Antal inlägg : 1147 Age : 39 Namn : Kristoffer Matsson Från : Uppsala Kör : Opel Rekord Coupé 2,4 Berlina -77, BMW 518i Turbo E28, Volvo v40 1,8i Registration date : 06-10-16
han har gräft fram de svettigaste projektet genom tiderna!
han kom på att om han motera S50 i en e21 skulle de bli en sugis, annars skulla han dö. eftersom överladding ingår i paltuz vardag så blev de M10 igen..höhö
328Rikard Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 603 Age : 36 Namn : Rikard Från : Gävle Kör : E36 328 Coupe, E36 328 Touring & El Camino -69 Registration date : 08-03-22
Det kan vara bra att inte chocka karossen direkt med S50. Så receptet för en fin inkörning.
M10 2L BrunobananiBottendel. 2L E21 mytomantopp Portad av tjernell,Enem Z55 hybrid kam Schrick ventilfjädrar. Preppad Chrysler 727 3stegs handikapplåda. Autronic SM4 insprutning MSD Dis 4 tändning 4 singel MSD cdi spolar. 1600cc spridare HX50
Ska bli skönt att börja om på ny kula med en E21:a igen. Målet för stunden är att få den körbar så snart som möjligt. Sen hinna provköra lite innan lappmöglet dimper ner. Motorn är ihopskruvad o klar att dimpa ner,men det blir en kort paus till söndagkväll,sen lägger jag i en till växel.
vi hörs.
Senast ändrad av palten den tis 09 sep 2008, 17:13, ändrad totalt 1 gång
Marlboroman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 319 Age : 41 Namn : Tommy Från : Sandviken Kör : V70 Registration date : 07-08-01
du är en skön snubbe du palten... går och visslar och filmar gosakerna
det är roligt att se lite sånt här oxå. så man får se vad som händer i ditt hem/verkstan
Jag hittar ju knappt hem till nya lyan,en skön hängmatta här i verkstan så är den komplett
Man får passa på medans man är unkis,för bakom varje hörn lurar alltid en potentiell fritidsförstörare(läs milf). Men du har ju gått om mig med råge nu 5 Starlet WTF.
mvh Bruno
nicke blom Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 538 Namn : Nicke Från : Månkarbo Kör : inte alls enligt skogsberg! Registration date : 08-03-20
Hmmm, verkar som man måste styra kosan till m10 meckat "paltech" och handla på sig lite åka fort prylar :-), man får sladda förbi i vinter. Nice e d iallafall.
palten Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 643 Age : 57 Namn : Magnus Berglund Från : Sandviken Kör : M50 Big Block Registration date : 07-06-22
Hmmm, verkar som man måste styra kosan till m10 meckat "paltech" och handla på sig lite åka fort prylar :-), man får sladda förbi i vinter. Nice e d iallafall.
Klart du ska! 02:or har ett speciellt litet rum i hjärtat på Palten
mvh
banzai Skogenracing Large
Antal inlägg : 225 Age : 35 Namn : Morgan Från : Alfta Kör : BMW M535i -87 (renoveringsobj.) Registration date : 07-12-23
Hehe,ja det stämmer ju faktiskt. O ingen älg som ville kabba Floffes bruksbil ikväll, puhh. Så man tackar Banzai för trevlig affär. Nu ska de inte kunna braka därbak heller,hehe. Om jag får hålla mig frisk nu så ska kolvarna släppas i omloppsbana nångång i slutet på nästa vecka.
Höres Bruno.
palten Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 643 Age : 57 Namn : Magnus Berglund Från : Sandviken Kör : M50 Big Block Registration date : 07-06-22