Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 B: Lite bilder på nya sierran =)

Gå ner 
+4
Sudden
Mikael
Öbbe
phIe
8 posters
FörfattareMeddelande
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 23 nov 2007, 00:01

Slänger upp par bilder på nya sierran som man kom över till ett rimligt pris.
Dock lite smärre defekt vid det tillfället som syns på första bilden.



B: Lite bilder på nya sierran =) 6kr1zs5

Fronten och huven kommer att lackas svart snarast möjliga plus en grill ska införskaffas.
B: Lite bilder på nya sierran =) 6srgke9

Lite riktning och spackel på fronten så blir det nog kalas.
B: Lite bilder på nya sierran =) 6oeb9de

B: Lite bilder på nya sierran =) 7yn3zvl

Här lär det väll bli lite ändring?? Men undra vad Rolling Eyes
B: Lite bilder på nya sierran =) 72jnn9v

Ska även fixa Cossie vinge och sidokjolar till den är det tänkt.
Sen är det väll obligatoriskt med turbo?? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 23 nov 2007, 01:02

obligatoriskt med turbo? ja Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 23 nov 2007, 09:22

Du och dina bilbyten Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 23 nov 2007, 13:16

Haha ja men den jag köpte av henke rasa bakaxeln på =) Och jag orkade inte hålla på med den . Så då blev det enklare och byta bil till en som funkar.
Till överst på sidan Gå ner
Sudden
Skogenracing Small
Sudden


Antal inlägg : 35
Namn : Linus
Från : Gävle
Kör : Peugeot 206 GTI -01. SAAB 9000 CS -94
Registration date : 07-05-20

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimelör 24 nov 2007, 22:05

Sedär ja. Razz du fick på min gamla stötfångare hehe. Har ju en cossie grill ligger och skräpar också. Dock så gick ett öra av på den :/
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimesön 25 nov 2007, 00:06

Sudden: Jasså Very Happy Hur mycke vill du ha för den då? =). Du har inte hittat delarna till kjolarna? Är mycket sugen på att köpa det av dig jag plus vingen då så klart. Tänkte kolla va du vill ha för inredningen också? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sudden
Skogenracing Small
Sudden


Antal inlägg : 35
Namn : Linus
Från : Gävle
Kör : Peugeot 206 GTI -01. SAAB 9000 CS -94
Registration date : 07-05-20

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimesön 25 nov 2007, 06:17

phIe skrev:
Sudden: Jasså Very Happy Hur mycke vill du ha för den då? =). Du har inte hittat delarna till kjolarna? Är mycket sugen på att köpa det av dig jag plus vingen då så klart. Tänkte kolla va du vill ha för inredningen också? Very Happy


Hehe jag har inte haft tid att gräva runt bland bråten Smile jobbat nätter den här veckan så dagarna har mest gått till att chilla. Grillen kan du få, Den ligger i högen nånstans den med.. Inredningen behöver tvättas av med nånting, blev lite lortig av allt rivande. och förarstolen blev lite sne efter smällen. Tror det är skenan under som vikt sig lite eller nåt.. Vingen och inredningen vet jag iaf vart jag har dom haha Very Happy enda problemet är att jag supit bort nycklarna till förådet där sakerna ligger. Men jag ska fixa det nu i veckan tänkte jag. Du kan ju PM:a ditt mobil nr så kan vi ringas av efter jag letat lite. piz
Till överst på sidan Gå ner
jonasahman
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 457
Age : 39
Namn : jonas
Från : Valbo
Kör : V70
Registration date : 07-06-19

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimetor 06 dec 2007, 23:13

Tyckte jag såg denna finbil på max häromdagen. två hungriga killar som åkte drive in. men varken skogendekal eller maxmärke, sniket Razz
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 07 dec 2007, 13:01

hehe stämmer bra det.. nope ingen dekal än iaf. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sudden
Skogenracing Small
Sudden


Antal inlägg : 35
Namn : Linus
Från : Gävle
Kör : Peugeot 206 GTI -01. SAAB 9000 CS -94
Registration date : 07-05-20

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimelör 08 dec 2007, 07:26

Phie jag hittade på grillen nyss Very Happy låg i bakluckan på saaben. så vill du ha den så får du den. behövs väl lite plastjobb osv men sånt gillar ju du haha
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimesön 09 dec 2007, 00:33

Hehe klart jag tar den =) Är lite sugen på att kolla på inredningen och det också. Men jag kan ju slå dig en pling imorrn så kan jag ju iaf komma och snatta grillen av dig Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimetis 11 dec 2007, 02:37

Jahapp då fick man ju lite mer att göra än att bara rikta fronten och lacka den. Nu lär man även fixa nya lås och rikta runt ena låset då nån idiot varit brutit på bilen men utan större framgång. Mer än att ha sönder låset och bucklat dörren. Så nu kommer jag ju knappt in i bilen själv längre då jag fick låsa upp på passargerar sidan för låset på förarsidan krånglar. Och det va ju så klart på passargerarsidan det skulle brytas Smile
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimetis 11 dec 2007, 08:55

Dryygt...
Att inte folk bara kan ge fn i andras bilar.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Combatbenke
Skogencrew
Combatbenke


Antal inlägg : 1684
Age : 38
Namn : Benke
Från : Gävle
Kör : För lite
Registration date : 06-10-13

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 14 dec 2007, 20:00

sällan du får inbrott. trist mannen Sad
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimelör 15 dec 2007, 02:20

hehe aah menar det.Inatt får den stå utan ratt också får se om det är nån som ger sig på den ändå hehe. Men j*vlar om nån försöker sno den efter jag konverterat den. Ska åka och hämta lite grejer nu i dagarna som jag fått lånat då han inte ville sälja det riktigt än =). Men snart så blir det turbo iaf Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mange-83
Skogenracing Extreme
Mange-83


Antal inlägg : 300
Age : 41
Namn : Magnus
Från : Gårdskär
Kör : FORD Mondeo 2,5T 08:a, Sierra RScosworth 91:a(såld), Sierra 2,0 92:a, Ford F-250,Flakmoped
Registration date : 07-08-28

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimemån 28 jan 2008, 19:54

Går det bra ännu? eller har turbo gett upp? den va ju knappt inkörd före Razz
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimemån 28 jan 2008, 23:44

jodå den lever. men imorrn ska jag skruva av grenröret och borra ut bulten som gick blir ju skvatt galen på att springa och dra åt turbon helatiden hehe. Sen så får jag väll min nya siliconslangar imorrn också så slipper tryckrören glida av =). Kommer lite bilder på det sen det när de inte är så smutsigt överallt Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mange-83
Skogenracing Extreme
Mange-83


Antal inlägg : 300
Age : 41
Namn : Magnus
Från : Gårdskär
Kör : FORD Mondeo 2,5T 08:a, Sierra RScosworth 91:a(såld), Sierra 2,0 92:a, Ford F-250,Flakmoped
Registration date : 07-08-28

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimetor 07 feb 2008, 10:05

Håll fullt bara Razz
nu blir det en dohc turbo!
Till överst på sidan Gå ner
Sudden
Skogenracing Small
Sudden


Antal inlägg : 35
Namn : Linus
Från : Gävle
Kör : Peugeot 206 GTI -01. SAAB 9000 CS -94
Registration date : 07-05-20

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimetor 14 feb 2008, 06:17

Hehe så du har också råkat ut för klåpare som försökt tagit sig in i bilen Razz Samma sak för mig, Bröt sönder låset i förardörren och knölade till plåten runt handtaget så nu måste man låsa upp och sånt på passagerarsidan, Sådär lagomt irriterande att springa runt bilen varje gång. Hur gick det med framlysena föresten ? fick du på dem ?
Till överst på sidan Gå ner
phIe
Skogenracing Large
phIe


Antal inlägg : 235
Age : 40
Namn : Nikolaj
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 07-03-17

B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitimefre 15 feb 2008, 00:55

Ja dom sitter på=) Sitter fint som fan till och med rakt till skillnad från dom gamla sunk lysena. Får tacka så mycket för dom. Men tänkte jag skulle köpa vingen och kjolarna av dig om dom är till salu? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





B: Lite bilder på nya sierran =) Empty
InläggRubrik: Sv: B: Lite bilder på nya sierran =)   B: Lite bilder på nya sierran =) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
B: Lite bilder på nya sierran =)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lite bilder på nya Sierran
» Bilder: 3 nya på sierran :)
» F: Lite G-tech med sierran
» F: Lite gasning med sierran
» B: Sierran efter lite tvätt.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Bilder/Filmer-
Hoppa till: