Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort

Gå ner 
5 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetor 20 aug 2009, 20:43

Har nu länge funderat på om man ska slänga upp en projekttråd på forden här,och nu fick jag tummen ur och gjorde så Very Happy

Bilen är absolut inte tänkt att vara snygg för fem öre,som ni ser på bilderna. Motorn ska vara funktionsduglig för turbo. Det är målet.

Lite planer för framtiden om den inte hinner bli såld är;

* Få i turbon och få den att ladda 0.7bar Minst utan att må illa.
* Få den igenom besiktning Razz
* Eventuellt sänka den och få den hårdare i fjädring. Ska inte vara skönt att åka denna inte Very Happy

Finns lite mer småpul i skallen jag tänkt på,men inget jag uppfyller ännu.

Lite bilder på hur det ser ut för stunden.

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 230200975744Pa4f3
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 440200982957Pdedc
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Da0200982834Pb40c
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 760200983105P7e2e

Motorn är ihopskruvad efter toppacknings byte samt toppbyte.

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 4f0200983408Pdf97

Motorn går inte helt okey då jag inte har någon tomgång nästan. Någon som har lite tips?

Fler bilder kommer såfort jag fått fatt på dom Wink

Bara skriva vad ni tycker så länge. Som sagt.. Inget att vara stolt över,men den ska väl vara duglig.


Senast ändrad av JohanH den lör 05 dec 2009, 22:04, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
okkarakka
Skogenracing Large
okkarakka


Antal inlägg : 162
Namn : oskar
Från : finland
Kör : ford
Registration date : 07-02-02

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetor 20 aug 2009, 20:47

smörj tomgångs motorn ?
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetor 20 aug 2009, 20:51

Edit: nevermind haha Embarassed


Senast ändrad av JohanH den tor 20 aug 2009, 22:58, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetor 20 aug 2009, 20:54

Trodde jag postade filmen,men icke. Här är iaf uppstarten av bilen(inte första uppstarten dock om det skulle göra nån skillnad)

http://vimeo.com/6195468

Jag vet att man måste låta bilen stå 5-10minuter för att ställa in sig..men det är väldigt svårt när tomgången är så dålig och,sällan men ibland,Dör.
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetor 20 aug 2009, 22:30

Fick höra nu av en snubbe att bilen kan gå som den gör för att packningarna är sprillans nya. Vet inte om han menar tomgången eller de faktum att den dricker vatten.

Tror dock att vattendrickandet beror på att kylaren stått helt tom,och måste dricka upp sig så den blir full. 6-8liter rymmer den tydligen så Smile
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:12

kammen har hoppat ett eller 2 kugg. nästan säkert. går ju som en håsa.
annars plocka ut felkoder. borde vara typ 1 eller flera till.
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:20

xepez skrev:
kammen har hoppat ett eller 2 kugg. nästan säkert. går ju som en håsa.
annars plocka ut felkoder. borde vara typ 1 eller flera till.

Hade nästan något liknande i tankarna. går dock bättre nu då jag glömt koppla in spjälllägesgivaren på filmen. Dock suger den fortfarande in vatten och det kommer nog inte lösa sig genom att ändra kamdrevet skulle jag tro :/

Inga tips på vad som är fel? Det mest troliga är väl att de skulle vara en spricka någonstans,men toppen var i "toppenskick" och såg inte heller några defekter på blocket. :/
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:23

topplocks packing kass? dratt sönder den när den spändes fast?
även att toppen e jätte svår att se sprickor. sprickorna kommer mellan avgas och insugnings ventilerna.
min bil drog lite vatten men de gjorde inget att bilen gick dålig.
Till överst på sidan Gå ner
Hedin_
Skogenracing Elite
Hedin_


Antal inlägg : 1976
Age : 33
Namn : Tobbe
Från : Gävle
Kör : Audi A4 1.8T
Registration date : 08-12-15

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:27

Som det låter för mig så är det topp packningen. Sen som xepez sa att det kan va svårt o se sprickorna. Men dra den in mkt vatten eller lite? Har du kollat om den drar mkt olja också?

Men fortfarande är ju det en ny topp packning scratch
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:33

Det är sprillans nya Elring stålpackningar jag har sitter i. Toppen var nyrenoverad sen en månad tillbaka då jag köpte den(planad osv).

hmm Jag själv tycker det är väldigt mycket vatten den drar.. dock ryker den inte mycket,samt tempen går aldrig upp heller av någon skum anledning. Dock står den på tomgång och puttrar..men tempmätaren borde ju iallafall resa sig något tycker man.

Olja har jag inte sett att den drar någon,utan det är som förr.
Till överst på sidan Gå ner
Hedin_
Skogenracing Elite
Hedin_


Antal inlägg : 1976
Age : 33
Namn : Tobbe
Från : Gävle
Kör : Audi A4 1.8T
Registration date : 08-12-15

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:34

Ok. Inge läckage i kylarn?

Hur går bilen nu. Samma som på filmen just på tomgång eller?
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:40

Kylaren vet jag inte om den läcker.. Dock måste det ju vara något Inuti motorn då det kommer ut med avgaserna.

Bilen har mer tomgång nu än på filmen iallafall. Låter inte som en tändkulebåt nu Wink
Till överst på sidan Gå ner
Hedin_
Skogenracing Elite
Hedin_


Antal inlägg : 1976
Age : 33
Namn : Tobbe
Från : Gävle
Kör : Audi A4 1.8T
Registration date : 08-12-15

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:45

Kommer glykolen ut med avgaserna Shocked ??
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 24 aug 2009, 23:48

Just för tillfället kör jag ingen glykol då det är plusgrader ute fortfarande Wink Men vattnet verkar komma ut med avgaserna :/ Man ser på filmen att de ryker lite vitt,och de är väl vattnet skulle jag tro.

Just för tillfället känns det bara som jag har förbättrat att den inte skickar ut så mycket vatten med avgaserna,när jag i själva verket ville förhindra den Helt från att göra så.

Jag har dragit med rätt moment från början i toppbultarna,och sen efterdragit dom med lite hårdare moment då det är stålpackningar och man Eventuellt behövde dra åt dom lite mer sa en FMCS kille.

Drog dock inte åt med mer än 55Nm som tydligen ska vara max enligt haynes(som för övrigt lurat mig en gång visserligen Wink )
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 07:11

dra om toppen. vilka bultar har du? dom med brickan fast eller lös? dom med lös bricka är dom bättre bultarna och dom med fast bricka ska bytas ut mot dom med lös bricka. då dom inte är sträck bular.
dra om toppen. tror felet e där.
ja drog mina elring packningar med först 20nm sen 90 grader sen 90 grader igen, som de står i autodata att man ska göra. felet kan ligga där. så prova spänn om toppen.
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 13:05

Suck. det betyder med andra ord att jag måste köpa ny kedjesträckare(om jag inte lyckas återställa min) samt nya toppbultar då dom också ska bytas. Dessa bultar jag har är med den lösa ringen.
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 22:22

städade lite invändigt i bilen idag,samt monterade skylten fram. Spacklade lite på huven med,så nerslipning imorn samt primelackning.

Tycker den ser hyfsat rå ut med ögonlocken.

Ska spackla lite på interiören med då det som synes saknas lite bitar av skummet. tänkte även göra interiören Svart då det vita gör den så ljus invändigt. är inte så nöjd med looken.

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 3j2mc6hk25gwzv5y9jzw
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Kip1ni7nj6fttl38i576
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort 0mpqcunrwuzyojosp271
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 23:05

sträckaren sätter du i skruv städet och sen pressar sakta ihop och sen när du kommer till ringen petar du in den med en rak lite skruv mejsel eller flattång så dom går ihop och sen stänner ihop den nästan hela vägen. dom bultarna kan du dra om flera gånger då som inte sträcker sig.
har dratt om mina typ 3ggr. inget har hänt. och toppen lyfter inte sig heller. kör på 1.2 bar just nu med ms Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 23:10

:O Så toppbultarna är återanvändningsbara? Isåfall lyfter jag toppen Snarast haha Very Happy

Sträckaren är jag orolig för. Sist jag försökte mig på detta så drog jag Först in den för långt,så jag var tvungen att göra om proceduren.. Efter den andra gången så låste sig sträckaren helt. Gick inte Alls att lösa ut. Så misslyckas jag där blir det ännu mer pengar att lägga ut.

Såg en sak idag föresten som slog mina tankar lite hårt.

Enligt haynesmanualen ska jag dra bultarna på ett speciellt sätt,så jag följde den bilden.. Idag kikade jag i toppbult kartongen,och såg att det ska dras i en Helt annan ordning.. Ska jag köra efter haynes,eller den bilden som jag fick med bultarna?

Hur menar du när du drog bultarna 90grader?
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 23:15

du drar bultarna i ett S typ börjar i mitten och går sedan ut på sidorna. inte först och ett hål sen åt andra utan jämnt ut.

ett varv är 360 grader så först drar man 20nm sen 90 grader vilket är ett kvarts varv. sen låt den stå med den spänningen ett tag (10-15min) så trycket fördelas ut över hela packningen sen drar ut 90 grader igen ett kvarts varv. kolla öven spickor i toppen. dom brukar komma när bilen kokar.
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimetis 25 aug 2009, 23:25

Hmm hänger inte med riktigt.

Vi säger att jag följer schemat som jag fick med toppbultarna.

Jag börjar i hål ett med att sätta ner en bult bara i hålet,utan att skruva.. sen fortsätter med 2,3 osv. Sen när alla är i.. Där fastnar det för mig.. Som jag Tror jag förstår det så ska jag dra med fingerkraft tills det tar stopp på allihopa,sen köra 90grader på alla,sen 90 igen efter att motorn blivit lagom varm så drar jag dom igen?=

Ursäkta om man är lite trög,men dagen börjar se sitt slut,och det har ju sina konsekvenser Wink
Till överst på sidan Gå ner
xepez
Skogenracing Large
xepez


Antal inlägg : 295
Age : 33
Namn : Oscar
Från : skåne , billesholm
Kör : Sierra Turbo 2,9
Registration date : 07-12-14

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimeons 26 aug 2009, 06:52

du drar ner alla bultar med en moment nyckel som e ställd på 20nm. sen drar du 90 grader sen 90 igen. behöver nog inte dra om toppen när den blivit varm. isåfal släpper du spänningen på bultarna och gör om allt igen. asså bara dragningen,
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimelör 05 sep 2009, 21:08

Nämen se där! KONI med sänkfjädrar införskaffade. Borde ge en liten push.

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort A5200955941PM669a
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimemån 07 sep 2009, 22:43

Har tröttnat på att försöka fixa denna så den är till salu nu. Åker ut en annons inom kort. Tills dess så är det välkommet att maila mig om info,och vad du bjuder eller så. :/
Till överst på sidan Gå ner
JohanH
Skogenracing Extreme



Antal inlägg : 443
Age : 36
Namn : Johan
Från : Kumla
Kör : Honda CRX
Registration date : 09-03-08

JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitimesön 11 okt 2009, 15:13

Drog ut bilen för att prova den lite för 2veckor sen ungefär,och tro på fan att den gick iallafall. Dock inte för bra.

Läckan verkar finnas kvar,och motorn går väldigt orent tack vare allt vatten som sugs in i motorn. Tycker dock att den borde gått lika illa då när toppackningen var helt körd,men då fungerade den ändå.

Har lagt ut på annons nu som sagt,men går i tankarna på om man inte ska trotsa allt,och försöka dra på den andra toppen och se om de läcker fortfarande,eller ej. Fungerar den då,så blir det till att skaffa en katalysator och sen besikta bilen. Då lär den bli lättare att sälja Wink

Nej nu vore det bra om man fick en fungerande bil..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Empty
InläggRubrik: Sv: JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort   JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
JohanH - Ford sierra DOHC | Ny topp igen,och uppstart inom kort
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» ford sierra 2.0 DOHC topp ?
» Druvan- sierra 2,0 DOHC turbo.dax att dra igång lite igen ;)
» ford sierra 2.0 dohc
» Ford Sierra DOHC -93 Startar ej
» Ford Sierra 2.0 Dohc Turbo CZ

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: