klase Skogenracing Small
Antal inlägg : 2 Age : 43 Namn : henke Från : pvik Kör : bmw Registration date : 11-04-05
| Rubrik: igen trigger signal b230ft..! tor 29 mar 2012, 06:42 | |
| tjena Har problem me mitt ms 1v3 029 med extra kod byggt av morfid för vr givare har bytt, samt mätt vr givaren me ocilleskop å får signal från vr givaren men verkar som att ms boxen inte tar imot signalen från vr givaren.. har även varit å justerat på r52 och r56 efter vr inställningsguiden på sävarturbo å funkar ändå inte allt annat ger utslag..har även kolla igenom så de är rätt kopplat...!så nästa steg får väl bli å skicka iväg boxen om man inte kommer på nåt fel..!
| |
|
E-Tech Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1584 Age : 43 Namn : Eric Från : Jästrikland Kör : 9,92sec 235kmh Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: igen trigger signal b230ft..! tor 29 mar 2012, 15:22 | |
| - klase skrev:
- tjena Har problem me mitt ms 1v3 029 med extra kod byggt av morfid för vr givare har bytt, samt mätt vr givaren me ocilleskop å får signal från vr givaren men verkar som att ms boxen inte tar imot signalen från vr givaren.. har även varit å justerat på r52 och r56 efter vr inställningsguiden på sävarturbo å funkar ändå inte allt annat ger utslag..har även kolla igenom så de är rätt kopplat...!så nästa steg får väl bli å skicka iväg boxen om man inte kommer på nåt fel..!
hade problem som fan med de på min 740 fick vrida fram o tillbaka mellan pottarna som fan och till slut så hoppa de igång..... fin justera kan man göra när bilen går sen //E | |
|
klase Skogenracing Small
Antal inlägg : 2 Age : 43 Namn : henke Från : pvik Kör : bmw Registration date : 11-04-05
| Rubrik: Sv: igen trigger signal b230ft..! tor 29 mar 2012, 15:45 | |
| okey får bråka vidare med i helgen så får ja se om ja får nån ordning på att | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: igen trigger signal b230ft..! | |
| |
|