Knez Skogenracing Large
Antal inlägg : 249 Age : 35 Namn : Theo Från : Gefle Kör : Ford Capri MK3, BMW 330XD E46 Registration date : 09-05-15
| Rubrik: Sv: Nils - Audi 90 - Turbo inköpt. fre 18 jun 2010, 13:54 | |
| Nils, vi får väl kirra garage helt enkelt? Jag måste ju skruva Fård nånstans också | |
|
Nils Skogenracing Medium
Antal inlägg : 78 Age : 34 Namn : Nils Westberg Från : Gävle (Bollnäs) Kör : Audi 90 2.3T, Audi A4 Avant 1.9TDI Registration date : 09-05-25
| Rubrik: Sv: Nils - Audi 90 - Turbo inköpt. fre 18 jun 2010, 15:05 | |
| - Knez skrev:
- Nils, vi får väl kirra garage helt enkelt? Jag måste ju skruva Fård nånstans också
Ja, vi kan väl börja leta, sen börja hyra när du passerat lärlingsperioden på jobbet? Det skulle vara så otroligt skönt med ett stort varmgarage igen! | |
|
Nils Skogenracing Medium
Antal inlägg : 78 Age : 34 Namn : Nils Westberg Från : Gävle (Bollnäs) Kör : Audi 90 2.3T, Audi A4 Avant 1.9TDI Registration date : 09-05-25
| Rubrik: Sv: Nils - Audi 90 - Turbo inköpt. lör 15 jan 2011, 18:41 | |
| Hej alla fordgalningar Nu var det längesedan jag visade trynet här, det har inte hänt så jävla mycket heller, men det är på väg uppåt igen. Jag har med hjälp av Knez här fått ur min arm ur röven. Jag har nämligen fått hem ett TD04 Aggregat från en 850 T5, köpt mig en fläns och budat på ett haltech, så förhoppningsvis kommer bilhelvetet ut på vägarna MED turbo nu i sommar. Det som krånglar är att den är obesiktigad och jag har besiktningstermin i slutet på året, men det kan hända att jag köper mig en vit audi 80 eller 90 och lurar bilprovningen eller något. Vi får se! // Nils | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nils - Audi 90 - Turbo inköpt. | |
| |
|