Stampe71 Skogenracing Small
Antal inlägg : 7 Age : 34 Namn : Hampus Eriksson Från : örbyhus Kör : Volvo 240 Registration date : 11-09-21
| Rubrik: Ny på forumet ! ons 21 sep 2011, 21:48 | |
| Tjenare ! Mitt namn är Hampus Eriksson och är 14 , ska berätta de här på en gång . Varför de står att jag är 21 i profilen är för att de inte funka att skriva inte 1997 även fast de står att lägsta ålder är 13 . Om nån inte tycker jag passar här så säg till så avregisterar jag mig eller hittar nån annan lösning ! . Ja iaf jag har då en volvo 240 som de kommer dyka upp ett litet projekt på inom en snar framtid då den ska göras i ordning till första bil , kommer även komma en del frågor från mig . Om nån har nå frågor eller invändningar emot att jag är registrerad hör av er // Hampus ! | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Ny på forumet ! ons 21 sep 2011, 22:02 | |
| Vi har igentligen en gräns på 18 år men alla som sköter det snyggt är endå välkomna hit | |
|
Stampe71 Skogenracing Small
Antal inlägg : 7 Age : 34 Namn : Hampus Eriksson Från : örbyhus Kör : Volvo 240 Registration date : 11-09-21
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ny på forumet ! | |
| |
|