Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!

Gå ner 
+3
Mikael
olsson
Toffe
7 posters
FörfattareMeddelande
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe


Antal inlägg : 1989
Age : 137
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimesön 07 dec 2008, 23:16

Akta er för att göra affärer med denna valp!

Han är skyldig flera på detta forum pengar,ej sköt sin åtaganden m.m

Går under nicket Stenmark!
https://skogenracing.editboard.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=418

Lite info för er som lessnat på att ringa eniro och få ett mobil nummer som inte funkar/avslaget

Födelsedatum: 1990-06-13
Förnamn: Robert Åke
Efternamn: Stenmark
Adress: Kasmursvägen 15
Postnummer: 812 93
Ort: Kungsgården
Tele:0290-37056 (reggad på Cristina Stenmark)
Mobil:070-2916890 (svarar lika ofta som tomten)

Alla denna info är helt laglig! www.ratsit.se




Flera på detta forum kan bekräfta problemen med denna skojare/snorrunge!


God hjul


Senast ändrad av Toffe den tis 09 dec 2008, 12:30, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
olsson
Skogenracing Large
olsson


Antal inlägg : 166
Age : 34
Namn : Fredrik Olsson
Från : Gefle
Kör : Ford Cortina -67 V8 & Ford Cortina -68
Registration date : 08-01-11

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimesön 07 dec 2008, 23:40

Jag har också haft affärer med han som inte sluta så bra..
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimemån 08 dec 2008, 09:18

Tragiskt att folk inte ska kunna sköta sina affärer. En dag lurar han fel person och då går det illa (om han nu inte redan gjort det vill säga)

Dessutom blir sådana här personer bannlysta och kan inte vara roligt att ha en sådan här grej på sig i framtida affärer.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Stenmark
Bannad
Stenmark


Antal inlägg : 159
Namn : Smygarn
Från : Kungsgården
Kör : E30 325
Registration date : 08-01-01

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimemån 08 dec 2008, 14:02

Pzykko själv sa att vi skulle ta de dära sen men jag ville göra de på en gång men han visste att jag skulle skrota bilen så han kunde ju skickat in lappen.

Mange w 200:- för ett batteri vi skulle ta när han skulle ut till dig toffe men jag har satt över 200:-

Jag erkänner att jag segat och gjort fel. Telefon svarar jag jämt i förutom nu när jag var i borta i göteborg och telefon är på vift.

Hem nr finns jag alltid på !

Olsson är du nå bättre själv ? så många du lurat på hojar osv nyrenoverade motorer mm
Till överst på sidan Gå ner
GrevTech
Skogenracing Large
GrevTech


Antal inlägg : 114
Age : 36
Namn : greven
Från : Berg
Kör : lastbilar av olika storlekar
Registration date : 07-09-23

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimemån 08 dec 2008, 18:43

ja jag har haft en del problem med mister stenmark. bara strul, svara inte i telefonen lr på mejl. dom sakerna är lösta idag men inte dirket av hjälp från stenmark själv. så vad man vet idag så skulle jag inte ens sälja en varmkorv åt killen.
Till överst på sidan Gå ner
Combatbenke
Skogencrew
Combatbenke


Antal inlägg : 1684
Age : 38
Namn : Benke
Från : Gävle
Kör : För lite
Registration date : 06-10-13

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimemån 08 dec 2008, 19:43

min och herr stenmarks sak är väl i stort sätt överspelad. Men han skulle komma in till gävle ca 5 ggr om jag inte minns helt fel och ringa mig då och byta papper. Men fick aldrig något samtal. Handlar inte om några pengar men segt iaf med strul
Till överst på sidan Gå ner
Jeppo
Skogenracing Supreme
Jeppo


Antal inlägg : 811
Age : 35
Namn : Jesper Ericsson
Från : Tierp
Kör : V70N - Vector turbo
Registration date : 07-10-16

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimemån 08 dec 2008, 19:52

Jag har blivit lurad på grejjer stenmark skulle skicka efter ett fiddyköp.. samma där, inget svar på telenr han angav. Skitsumma, ett par hundra kronor max..

Det är bara principen, åt helvete rakt.
Till överst på sidan Gå ner
olsson
Skogenracing Large
olsson


Antal inlägg : 166
Age : 34
Namn : Fredrik Olsson
Från : Gefle
Kör : Ford Cortina -67 V8 & Ford Cortina -68
Registration date : 08-01-11

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimetis 09 dec 2008, 20:34

Ja men känns inte så kul när man blir hotad att han ska komma och slå ner mig om jag inte gör som han vill, och han skulle elda upp min bil och bryta sig in i mitt hus. Så känns de inte så kul...
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitimetis 09 dec 2008, 22:39

Nu har jag gått igenom och rensat tråden på onödigt och tagit fram det väsentliga.
Stenmark har inte skött sig så bra så många här känner sig lurade. Det är ingen meningen att Skogen ska bli en sida där sådant här ältas. Det är inte bra för stämningen på något sätt.
Hoppas att vi alla tänker på detta när vi gör affärer här igenom och sköter oss snyggt så det inte blir flera problem

Jag kommer bevaka och ser jag att Stenmark har avslutat sina affärer med respektive kommer det skrivar här!

Edit: Han har avslutat affären med dom två som Toffe var inblandade med.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Sponsored content





Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Empty
InläggRubrik: Sv: Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!   Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Varning! Robert Åke Stenmark fullföljer inte affärer enligt kutym!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Startar inte vet inte varför något med insprut elr tändning
» hans dahlbäck + robert uhr=sant
» Stenmark - Bmw E30 325 Touring
» VARNING för Autosafe!
» Stenmark - Bmw 318I Turbo projekt.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: