| Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW | |
|
+101ringkvist ///markus WTB staffe_ Haggen SFR_Fredde w8stg8 740_klasson bonnalex JabkoV8 tfkarlsson cyberfalcon sandris86 olsson k1mm0 johnny Noxx LinusGTI Mattz Larsson lillen_rille Off3r Fordpappa Håcke Pearly Hansson golf666 Sköld Henning_J Rekord E2 Turbo Kverna Svintoleffe bm-racing Mackan900 Holme matsin tjernell JohanJ jonasahman Jeppo volvokng FordMartin banzai ogge Höna Danne Roobin _energi_ palten zaile Combatbenke Ågren Öbbe Mange Prozac kryckan Rosenberg Toffe zorbit xepez MasterDevil Grey nicke blom Mese_Jonas KNACKAN Flexenan 328Rikard CarCass Mantel Liljan Crille engstrand One Eye Open _Glenne_ Mäki victor91 loop namned Almgren Streetlover Roni werd Sandvik Jättemackan ricze Schimpy Mange-83 m5micke Veteranhenke Chris__ _-gniraz-_ Blöjan Hegge Andy_B Henrik Hedin_ Wike Golden Boy JBlom Eriksson Henka_ Mikael 105 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 18:42 | |
| Vanlig lack är det, dock inte så bra lagd (för kallt i garaget) | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 21:31 | |
| Tydligen finns det en grupp på facebook för folk som vill åka ifrån mig i sommar, är väl några som känt att dom inte riktigt hängt med som vill ha nån slags revansch då Jag som tänkte trappa ner lite i sommar med ambitionerna för rakt fram. Har ju bara köpt enkla däck som inte ger mycket till grepp | |
|
| |
werd Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 708 Age : 33 Namn : MuppDaniel Från : Den ökända staden kumla! Kör : 242 -1975. Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 21:46 | |
| | |
|
| |
Hansson Skogenracing Large
Antal inlägg : 167 Age : 40 Namn : PeterHansson Från : Sandviken Kör : Byter ofta... Registration date : 09-10-20
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 22:45 | |
| Såg dig på jobbet(Bilmetro) igår. Var du o elade?
Stilrent med svarta slangar! | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 23:00 | |
| Är nån mässa för ung företagssamhet som skulle hålla till på bilmetro som skulle ha bredband som jag ordnade fram | |
|
| |
Hansson Skogenracing Large
Antal inlägg : 167 Age : 40 Namn : PeterHansson Från : Sandviken Kör : Byter ofta... Registration date : 09-10-20
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 23:05 | |
| Aha då förstår jag. Dom var ivägen som satan på parkeringarna när man skulle in o ut med bilar från verkstan | |
|
| |
Hide Skogenracing Small
Antal inlägg : 21 Age : 32 Namn : claes hidenfalk Från : östersund Kör : Sönder Registration date : 09-12-24
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW fre 26 mar 2010, 23:12 | |
| Jag har följt några av dina projekt och jag måste säga att en nybörjare som mig ser upp till dig som en gud ! bilen kommer bli sjukt bra ! | |
|
| |
Andy_B Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1237 Age : 39 Namn : Anders Från : Storvik Kör : Bil?? Registration date : 07-12-06
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 00:03 | |
| hahahaha nu lär han bli självgod den gamle mannen | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 08:24 | |
| Hehe nä så illa är det nog inte men alltid kul att få positiv respons | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 11:41 | |
| Jo av den snabba titt man gjorde i torsdags, så såg det rent, fräscht och fläskigt ut | |
|
| |
nicke blom Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 538 Namn : Nicke Från : Månkarbo Kör : inte alls enligt skogsberg! Registration date : 08-03-20
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 11:48 | |
| | |
|
| |
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 11:52 | |
| | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 12:19 | |
| | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 12:49 | |
| sök på köra ifrån Skapare magnus berglund Sen radas det upp 19 medlemmar med många personer som inte kommer ha en suck mot mikael i sommar | |
|
| |
Antal inlägg : 1237 Age : 39 Namn : Anders Från : Storvik Kör : Bil?? Registration date : 07-12-06
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 13:08 | |
| - Crille skrev:
- sök på köra ifrån
Skapare magnus berglund
Sen radas det upp 19 medlemmar med många personer som inte kommer ha en suck mot mikael i sommar fniss | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 13:59 | |
| Sorry ot mikael men känns som det skulle bli en liten upgörelse i sommar Gävle vs sandviken/hofors | |
|
| |
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 16:14 | |
| Palten haha | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 17:35 | |
| Nu ska vi nog inte dra för stora växlar på det här. Kul att folk har som mål att köra ifrån mig. Om inte annat är det trevligt erkännande som blom skrev Har inte suttit still idag föresten. Meningen var från början att låta prozac svetsa ihop ett insug i aluminium åt mig men pengarna räckte inte riktigt ansåg jag men tanken har hela tiden grott om att köra nått eget istället för plasthistorian som är orginal och har samlat lite grejet under en tid för att kunna göra det i vanligt svart. Eftersom jag igentligen inte har nått kvar att göra förutom lite eljobb så har jag fipplat lite idag. Åkte till jobbet och pressade trattar först och gjorde iordning lite böjar som sen svetsade på en fläns. Har dock ingen aning vad för typ av design jag ska göra så kom gärna med lite förslag på plenum som blir snyggt och inte så krångligt att göra | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 17:53 | |
| Jäkligt fint du har, ser bättre ut i verkligenhetena än på bild snyggt och prydligt i motor rummet. | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 19:52 | |
| Tackar Börjar bli dags att runda av för ny tråd snart då det här forumet inte vill ha mer än 990inlägg, drygt... Men hur som tog jag lite bilder | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
Antal inlägg : 1564 Age : 47 Namn : Marcus Från : Karlholmsbruk Kör : 1 Bil + 1 Fård.. Registration date : 09-05-10
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 20:05 | |
| Va din slö pelle vart det inget mera gjort sen jag åkte? | |
|
| |
Blöjan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1655 Age : 34 Namn : Erik Från : Stockholm Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83 Registration date : 07-11-08
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 20:08 | |
| Trevliga trattar! Skit i turbon, smacka dit spridarna strax utanför trattarna o kör! Men om du verkligen ska köra med turbo kan du väl iaf köra med plexiglas plenum Då skulle du nog må gott på bilträffarna Snyggaste motorn du byggt hittils vad jag sett iaf. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 20:19 | |
| had skrev ju att han inte hade råd med alu nyss och fick bygga det i svart vet du hur mycket plexi kostar Libro? och ska man ha plexi får man gå upp till 20mm för att det ska hålla | |
|
| |
Blöjan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1655 Age : 34 Namn : Erik Från : Stockholm Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83 Registration date : 07-11-08
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 20:26 | |
| - Andy_B skrev:
- had skrev ju att han inte hade råd med alu nyss och fick bygga det i svart
vet du hur mycket plexi kostar Libro? och ska man ha plexi får man gå upp till 20mm för att det ska hålla Var inte så jätteseriöst inlägg... Jag vet också att de är ett jäkla mecka att ens få det tätt. Men det SKULLE vara fränt. Om han nu HADE RÅD, VILJA och TID. Nä, fäll in taggarna nu gubbar. Ät lite choklad och ta internet och forumsinlägg med en näve salt. Allt är inte på liv och död. End of discussion | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW lör 27 mar 2010, 20:28 | |
| tanken har slagit mig att det vore jävligt ballt med plenum i plexi så du behöver inte oroa dig Erik att du är ensam om tanken. Anders är bara lite tjurig för han inte får åka Ford | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW | |
| |
|
| |
| Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW | |
|