Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Wike
Skogenracing Supreme
Wike


Antal inlägg : 664
Age : 33
Namn : Wike
Från : Gävle
Kör : Kanske inte som alla andra?
Registration date : 08-07-02

Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Empty
InläggRubrik: Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!   Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Icon_minitimemån 08 mar 2010, 20:50

Det är ju så typiskt.. Den 26 November 2008 blev min fård stulen och lensad på allt.. Och nu idag när jag var och jobbade i anderberg och skottade snö på sophustaken så försökte någon annan..
Men den här gången lyckades dom inte få med sig bilen..

Men dom skulle prongt försöka sparka sönder rattlåset, vilket resulterade i att ratten samt rattstången är numer krokigt.. Först trodde jag inte att dom hade snott något, eftersom att startkablar, bensindunk, varvräknare och stereo var kvar.. Samt kamera stativet som låg i bakluckan.. Men sen senare så kom jag på att jag hade mina dojjer låg där i också.. Så jag gick och kollade.. Men då hade ju dom jävlarna tagit mina absoluta favorit dojjer genom tiderna..

Och det här hände någon gång mellan typ halv 9 och halv 11 på morgonen..
Så det var sista gången jag köpte dyra skor och sista gången jag parkerade i andersberg..


Man blir ju bara så otroligt j*vla less Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Saabmicke
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 40
Namn : Mikael Persson
Från : Gävle
Kör : Saab 9000
Registration date : 09-09-18

Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Empty
InläggRubrik: Sv: Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!   Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Icon_minitimeons 10 mar 2010, 20:40

Fan så surt, lider med dig. Finns inget mer man hatar än sånt här. Blir bara jobbigt för den som äger bilen med försäkringar och massa krångel!!
Usch nog för man hört mkt om andersberg, men va fan på morgonen??!!!!
Fick en bil stulen från högskolan oxå för en massa år sen, borta i fem dagar sen hitta polisen den i furuvik ganska sönderkörd Sad

Hoppas de löser sig bra iaf då..

Mvh Micke
Till överst på sidan Gå ner
Jättemackan
Skogencrew
Jättemackan


Antal inlägg : 1564
Age : 47
Namn : Marcus
Från : Karlholmsbruk
Kör : 1 Bil + 1 Fård..
Registration date : 09-05-10

Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Empty
InläggRubrik: Sv: Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!   Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Icon_minitimeons 10 mar 2010, 22:01

Sjuuukt trökigt, lider med dig.
Till överst på sidan Gå ner
Wike
Skogenracing Supreme
Wike


Antal inlägg : 664
Age : 33
Namn : Wike
Från : Gävle
Kör : Kanske inte som alla andra?
Registration date : 08-07-02

Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Empty
InläggRubrik: Sv: Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!   Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Icon_minitimetor 11 mar 2010, 20:52

Jaa det är ju inte direkt roligt.. Och så har man ju bara trafik försäkring så jag sket i att ens ringa polisen.. Tappade orken totalt och orkade inte lägga ner någon tid på det.. Men det är ju trökigt när det händer Sad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Empty
InläggRubrik: Sv: Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!   Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Satans folk som inte kan skilja på ditt och mitt!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Får inte in någon programvara i mitt ms2 v3
» Startar inte vet inte varför något med insprut elr tändning
» 2.9 startar inte, verkar inte få soppa.. PANIK!
» B: Ditt senaste fynd till bilen.
» Tips om bra folk som kan porta en topp.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: