stork3n Skogenracing Large
Antal inlägg : 179 Age : 34 Namn : christian Från : tierp Kör : audi gt coupe Nissan skyline gtr, bmw turbo Registration date : 07-09-29
| Rubrik: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? fre 13 maj 2011, 16:50 | |
| hejsan undrar om nån vet om han brukar hänga här, har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk, han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tpspeed på flera månader. så jag vet inte jag, vill inte hänga ut nån, men vill bara kunna avbeställa det av honom så jag slipper få hem 2 sprut mvh | |
|
jonasahman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 457 Age : 40 Namn : jonas Från : Valbo Kör : V70 Registration date : 07-06-19
| Rubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? fre 13 maj 2011, 17:18 | |
| finns tråd om det företaget på garaget, verkar gå lite dåligt med att få leveranser
men det hade du redan sett såg jag nu =) | |
|
E-Tech Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1584 Age : 43 Namn : Eric Från : Jästrikland Kör : 9,92sec 235kmh Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? fre 13 maj 2011, 17:41 | |
| - stork3n skrev:
- hejsan undrar om nån vet om han brukar hänga här,
har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk, han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tpspeed på flera månader. så jag vet inte jag,
vill inte hänga ut nån, men vill bara kunna avbeställa det av honom så jag slipper få hem 2 sprut
mvh toffe är bannad från det här forumet //E-Tech | |
|
Holme Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 464 Age : 38 Namn : Erik Från : Gävle Kör : Sierra Registration date : 06-10-23
| Rubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? fre 13 maj 2011, 21:47 | |
| Är dom inte 2 i firman, och den andra av dem hänger väl också här? Eller har jag fattat det fel? | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? fre 13 maj 2011, 21:51 | |
| Eftersom Toffe inte har tillgång till detta forum så kan han heller inte försvara sig och därför stänger jag denna tråd får att undvika några diskussioner | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? | |
| |
|