Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
stork3n
Skogenracing Large
stork3n

Antal inlägg : 179
Namn : christian
Från : tierp
Kör : audi gt coupe Nissan skyline gtr, bmw turbo
Registration date : 07-09-29

nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Empty
InläggRubrik: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitimefre 13 maj 2011, 16:50

hejsan undrar om nån vet om han brukar hänga här,

har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk,
han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tpspeed på flera månader. så jag vet inte jag,

vill inte hänga ut nån, men vill bara kunna avbeställa det av honom så jag slipper få hem 2 sprut Very Happy

mvh
Till överst på sidan Gå ner
jonasahman
Skogenracing Extreme

Antal inlägg : 457
Namn : jonas
Från : Valbo
Kör : V70
Registration date : 07-06-19

InläggRubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitimefre 13 maj 2011, 17:18

finns tråd om det företaget på garaget, verkar gå lite dåligt med att få leveranser

men det hade du redan sett såg jag nu =)
E-Tech
Skogenracing Elite
E-Tech

Antal inlägg : 1584
Namn : Eric
Från : Jästrikland
Kör : 9,92sec 235kmh
Registration date : 06-10-13

InläggRubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitimefre 13 maj 2011, 17:41

stork3n skrev:
hejsan undrar om nån vet om han brukar hänga här,

har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk,
han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tpspeed på flera månader. så jag vet inte jag,

vill inte hänga ut nån, men vill bara kunna avbeställa det av honom så jag slipper få hem 2 sprut Very Happy

mvh

toffe är bannad från det här forumet //E-Tech
Holme
Skogenracing Extreme

Antal inlägg : 464
Namn : Erik
Från : Gävle
Kör : Sierra
Registration date : 06-10-23

InläggRubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitimefre 13 maj 2011, 21:47

Är dom inte 2 i firman, och den andra av dem hänger väl också här? Eller har jag fattat det fel?
http://erikholmen.blogg.se
Mikael
Skogencrew
Mikael

Antal inlägg : 15246
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

InläggRubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitimefre 13 maj 2011, 21:51

Eftersom Toffe inte har tillgång till detta forum så kan han heller inte försvara sig och därför stänger jag denna tråd får att undvika några diskussioner
http://www.skogenracing.com
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?   nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här? Icon_minitime

nån som vet om toffe , tp dpeed hänger här?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Toffe - Rocko & Butmans 518T-14sec 2009?Puma swede sponsrar...

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: