Skogenracing.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HemHem  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Eftersnack Gävleopen 2011

Gå ner 
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe

Antal inlägg : 1989
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimeons 07 sep 2011, 22:50

en bra samlings plats nära en stor väg som inte använts i alla år, kan ge mig fan på att de åker folk ut till dragongate på chans varjehelg för å kolla om de e nå på G.

Finns det inge bra vid värmeverket johannes eller de nya området där? inte direkt nå hus och en stor E4 att åka ut på. då åker du enkelt till R80 rondellen eller valbo kyrkan.. lite synd är det att de inte finns lika många avfarter på E4 här som i fjollträsk, annars hade vi ju haft den.

Ett annat problem med skogen är att de risk för möten, de e de inte heller i fjollträsk. men å andra sidan så tror ja inte killen med 1500hp kärra åker 201m på en 300m raka med en 90g vänter böj efter heller men man vet ju aldrig..

ja tror de e ståkholms modells som gäller..

Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ

Antal inlägg : 787
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimeons 07 sep 2011, 23:02

Toffe skrev:
en bra samlings plats nära en stor väg som inte använts i alla år, kan ge mig fan på att de åker folk ut till dragongate på chans varjehelg för å kolla om de e nå på G.

Finns det inge bra vid värmeverket johannes eller de nya området där? inte direkt nå hus och en stor E4 att åka ut på. då åker du enkelt till R80 rondellen eller valbo kyrkan.. lite synd är det att de inte finns lika många avfarter på E4 här som i fjollträsk, annars hade vi ju haft den.

Ett annat problem med skogen är att de risk för möten, de e de inte heller i fjollträsk. men å andra sidan så tror ja inte killen med 1500hp kärra åker 201m på en 300m raka med en 90g vänter böj efter heller men man vet ju aldrig..

ja tror de e ståkholms modells som gäller..

Ja helt rätt där, folk åker till dragon gate varje helg och kollar. Ja det Sthlm har så bra det är ju att dom har en uppsjö av vägar som är dubbelfiliga och upplysa, vilket vi har väldigt fåtal av faktiskt.

///J GSR

noll21
Skogenracing Small

Antal inlägg : 34
Namn : Ricco
Från : västerås
Kör : m30
Registration date : 11-03-31

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimetor 08 sep 2011, 00:09

måste bara slänga in en sak jag tänker på när jag läser detta.. är de inte väldigt dumt att diskutera hur de ska köras ev. vart man ska ha förarmöten mm på ett öppet forum... antar att både polis å "pumps-prydda fjortisar" är inne å läser detta...

de bästa är ju om "dom" vet så lite som möjligt hur allt går till å hur de körs...

aja kör hårt nästa år, å för er som vågar kom till västerås å utmana oss Wink
Str8-6
Skogenracing Medium
Str8-6

Antal inlägg : 60
Namn : Hasse D.
Från : Västra Gästrikland
Kör : Lugnt å fint,man vill ju inte störa...
Registration date : 09-08-27

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimetor 08 sep 2011, 01:03

noll21 skrev:
måste bara slänga in en sak jag tänker på när jag läser detta.. är de inte väldigt dumt att diskutera hur de ska köras ev. vart man ska ha förarmöten mm på ett öppet forum... antar att både polis å "pumps-prydda fjortisar" är inne å läser detta...

de bästa är ju om "dom" vet så lite som möjligt hur allt går till å hur de körs...

aja kör hårt nästa år, å för er som vågar kom till västerås å utmana oss Wink

Jo visst är det så men låt dom läsa så länge den verkliga biten sköts på annat sätt bl.a i den stängda delen av forumet och via tele/ sms/pm eventuella mötesplatser kan man byta på mindre än 10 minuter om det skulle vara för mycket folk på platsen och kör man förarmötet utan bilar på plats så vet jag att troligtvis ingen ens kan gissa sig till vem jag är då jag smyger in,andra är väl mer kända men oftast bara genom vilken bil de kör...Merparten av de som är i publiken vet inte hur "Kalle i Opel'n" ser ut...

MEN vi som nu diskuterar detta kan väl ta vidare diskussioner i gruppen och någon vänlig admin kan väl antingen flytta de inlägg som rör upplägget eller ta bort det så startar vi om där.

Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe

Antal inlägg : 1989
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimefre 09 sep 2011, 17:37

varför inte samlas vid värmevärket och köra stockholm open modellen för med en regelbok klar som gäller alla. piss enkelt.
Burtman
Skogenracing Small

Antal inlägg : 1
Namn : Simpan
Från : Gävle
Kör : Saab
Registration date : 11-09-15

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimetor 15 sep 2011, 22:48

Tänkte höra hur det blev med filmen från racet? Smile
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ

Antal inlägg : 787
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitimetor 15 sep 2011, 22:55

Den kommer Razz Dom som filmade har haft mycket att göra men snackade med en av dom så skulle komma i helgen Smile

///J GSR

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Eftersnack Gävleopen 2011   Eftersnack Gävleopen 2011 - Sida 3 Icon_minitime

Eftersnack Gävleopen 2011
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Evenemang-
Hoppa till: