Rebuilt Skogenracing Small
Antal inlägg : 49 Age : 34 Namn : Jonas Från : Skåne Kör : Audi B6 Quattro // Sierra Coupe Turbo Registration date : 15-08-24
| Rubrik: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? lör 10 sep 2016, 21:14 | |
| Tjena! Sinterlamellen pallar inte längre Sökt runder en del, kan ju beställa från england. Men sett att en del kör med sachs men vilken då och passar den direkt eller mods? Vill ut och burna mer juh | |
|
Limpdjur Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 786 Age : 40 Namn : Johan Lindberg Från : Bollnäs Kör : Dkw S6 -95 Registration date : 06-10-26
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? mån 19 sep 2016, 19:30 | |
| Finns AP på burton lite lite angett moment men verkar klara mer. Jag kör med transit svänghjul och cosworth koppling | |
|
Antal inlägg : 49 Age : 34 Namn : Jonas Från : Skåne Kör : Audi B6 Quattro // Sierra Coupe Turbo Registration date : 15-08-24
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? mån 19 sep 2016, 19:36 | |
| - Limpdjur skrev:
- Finns AP på burton lite lite angett moment men verkar klara mer. Jag kör med transit svänghjul och cosworth koppling
Det låter ju som en idé med transit hjul , svänghjulet passar ju inte från cossien det har jag redan undersökt. Men vilka transiter är det man ska jaga dom hjulen på? Du sitter inte på ett extra? | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? mån 19 sep 2016, 20:32 | |
| Finns en tryckplatta på klracing som är för volvo, den går att modifiera enkelt. billigaste lösningen som håller mycket bra. kolla mina pintoturbo projektrådar för bilder | |
|
Limpdjur Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 786 Age : 40 Namn : Johan Lindberg Från : Bollnäs Kör : Dkw S6 -95 Registration date : 06-10-26
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? mån 19 sep 2016, 21:16 | |
| Pinto satt ganska länge i transit. Men man måste svarva ner för att få dit pintons startkrans. Kör på volvo varianten där går de så är de ju trevligare med mindre diameter på svänghjul och koppling. Nackdelen med AP varianten är att den är dyr | |
|
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? tor 22 sep 2016, 14:19 | |
| Jag tackar för hjälpen Testar nog köra sachs. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vilken tryckplatta till Pinto turbo? | |
| |
|