeby Kör : Mitsubishi Registration date : 08-09-22
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR ons 29 sep 2010, 13:10 | |
| Grym sommar! Synd att jag var tvungen att hoppa av från avslutningsracet bara.. Risken är att vi blev bortskämda med ett gäng allt för lyckade race | |
|
| |
Henka_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1915 Age : 36 Namn : Henke Från : Geffle Kör : SxxB Registration date : 07-02-20
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR ons 29 sep 2010, 22:03 | |
| grym sommar GSR, tusen tack för den. lite sur över att jag missade avslutningen. visste tid och plats men hade även hört att de var publikfritt så jag åkte aldrig. men men... hoppas på en minst lika bra sommar nästa år med. ses till våren alla racers | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR tor 30 sep 2010, 00:24 | |
| - Henka_ skrev:
- grym sommar GSR, tusen tack för den. lite sur över att jag missade avslutningen. visste tid och plats men hade även hört att de var publikfritt så jag åkte aldrig. men men...
hoppas på en minst lika bra sommar nästa år med. ses till våren alla racers Hehe ja alla våra race har vi ju försökt få "publikfria" Men som jag sagt i alla eftersnacks trådar så är publik som är intresserad inte ett problem ///J GSR | |
|
| |
ivah Skogenracing Medium
Antal inlägg : 85 Age : 36 Namn : M Larsson Från : Valbo Kör : Bmw E30 335 Turbo Registration date : 09-09-19
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR tis 05 okt 2010, 23:39 | |
| Många roliga race denna sommar, och det finns väl inte mycket att klaga på. Allt rullar ju på snyggt sålänge publiken är städad och farbror blå håller sig borta! Hoppas på en lika bra racesommar nästa säsong och förhoppningsvis har man något vettigt att ställa upp med! Tack GSR för en bra säsong! | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR | |
| |
|
| |
| Eftersnack : Sommaren 2010 med GSR | |
|