Trevliga filmer och bilder! Roligt att man dök upp under ett kort tag i din film Gustav (takboxräsern vid 5.55)
Klockrent med takbox!
captainoats Skogenracing Small
Antal inlägg : 2 Age : 34 Namn : Gustav Busch Från : Uppsala Kör : Bmw 540iA -99 + 320i Cabrio -96 + 320i Limo -93 Registration date : 11-02-22
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 ons 23 feb 2011, 00:48
Kul o höra! Haha vad gäller körningen så är det 5 olika chaufförer under filmen
@ JWestergren - Ja de blev en rätt najs kurva på dig där men visst var de du som stannade kvar ett tag efter solen gått ner också?
Vad farbror blå sa ja.. Bilen har stått i 3 månader Så ja ställde på den samma dag och tänkte man får ju köra till närmaste verkstad obes. Tog vinterdäcken från cabben och körde upp me bilen från Uppsala.
30mil eller va de blev senare när vi har ganska exakt 500m kvar så hamnar dom bakom.. Dom blinkar in mig när jag har kanske 150m kvar till där ja hämtade bilen på morgonen. De visar sig att bilen har en skatteskuld på 520kr och jag ska få 1000kr i böter för de.
Dom skriver ut böter o säger skriv på här eller ta det i tingsrätten. Sen började ja prata på massa o lyckades ta mig undan bötern. Sen tog dom regskyltarna på bilen tills skatten är betald.
Sätter mig sen i cabben som är avställd o nu med sommardäck för o bara ta mig hem o låta cabben stå till våren. Kommer 50m förbi där ja blev stoppad senast o där är dom igen, kollar regnr o ser att den är avställd... Samma polisbil!! Får pratat fram att bilen ställdes på idag för just det här, dom ska precis åka när han ser sommardäcken. - "Det finns ju inte ett rätt med dig! Allt är ju fel!" Nu vill vi inte stoppa dig en gång till med en bil som är avställd och låt den där bilen stå nu.
Shit va mkt text men aa så gick de till lite sammanfattat =)
När ja köpte den gröna (med skuren motor) Blev jag stoppad för att ha bogserat i 110km/h på 70-sträcka =) Snuthoj låg visst bakom. Blablabla han släppte oss tillslut då med.
Bilen drar ju blåljus till sig men en himla massa flyt också =)))
JWestergren Skogenracing Small
Antal inlägg : 3 Age : 34 Namn : Johan Från : Gävle Kör : Volvo 740 Registration date : 11-02-22
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 ons 23 feb 2011, 01:28
E.Friberg: Captainoats: Yes, stannade kvar till 18.00 snåret
Hemgren* Skogenracing Medium
Antal inlägg : 97 Age : 38 Namn : Hemgren Från : Gävle Kör : Audi s4 Bi-Turbo Quattro Registration date : 07-12-16
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 ons 23 feb 2011, 11:06
captainoats skrev:
Här kommer lite film från den gröna 320in som satt i vallen en del
I princip den första filmen ja klippt ihop men hoppas ni tycker den blev OK iaf =)
Mvh // Gustav Busch
Förlåt för fronten på bmw:n dock kankse den inte va super hel innan heller Där ser man ju att jag har en bra dragbil iaf
Holmqvistarn Skogenracing Large
Antal inlägg : 234 Age : 39 Namn : Jocke Från : Tierp Kör : För de mesta Registration date : 08-09-10
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 ons 23 feb 2011, 20:03
Härlig film Golden!! Kul som fan att man fick va med flera gånger
_Macce_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1258 Age : 34 Namn : Marcus Från : Norrköping Kör : Överladdad Ford Registration date : 07-03-23
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 tor 24 feb 2011, 01:52
Fint kört Jocke ! Verkar va bra med mos i maskineriet oxå ?
HenrikssonMedia Skogenracing Medium
Antal inlägg : 52 Age : 38 Namn : Magnus Henriksson Från : Gävle Kör : Nissan Skyline R32 GT-R Registration date : 06-10-23
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 20/2 2011 tor 24 feb 2011, 12:56
Va lite sen med bilderna men bättre sent än aldrig!