| Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! tis 26 maj 2009, 20:32 | |
| Vad har ni för erfarenheter av tunna elfläktar, typ spal?
Vad äre igentligen man ska ha för nåt,, har inga mått på kylaren för tillfället tyvärr.. Men sitter en 10" där i dag och den är tyvärr alldeles för otymplig så lär komma på nån annan lösning.. | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! tis 26 maj 2009, 20:58 | |
| Jag kör med Spal och tycker dom funkar bra, annars säljer KLracing.se en variant samt biltema har fläktar har jag för mig | |
|
| |
Marlboroman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 319 Age : 41 Namn : Tommy Från : Sandviken Kör : V70 Registration date : 07-08-01
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! tis 26 maj 2009, 21:04 | |
| Kör med en 10" spal på 850in och den funkar bra, men de kostar ju lite mer. PÅ 16V'n har jag en fläkt från KL som också har funkat bra, men en sån är ju tjockare än en Spal. | |
|
| |
Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! tis 26 maj 2009, 21:06 | |
| Fläkten jag har nu är typ 100mm tjock med styrplåt och allt,, det funkar det också men hemskt tokigt att få nån vettig lösning med luftfilter då.. Ska kika lite på Kl då,, tackar | |
|
| |
Henrik Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 1669 Age : 36 Namn : Henrik Från : land Kör : Nissan och Ford Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! tis 26 maj 2009, 21:42 | |
| Har en 14" från klracing. Funkar riktigt bra låter inte så farligt mycket heller. | |
|
| |
capri Skogenracing Medium
Antal inlägg : 61 Age : 53 Namn : Mattias Från : Tierp Kör : Impala Cab LT1 383 Turbo, Ford Capri 2,9i Turbo, Honda Superblackbird, Yamaha Rx1 Mtn Turbo m.m. Registration date : 07-10-31
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! sön 07 jun 2009, 09:01 | |
| Biltemas fläktar är lika som de andra firmor har,men kostar mindre.Fläktvingen är vändbar även om det inte står i katalogen Jag har deras stora variant(499:-) på min Capri,funkar fint. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! | |
| |
|
| |
| Elfläkt, märke/modell. Bra/dålig. Kom med tips! | |
|