Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går

Gå ner 
+67
_Glenne_
XeroZ
J.Eklund
incon92
Puckis
plåtis
Lindskog
znyltarn
Henrik
victor91
Knez
kadettt
_-gniraz-_
Dunken
Jonnieboy
Fiechen
nygge
ghettojonny
Haggen
m5micke
Sigge
matsin
Alexander92
ricze
Liljan
krille_CoX
Jimmy
E30Anders
Stavon
Randombastard
Mange
Hamster
Jättemackan
Scherp
Veteranhenke
Catling
Limpdjur
werd
renegade
Eriksson
CarCass
ropa
Wike
633csi
Bitter_
Grey
Puttee
Painlake Racing
Golden Boy
JElfgren
Arvidsson
Kanto
Dannexx
JBlom
Storckeen
Jobio
bosse
racepeter
Joel
sjöblom!
_Macce_
Flexenan
houk
Sten
Xeper
Håcke
Mikael
71 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31  Nästa
FörfattareMeddelande
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetis 14 apr 2015, 17:25

Jag har testat på ms2 och funkar bra men behövs en bluetooth till seriell där, vet jocke har haft nån hemma förr

Så ser det ut då

Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Håcke
Skogencrew
Håcke


Antal inlägg : 1091
Age : 52
Namn : Håkan
Från : Gävle
Kör : Capri 2,9T Sierra 2,0T
Registration date : 06-10-14

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimeons 15 apr 2015, 20:43

Ja du såg lite nöjd ut trots att det va en Android Laughing Razz
Till överst på sidan Gå ner
Grey
Skogencrew
Grey


Antal inlägg : 2023
Age : 42
Namn : Jocke
Från : 08-land
Kör : Ford P100
Registration date : 06-10-30

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimeons 15 apr 2015, 20:50

Han har skrytit så himla mycket sen han skaffade androidplattan så jag kan inte tänka mig annat än att han tycker den är bra! Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.racemovie.se
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetor 16 apr 2015, 08:43

Hehe nej fan heller, det är funktionen jag gillar Smile

Patrik från Kometfoto var i stan så åkte förbi hans fotosession och smög in med brända däck och fick mig ett foto med mig hem Smile Klart ballt

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 204
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetor 16 apr 2015, 19:54

En till

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 205

Och plattan på plats, en knackad plåt och sen har jag för att inte krångla till det allt för mycket limmat dit plattan på den Smile

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 206
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
bosse
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 659
Age : 37
Namn : Bosse
Från : BRO/STHLM
Kör : allt för många bilar
Registration date : 10-06-16

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 11:56

Jag kan inte hjälpa att märka att din ljusinställning höger fram är helt åt helvette hahaha
Skiljer juh fö fan en halvmeter Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Randombastard
Skogenracing Extreme
Randombastard


Antal inlägg : 404
Age : 35
Namn : Bobby
Från : Landskrona
Kör : Ford Sierra 2.0i
Registration date : 14-09-17

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 16:59

Skitnajs Micke!

Gillar att man har plattan istället för massa mätare överallt Smile
Till överst på sidan Gå ner
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 21:37

Nice !
Hade planerat att köra traditonellt i min vita.
Men börjar förstå hur pass smidigt det verkligen är med en tablet.
Blir ju rätt så jädra mycket billigare än tex autometer mätare oxå !

Är det en 7" tablet du skaffat dig ?

Är nyfiken på hur ecu masters egna layout såg ut ? 😜
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 21:50

bosse skrev:
Jag kan inte hjälpa att märka att din ljusinställning höger fram är helt åt helvette hahaha
Skiljer juh fö fan en halvmeter  Very Happy

Fixat nu, en liten plastbit som gått sönder

Randombastard skrev:
Skitnajs Micke!

Gillar att man har plattan istället för massa mätare överallt Smile

tack, ja smidigt Smile

_Macce_ skrev:
Nice !
Hade planerat att köra traditonellt i min vita.
Men börjar förstå hur pass smidigt det verkligen är med en tablet.
Blir ju rätt så jädra mycket billigare än tex autometer mätare oxå !

Är det en 7" tablet du skaffat dig ?

Är nyfiken på hur ecu masters egna layout såg ut ? 😜

Traditionellt är förjävla snyggt helt klart men är 8000kr innan det är klart, den här 7tums tab3:an gick på 1100kr och funkar bättre än förväntat. Ecumasters egna ser inte bra ut men jobbas på det, bara ladda ner om du har en andriodtelefon 🙈
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 21:52

iPhone 6 här 👊😗
Ja det är ungefär 8 jag också räknat på.
Betydligt billigare med en skärm !

Allt pekar på att det får bli en sådan nu.
Annars får jag nog inte ut bilen i sommar 😳
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 21:54

_Macce_ skrev:
iPhone 6 här 👊😗
Ja det är ungefär 8 jag också räknat på.
Betydligt billigare med en skärm !

Allt pekar på att det får bli en sådan nu.
Annars får jag nog inte ut bilen i sommar 😳

Ordning på dig Smile iPhone 6 for the win!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Joel
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 533
Age : 34
Namn : Joel
Från : Norrhult, Småland
Kör : Golf GTI 16v -89, Ford Sierra -88
Registration date : 10-03-06

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 23:15

Apple produkter är för 14-åriga tjejer och Hipsters.
Jag vet inte vad ni identifierar er mest med? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimefre 17 apr 2015, 23:36

Jag brukar jämföra med en bmw som är som iPhone och kian som en andriod. Bmw:n andas lyx och kvalite, därav sitt högre pris. Medans kia funkar givetvis skapligt och tar en dit man vill komma men med en kvalitetskänsla som är långt ifrån bmw:n. Gillar man billigare produkter med plastig känsla och tråkigt operativ så välj för all del en Andriod, är det priset att betala för att känna sig lite annorlunda så får det väl vara så scratch Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 144183
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimelör 18 apr 2015, 00:02

FAst hur va de nu micke, funkade det att använda en Apple i bilen? Wink



///J
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Joel
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 533
Age : 34
Namn : Joel
Från : Norrhult, Småland
Kör : Golf GTI 16v -89, Ford Sierra -88
Registration date : 10-03-06

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimelör 18 apr 2015, 00:14

Haha, bra argument.  Smile  Nu går det ju inte jämföra med en dyr iPhone 6 med en billig android telefon. Då måste man väl ändå jämföra med en lur i samma prisklass.

Med andriod har man ju val vilket man inte har med iPhone. Du har billiga och dyra modeller av FLERA fabrikat att välja på. Men apple kan du välja färg och kanske minnesstorlek?

Apple är rövhål. "Ska vi använda en standard usb-anslutning? Nej vi gör en helt ny som bara vi har."

Detta ligger i deras natur sen långt tillbaka.
Token ring istället för ethernet.
Deras eget jävla påhitt istället för firewire mm och listan bara fortsätter.

Apple för mig är för dom som inte kan något om teknik men bara måste ha det nyaste men vet inte varför.
Jag tycker det är sinnessjuk att lägga så mkt pengar på en telefonjävel. Spelar ingen roll om det är iPhone eller Android som operativ.

Testat att utveckla något till iPhone eller Android och se vilket du föredrar?


/ Tror vi lämnar detta nu va? Haha Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimelör 18 apr 2015, 07:05

Kört båda varianter, haft dyra androider och helt klart skillnad. Men precis som med bilarna finns det alltid något problem med respektive märke Smile dock är lightning kontaken överlägsen usb som android har så förstår apple som inte ville köra med den Smile

men som du säger så släpper vi det här även om det är roligt att diskutera Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimemån 20 apr 2015, 20:06

Suck eller till och med dubbelsuck. Fick ett glatt sms av sambon min att jag fått paket idag. Äntligen har jag fått fälgarna tänkte jag men när jag kom hem så låg det bara två där scratch firman som sålt det hävdar att dom kommer snart då det är posten som strular så får se. Man kan väl enkelt säga att engelsmännen är totalt värdelösa på att skicka grejor och när dom väl fått iväg skiten så är det inte rätt heller Sad

Hur som helst så va dom ju skitsnygga

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 207

Konstaterade senare i verkstan att jag måste byta till cosworth rwd bromsskivor för annars får inte oken plats

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 208

Tyvärr va det alldeles för lågt ET på dom så sticker ut, någon här som valsat på skapligt mycket på en sierra?

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 209



Liten filmsnutt föresten från när jag störde Kometfoto när han fotade en bil ute i skogen, han lyckades slänga upp kameran och filma när jag brände iväg så va lite kul Smile

Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
_Macce_
Skogenracing Elite
_Macce_


Antal inlägg : 1258
Age : 34
Namn : Marcus
Från : Norrköping
Kör : Överladdad Ford
Registration date : 07-03-23

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimemån 20 apr 2015, 21:23

Värdelösa engelsmän !
Snygga var dom iaf.

På med lite smalare däck bara (inte herrejösses små) sen sänkt mycket så har du klockrent stuk !
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Team-Vebotrim/143643252347044?ref
bosse
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 659
Age : 37
Namn : Bosse
Från : BRO/STHLM
Kör : allt för många bilar
Registration date : 10-06-16

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimemån 20 apr 2015, 21:35

Eller så fräser man insidan tills et måttet stämmer, men inte allt för mkt då Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetis 21 apr 2015, 18:52

Ska åka med R-däck på dom tänkte jag så blir inte allt för smala 205 50 15. Men det borde gå att valsa och i värsta fall som bosse säger fräsa av någon mm.

Byta fälgar förde med sig mer bekymmer, jag köpte ju bromsskivor och ok från en 4x4 som jag schimsat ut men tog i fälgarna så fick bli ett par nya slitsade rwd skivor från TG racing Smile Kan lova att första bromsningarna va lite läskiga med målade skivor innan det nöttes ner Very Happy Nu hoppas jag bara nästa kolli kommer så jag kan montera, tror det kan bli skönt retrostuk

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 210
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Jättemackan
Skogencrew
Jättemackan


Antal inlägg : 1564
Age : 47
Namn : Marcus
Från : Karlholmsbruk
Kör : 1 Bil + 1 Fård..
Registration date : 09-05-10

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetis 21 apr 2015, 18:58

Kommer att bli löjligt snyggt cheers
Till överst på sidan Gå ner
bosse
Skogenracing Supreme



Antal inlägg : 659
Age : 37
Namn : Bosse
Från : BRO/STHLM
Kör : allt för många bilar
Registration date : 10-06-16

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimetis 21 apr 2015, 21:42

Kommer nog bli fint ska du se
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimeons 22 apr 2015, 20:27

Hoppas det, om jag får plats!

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 211
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Jobio
Skogenracing Extreme
Jobio


Antal inlägg : 490
Age : 51
Namn : Johan Biörs
Från : Insjön
Kör : Ford Granada 2,9TIC Honda Blackbird
Registration date : 13-10-05

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimeons 22 apr 2015, 21:02

Ja det var fina fälgar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sten
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 379
Age : 53
Namn : Morgan
Från : Härjedalen
Kör : Bil,skoter,hoj,mm.
Registration date : 11-04-10

Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitimeons 22 apr 2015, 21:03

Denna bilen blir bara mer och mer "rätt"!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Empty
InläggRubrik: Sv: Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går   Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går - Sida 25 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW part deux: Tuffar och går
Till överst på sidan 
Sida 25 av 31Gå till sida : Föregående  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW
» Mikael - Ford Sierra med Hjärta från BMW: 499.5hk & 681nm på hjulen
» Mikael - Ford Sierra 2.9i V6 Turbo: 323hk, 487nm på driven! Film sid 33
» Mikael - Ford Sierra 2.9t "gubbkombin"
» Mikael - Ford Sierra pintoheaven "till salu"

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: