sonaxvax Skogenracing Large
Antal inlägg : 255 Age : 31 Namn : marcus Från : Söderhamn Kör : Volvo 940 Turbo IGEN Registration date : 11-11-09
| Rubrik: startspärr 940 tis 06 dec 2011, 02:15 | |
| tjena har kollat runt lite på vissa sidor nu när jag ska byta från automat till manuell och på vissa forum nämns det att det sitter en "startspärr" när man kört med automatlåda som man tydligen ska koppla ihop nån som har mer info om det? | |
|
E-Tech Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1584 Age : 43 Namn : Eric Från : Jästrikland Kör : 9,92sec 235kmh Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: startspärr 940 tis 06 dec 2011, 12:35 | |
| - sonaxvax skrev:
- tjena har kollat runt lite på vissa sidor nu när jag ska byta från automat till manuell och på vissa forum nämns det att det sitter en "startspärr" när man kört med automatlåda som man tydligen ska koppla ihop nån som har mer info om det?
bara bygla (tror den är rosa) kabeln vid växelspaken //E-Tech | |
|
sonaxvax Skogenracing Large
Antal inlägg : 255 Age : 31 Namn : marcus Från : Söderhamn Kör : Volvo 940 Turbo IGEN Registration date : 11-11-09
| Rubrik: Sv: startspärr 940 ons 07 dec 2011, 00:40 | |
| - E-Tech skrev:
- sonaxvax skrev:
- tjena har kollat runt lite på vissa sidor nu när jag ska byta från automat till manuell och på vissa forum nämns det att det sitter en "startspärr" när man kört med automatlåda som man tydligen ska koppla ihop nån som har mer info om det?
bara bygla (tror den är rosa) kabeln vid växelspaken //E-Tech Tack för svar! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: startspärr 940 | |
| |
|