| Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. | |
|
+20Toffe Schimpy Wike Hedin_ Mange-83 Öbbe Pearly richard s XeroZ bumbi Blöjan Jeppo Mange Combatbenke zorbit psychocat_racing _-gniraz-_ makkan Almgren Golden Boy 24 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 12 mar 2009, 20:42 | |
| Lägg in vad du kan hjälpa andra med eller fråga om någon kan hjälpa dig med någontingdet kan ju vara vad som helst: bygga grenrör,skära flänsar,svetsa,rostlaga,lacka,Mappa,Installera sprut,Bil el,bygga insug/avgas osv så kan man gå in på den här tråden och kolla om man hittar den tjänst man letar efter och även söka tjänster. så vad behöver du hjälp med? Service (Olja, kamrem/kedja mm): NIKKELICIOUS - Arbrå Plåtarbeten/Bilskadereparationer: NIKKELICIOUS - Arbrå Bilelektronik: Bilstereo: NIKKELICIOUS - Arbrå Större motorarbeten: Tvätt, recond: NIKKELICIOUS - Arbrå Svetsarbeten: NIKKELICIOUS - Arbrå Svarv, fräs, bläster: Solfilm, vinyl: NIKKELICIOUS - Arbrå Plasta, gjuta: Glas/kolfiber: Bildelar: V8: CAD: Chippning/Mappning: Air condition (AC): Kompletta motorkoncept/Trimning: Besiktningsfrågor: FIXAR ALLT: NIKKELICIOUS - Arbrå Företag: fyll på listan o quota
Senast ändrad av Golden Boy den tor 12 mar 2009, 20:52, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 12 mar 2009, 20:50 | |
| jag kan lacka smådetaljer som tex fälgar osv till bra priser. håller just nu på med lite jobb faktist, fälgar till en celica som ska till Elmia mässan... klar:
Senast ändrad av Golden Boy den tis 17 mar 2009, 22:32, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
Almgren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2207 Age : 32 Namn : David Från : Skutskär Kör : Tradare Registration date : 07-06-20
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 12 mar 2009, 22:24 | |
| Jag kan tillverka fjäderavdragare som används till t.ex fjädrar till avgasrör på skotrar m.m hahaha nej men låter som en bra tråd det här! | |
|
| |
makkan Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 441 Age : 33 Namn : bossebatong Från : gsr Kör : i från dig Registration date : 08-06-17
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 17:02 | |
| bygg ett grenrör till mig nån | |
|
| |
_-gniraz-_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2200 Age : 39 Namn : Fredrik.Z Från : Fröslunda Kör : ""No Control" Sierran Registration date : 06-10-31
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 18:41 | |
| Fixar pulverlackering så gott de går fälgar motordelar mm LACKERAR INTE SILVER FRÅGA INTE VARFÖR... Bra priser för flitiga skogenracing användare givetvis, projektråd krävs för bästa pris.. Tex 500:- för 4st fälgar som är färdiga för lackering/blästrade Tar normalt 200-250kr fälgen | |
|
| |
psychocat_racing Skogenracing Large
Antal inlägg : 275 Namn : John Från : Altuna Kör : Buick Skylark -69 & BMW 535 Registration date : 07-11-11
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 20:25 | |
| Jag bygger gärna ditt drömgarage/verkstad. Har du stålarna har jag kunskapen. Garanterat 100% fackmannamässigt utfört efter alla regler och förordningar. Bygger egentligen allt men bara garagen är rabbatterade här på skogen | |
|
| |
Antal inlägg : 2200 Age : 39 Namn : Fredrik.Z Från : Fröslunda Kör : ""No Control" Sierran Registration date : 06-10-31
| |
| |
psychocat_racing Skogenracing Large
Antal inlägg : 275 Namn : John Från : Altuna Kör : Buick Skylark -69 & BMW 535 Registration date : 07-11-11
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 22:24 | |
| Med det fina erbjudandet så kan man knappast stå emot. Du ska få ett flådigt lyxdubbelgarage som mäter 4 x 3 meter, 3 lysrörsarmaturer i tak, två garageportar av bästa innerdörrskvalitét. Lyxigt dubbelbilsgarage om man sysslar med minicoopers Men du kanske hade annat i tankarna? | |
|
| |
zorbit Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 562 Age : 40 Namn : Mookie Från : Gävle Kör : i diket näst flest ggr Registration date : 06-10-14
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 22:38 | |
| hahaha, dårar | |
|
| |
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
| |
| |
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 23:09 | |
| Kan skriva en recension om denna fina tjänst herr gnidaz erbjuder då mina fälgar ska dit Kommer bli en utförlig beskrivning om bemötande mot kund, utfört arbete, garantier mm mm Garanti bemötande mot kund utfört arbete Lite på mig det här fixar jag.. | |
|
| |
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tis 17 mar 2009, 23:11 | |
| | |
|
| |
Mange Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 544 Age : 49 Namn : Mange Från : Furuvik Kör : Fabia rs1 Registration date : 09-02-13
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 19 mar 2009, 16:44 | |
| Idag fick jag äntligen hem grenrörs/topp flänsen från kl. kvaliten av jobbet jublar man väl inte direkt över måste jag säga! Men är det nån som kan tigga ihop min 10mm svarta fläns med mitt extractor grenrör i rostfritt,dvs att det är 4st pipor som ska svetsas i flänsen? betalning ges naturligtvis. dom som säger att det inte går eller kommer att hålla när man blandar svart och rf kan behålla sina inlägg,jag är själv utbildad svetsare men inte i tig och min material kännedom är en bra bit över medel,, så är det nån som kan hjälpa mig eller måste jag kladda med p48p själv obs röret är färdigt,endast svets av flänsen som gäller! | |
|
| |
Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| |
| |
Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 19 mar 2009, 17:25 | |
| Jag kan erbjuda div Tig,svetsning av Rf och svart, alu är inte min starka sida ännu men har några känningar som gärna kör lite på sidan av om det skulle vara aktuellt..
Bara PM | |
|
| |
Mange Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 544 Age : 49 Namn : Mange Från : Furuvik Kör : Fabia rs1 Registration date : 09-02-13
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 19 mar 2009, 18:23 | |
| | |
|
| |
Blöjan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1655 Age : 34 Namn : Erik Från : Stockholm Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83 Registration date : 07-11-08
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. fre 20 mar 2009, 08:55 | |
| Jahajsen ja kan väl erbjuda mig blästring och svarvning Svarvning av fälgar klarar jag inte av. Om de inte är riktigt små Jag bor då i sthlm, men kan hämta upp sakerna i Uppsala | |
|
| |
bumbi Skogenracing Small
Antal inlägg : 29 Age : 41 Namn : henke Från : JÄRVSÖ Kör : saab 900t sierra turbo Registration date : 09-04-02
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. sön 05 apr 2009, 08:44 | |
| kan erbjuda betong håltagning och sågning och tig svetsning svart rf å alu även enklare svarvning | |
|
| |
XeroZ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. sön 19 apr 2009, 19:10 | |
| om nån av er har ett tåg så kan jag serva det, annars har jag inga tjänster att erbjuda | |
|
| |
richard s Skogencrew
Antal inlägg : 931 Age : 43 Namn : richard Från : gävle Kör : RMK800 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. sön 19 apr 2009, 21:10 | |
| uthyrning av bilmonterad skylift 13m.även arbeten från denna som tex trädfällningar , montage , fastighetsreparationer osv. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. sön 19 apr 2009, 22:08 | |
| | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. fre 24 apr 2009, 22:41 | |
| Behöver lite hjälp med toning av sidorutor bak, undrar om de finns någon i gävle trakten som är bra på sånt? Försökte själv men de va inte speciellt lyckat. Om de finns möjlighet att lämna rutorna sen hämta någon timme senare? Alltså ingen montering utan bara själva toningen. | |
|
| |
Öbbe Skogencrew
Antal inlägg : 6142 Age : 42 Namn : Öberg Från : Gävle Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. lör 25 apr 2009, 10:23 | |
| - Pearly skrev:
- Behöver lite hjälp med toning av sidorutor bak, undrar om de finns någon i gävle trakten som är bra på sånt? Försökte själv men de va inte speciellt lyckat. Om de finns möjlighet att lämna rutorna sen hämta någon timme senare?
Alltså ingen montering utan bara själva toningen. ja söker du firmor finns de ett gäng men du kanske menar nån privat person? | |
|
| |
Pearly Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 604 Age : 36 Namn : Pär Från : Sandviken Kör : Vw Passat, Opel Ascona B, AC XF800 Registration date : 09-02-14
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. lör 25 apr 2009, 11:06 | |
| - xcOOb skrev:
- ja söker du firmor finns de ett gäng men du kanske menar nån privat person?
Japp, menade privat person! Finns ingen firma som har öppet på helgerna va? | |
|
| |
Mange-83 Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 300 Age : 41 Namn : Magnus Från : Gårdskär Kör : FORD Mondeo 2,5T 08:a, Sierra RScosworth 91:a(såld), Sierra 2,0 92:a, Ford F-250,Flakmoped Registration date : 07-08-28
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. tor 30 apr 2009, 16:50 | |
| Kan erbjuda däck service i mindere skala. som montering,ballansering mm mm. Och diverese arbeten med lastmaskin | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. | |
| |
|
| |
| Vad behöver du hjälp med o vad kan du erbjuda? Tips tråd. | |
|