Det var en riktigt bra plan och bana tycker jag. Har aldrig varit där tidigare... Jävligt skönt med mängdträning. Fick skapligt flyt några gånger men snurrade för mycket Första uppsättningen däck hade bäst grepp, andra omgången var snorhala. I kombination med regnet och dålig förare så gick det sämre Åkte med en vända i camaro'n, så nu vet jag hur man ska köra... om några år kanske man är på samma nivå
Skön tillställning och bra koncept! Enda jag saknade var lite grillad korv Eller fanns det och jag missade? Macken låg ju nära iofs.
/Markus med den blåa (snurrande) E36an
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Kändes som en fullträff denna gång, riktigt roligt och skön stämning!. Bra drag på råhällan med fin körning från alla, välbesökt träff och ett litet race som avslutning. Hörde att uppsala försvara titeln i år igen då Putte med sin Cosworth drog hem hela köret. Jag fick nöja mig med en tjuvstart (klantarsel)
Jonny har ansvaret för att klippa och tror det finns mycket bra material från allt. Ska bli spännande att se!
Lindskog Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 953 Age : 39 Namn : Lindskog Från : Gävletrakten Kör : Bmw E60, Skidoo 800R Registration date : 07-04-17
Mycket lyckad dag. Synd på tjyvisen micke. Det hade kunnat räcka till vinst, men putte lyckades rättvist håva hem vinsten. Grattis! Bilder å film från råhällan på scorpio cossin eftersöks. PMa mig.
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
Kanondag! Skitkul att köra skiten ur svettsierran på råhällan, sen snacka skit med massa folk på läkerolen. 2 lyckade race av GSR, kul pöjjkar Och stort grattis till Putte och Henke som försvarade upplänningarna dubbelt upp.
Tack och godnatt
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Blev en riktigt trevlig dag det här ju Hann med drygt en timme som publik på råhällan och måste säga att det är ju ett perfekt ställe att leka av sej/träna på. Kul att se lite folk som kan köra. Träffen blev nice tycker jag, uppehåll hela tiden och massor med fina bilar.
inte sista gången man tar sej ner över för det här
Senast ändrad av Tian den sön 29 maj 2011, 02:49, ändrad totalt 1 gång
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Riktig fullträff kan man säga, driftingen gick riktigt bra och jag tror förarna var nöjda. Kvällen lika så mkt fina bilar med många sköna snubbar. Alltid roligt när uppsalaligan kommer upp och surrar lite dock spakade dom lite för bra igår Grattis putte o henke Själv lämnade jag växel nr 2 hemma på soffan denna kväll.. Men M5Mikael och jag tog ju ett match race efter allt och såvitt jag vet mini så är du fortfarande nr two
Puttee Skogenracing Medium
Antal inlägg : 91 Age : 39 Namn : Putte Från : Uppsala Kör : Sierra Cossie Registration date : 10-05-30
Ja va ut en sväng till Råhällan igår, var första gången jag var dit faktiskt, lär säga att det var rätt skoj och kolla lite fast jag inte var där nån super lång tid. Träffen på kvällen var trevligt, mycket folk och många bilar som man inte sett förut Sen kvällen slutade ju bra med lite äventyr också
///J
majkey Skogenracing Small
Antal inlägg : 27 Age : 41 Namn : Micke Från : Uppsala Kör : Cosworth RWD Registration date : 10-06-01
Tack för en super bra dag i Råhällan. Hade skit kul. Många ny trevliga människor med tuffa bilar fick man träffa! Först gången man prova på drifting oxå, och lär säga att jag e helt såld...
/mvh Volvo 142:a
Groda Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 464 Age : 50 Namn : Klas Från : Gävle Kör : Ford sierra Registration date : 07-09-20